PSV 2009-2010
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: PSV 2009-2010
Hij heeft daar persoonlijke redenen voor. Beetje een raar verhaal als je het mij vraagt.
Verder wordt de commercieel directeur ontslagen.
Verder wordt de commercieel directeur ontslagen.
psv.netwerk.to'Hans Nijland topkandidaat bij PSV'
Volgens De Telegraaf is Hans Nijland, directeur van FC Groningen, nu topkandidaat bij de RvC voor de gecombineerde positie van algemeen en commercieel directeur. President-commissaris Frits Schuitema wil niet expliciet reageren op de naam van Nijland. "We hebben destijds met meerdere mensen gesproken. Het lijkt me logisch dat we ook onze oude contacten zullen nagaan", blijft hij op de vlakte.
- peter
Wat vinden de PSV' ers ervan? Ik heb werkelijk geen idee of die Hans Nijland een goeie zou zijn. Enige wat ik er over kan zeggen is dat hij niet zo'n opportunist is op het gebied van het ontslaan van trainers.
Ik heb geen idee. Ik weet alleen dat hij Groningen natuurlijk wel uit het slop heeft getrokken. Maar daar heeft hij natuurlijk wel zijn Groningse netwerk voor gebruikt. En dat zal hij niet meenemen naar Eindhoven. Gezien het feit dat ze ook de commerciële taken bij de AD willen leggen is een netwerk in de regio wel belangrijk.
Maar puur naar de competenties kijkend is het een geschikte kandidaat. Rustig zoals Peter al opmerkte en volgens mij weet hij het overzicht wel te bewaren.
Maar puur naar de competenties kijkend is het een geschikte kandidaat. Rustig zoals Peter al opmerkte en volgens mij weet hij het overzicht wel te bewaren.
Bij Groningen hebben de supporters een bloedhekel aan hem, voor wat dat waard is.
En waarom is dat dan ?.Hoeladans schreef:Bij Groningen hebben de supporters een bloedhekel aan hem, voor wat dat waard is.
Blij met de punten ...
Bestuurders en de directie van een club zijn maar zelden populair bij de aanhang. Soms is het misschien wel terecht maar ik hecht er over het algemeen niet zoveel waarde aan.
Nil volentibus arduum
Omdat Nijland in hun ogen alles doet om de fanatieke supporters tegen te werken. Je moet hun forum maar eens lezen voor de grap: Nijland heeft de club kapot gemaakt, het is geen volksclub meer etc. etc.
En een 'jood' benaderen om trainer te worden valt ook niet bepaald goed.
- peter
Dat laatste is altijd zo heerlijk voor die clubs. Ze willen liever iemand die geen Ajax verleden heeft haha. Zelfs een Huistra is al een jood, want hij heeft een jaar lang een jeugdelftal van Ajax getraind. Voor de rest is Huistra nooit in de buurt van Amsterdam geweest, maar toch. Tsja, dan ben je wel heel klein. Heel erg klein.
Bedenk me nu dat je wel eens Frank de Boer kon bedoelen.

Ik vind dat altijd zo lachwekkend. Dat zijn waarschijnlijk de supporters die boos zijn dat ze geen brandende toiletrollen op het veld mogen gooien en het liefste ploeteren in de kelder van de Eredivisie.Hoeladans schreef:Omdat Nijland in hun ogen alles doet om de fanatieke supporters tegen te werken. Je moet hun forum maar eens lezen voor de grap: Nijland heeft de club kapot gemaakt, het is geen volksclub meer etc. etc.
Alsof Nijland die actie veroordeeld heeft. Sterker nog, ik herinner me uit die tijd dat hij er alles aan deed om de eigen supporters op te hitsen.
Jij hebt PSV toch ook een jaar geboycot toen Patje er was?
Jij hebt PSV toch ook een jaar geboycot toen Patje er was?
Nee, op PSV netwerk waren er een aantal die dat wel gedaan hebben.
Ik was wel tegen de keuze voor Kluivert, je zag van verre aankomen dat dat een mislukking zou worden. Ik was ook niet tegen zijn komst omdat het een Ajacied was (wel een beetje natuurlijk), maar vooral omdat hij niet meer kan voetballen. Maar een Ajacied kan me niet tegenhouden om bij PSV te komen. Dat zou er uit zien zeg.
Ik was wel tegen de keuze voor Kluivert, je zag van verre aankomen dat dat een mislukking zou worden. Ik was ook niet tegen zijn komst omdat het een Ajacied was (wel een beetje natuurlijk), maar vooral omdat hij niet meer kan voetballen. Maar een Ajacied kan me niet tegenhouden om bij PSV te komen. Dat zou er uit zien zeg.
De meeste aanhangers van provincieclubs reageren een beetje 'verknipt' wanneer het op Ajax aan komt, Johnk.
Jammer dat Reker weggaat trouwens. Had gedacht dat het bord voor z'n kop groter zou zijn en dat ie zou willen blijven.
Jammer dat Reker weggaat trouwens. Had gedacht dat het bord voor z'n kop groter zou zijn en dat ie zou willen blijven.
voetbalprimeur.nlNijland maakt seizoen af bij Willem II
Willem II heeft zich voor het restant van het seizoen verzekerd van de diensten van Stef Nijland. De 21-jarige aanvaller wordt voor het komende half jaar gehuurd van PSV, meldt de Tilburgse club.
In de eerste week van januari worden de laatste plooien gladgestreken. Op 4 januari sluit Nijland zich aan bij de huidige nummer vijftien van de Eredivisie. Afgelopen zomer was de aanvaller ook al dichtbij een tijdelijk vertrek naar Willem II, maar destijds ketste de transfer af.
Willem II is verheugd dat ditmaal wel een akkoord werd bereikt met PSV. "Het bestuur heeft extra inspanningen moeten leveren om dit voor elkaar te krijgen", zegt technisch directeur Henry van der Vegt. "Het spreekt voor zich dat we als club enorm blij zijn met deze versterking. Stef is multifunctioneel en inzetbaar op meerdere posities, kan in meerdere systemen spelen, is talentvol en heeft de nodige Eredivisie-ervaring. Kortom een welkome aanvulling."
Nijland verruilde in de zomer van 2008 FC Groningen voor PSV en kwam tijdens zijn eerste seizoen in Eindhoven tot 14 wedstrijden. Onder trainer Fred Rutten kan hij op geen speeltijd rekenen. Nijland wacht nog op zijn seizoensdebuut in de Eredivisie.
Jammer, had hem graag even bij NEC zien komen, maar die zullen wel weer redelijk laat zijn geweest met hun interesse. Geld zal ongewijfeld ook een rol hebben gespeeld.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Maar dat had ik niet gedaan. Achteraf maar goed, anders had ik 29-04-2007 moeten missen.
- Daily Blind
Was Kluivert er dat jaar maar niet geweest, want dan waren wij kampioen geworden!Harm schreef:Nee, op PSV netwerk waren er een aantal die dat wel gedaan hebben.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
heeft huisstra niet bij ajax gespeeld dan, ik meen van welPeter schreef:Dat laatste is altijd zo heerlijk voor die clubs. Ze willen liever iemand die geen Ajax verleden heeft haha. Zelfs een Huistra is al een jood, want hij heeft een jaar lang een jeugdelftal van Ajax getraind. Voor de rest is Huistra nooit in de buurt van Amsterdam geweest, maar toch. Tsja, dan ben je wel heel klein. Heel erg klein.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Volgens mij niet, alleen bij (in Nederland) Groningen, Veendam en Twente.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ik ben in de war met peter hoekstra 

Kluivert heeft drie keer gescoord in dat seizoen. Ik durf te wedden dat iedere andere spits van PSV meer gescoord zou hebben in die rol.Zlatan Son of God schreef:Was Kluivert er dat jaar maar niet geweest, want dan waren wij kampioen geworden!Harm schreef:Nee, op PSV netwerk waren er een aantal die dat wel gedaan hebben.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
En het meest ironische: PSV betaalde hem ook nog!!! 

Hij doelt waarschijnlijk op dat ene doelpunt tegen ons tijdens de legendarische 1-5 in Eindhoven. Had hij die niet gescoord...Harm schreef: Kluivert heeft drie keer gescoord in dat seizoen. Ik durf te wedden dat iedere andere spits van PSV meer gescoord zou hebben in die rol.
Nog geen Sulejmani, maar toch: lekkere aankoop van PSV! 4 miljoen plus.banjavi schreef: Nijland maakt seizoen af bij Willem II

Ik lees trouwens continu dat Rutten spelers beter maakt. Zouden de tribuneklanten Marcellis (international n.b.) en de dure aankoop Nijland dat ook zo zien?!
Rutten steekt alleen energie in de spelers waar hij het in ziet zitten.