Italië
Moderator: mods
Re: Italië
De goal van Marchisio was briljant, is een heerlijke speler trouwens.
Wat een hopeloos tegenvallend weekend in Italië 

Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Toch wel een aantal mooie goals... Seedorf was heerlijk!! Schijnt een lekker chickie genaaid te hebben!!!!!!
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Deed KJH nog mee?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
En Juventus verliest dus ook kansloos van Bari. Na die wanstaltige vertoning tegen Bayern gaat het dus daar ook gewoon mis. Kan ook niet anders, want die achterhoede is zo lek als een zeef zonder Chiellini en als je dan ook nog wat andere goede spelers mist, dan weet je dat je de bietenbrug op gaat.
voetbalprimeur.nl'Man Utd en FC Twente azen op Huntelaar'
Manchester United hoopt volgens The Daily Mail in januari Klaas-Jan Huntelaar los te weken bij AC Milan. Volgens de boulevardkrant staat de spits ook in de belangstelling van FC Twente.
Steve McClaren zou de international op huurbasis tijdelijk terug naar Nederland willen halen. Huntelaar en zijn adviseurs zouden echter mikken op een grotere club. Naar verluidt heeft Manchester United daarom de beste papieren.
De 26-jarige Nederlander begon dit seizoen pas vijf keer in de basis bij AC Milan. In totaal speelde hij negen keer en wist hij twee keer te scoren. Om een plaats in de WK-selectie van Oranje af te dwingen zou een (tijdelijk) vertrek voor de spits een goede optie zijn.
Huntelaar liet eerder zelf overigens weten dat hij in Milaan wil blijven vechten voor zijn kans. "Ik heb nog geen seconde een vertrek overwogen. Als ik ergens voor kies dan ga ik ervoor", vertelde hij tegenover Sportweek.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Volstrekt onrealistisch natuurlijk, maar de supporters van Twente vinden het prachtig. Vergelijk het met de poging van Ajax om VDV te huren.
Het stinkt aan alle kanten!
En stel dat het lukt, wie gaan ze dan op de bank zetten? N'Kufo?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Die poging ligt wel even anders. Vaart is een kind van de club en Ajax is andere koek dan Twente.joey schreef:Volstrekt onrealistisch natuurlijk, maar de supporters van Twente vinden het prachtig. Vergelijk het met de poging van Ajax om VDV te huren.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Nee, dat ligt niet anders. Zulke spelers willen niet in Nederland voetballen.
Het is gemakkelijk scoren. Meer niet.
Het is gemakkelijk scoren. Meer niet.
Want Ajax is Twente en de band tussen Ajax / VDV is eenzelfde als die van Twente/KJH?
Eeeeeeeeehm. Nee.
Dat het resultaat hetzelfde blijkt te zijn betekent niet dat het eenzelfde situatie is.
Eeeeeeeeehm. Nee.
Dat het resultaat hetzelfde blijkt te zijn betekent niet dat het eenzelfde situatie is.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Snap je nou echt niet wat Dominee bedoelt Joey? Natuurlijk is de relatie tussen VDV en Ajax anders dan die tussen KJH en Twente. Tussen laatste 2 is er geen band..
IK GELOOF!!!!!!
Ik begrijp wel wat Dominee bedoelt, maar waarom hij hier zo'n punt van maakt begrijp ik dan weer niet. We hebben het over spelers die niet in Nederland willen spelen, dus lijkt het me irrelevant voor welke club ze zouden kiezen als ze dat wel zouden willen.
Ik geloof ook niet dat Munsterman écht denkt KJH te kunnen halen. Net als ze bij Ajax niet hebben gedacht dat VDV zou komen.
Ik geloof ook niet dat Munsterman écht denkt KJH te kunnen halen. Net als ze bij Ajax niet hebben gedacht dat VDV zou komen.
Waarom zou dat niet kunnen Joey? Tuurlijk is Ajax niet beter dan de nummers 1 t/m 4 van de Spaanse en Engelse competitie maar vorig jaar hebben we gewonnen van Fiorentina, HSV en nipt verloren van Marseille...
IK GELOOF!!!!!!
Geld en prestige, Rishi. Kijk, ik vind Ajax ook de allermooiste club. Maar helaas denken voetballers daar anders over.
De tendens is dat Nederlandse spelers steeds jonger naar het buitenland gaan en steeds later terugkeren. Áls ze terugkeren. Want je ziet in toenemende mate dat ze in het buitenland blijven tot het daar echt niet meer gaat. En daarna hebben we dus ook weinig meer aan ze.
De tendens is dat Nederlandse spelers steeds jonger naar het buitenland gaan en steeds later terugkeren. Áls ze terugkeren. Want je ziet in toenemende mate dat ze in het buitenland blijven tot het daar echt niet meer gaat. En daarna hebben we dus ook weinig meer aan ze.
Maar het is niet zo dat Ajax achter Robben, Sneijder enzo aanzit maar aan spelers die eventueel voor een half jaar bij Ajax kunnen spelen om hun plek te behouden voor het WK. Dat is de achterliggende gedachte en die is niet slecht.
IK GELOOF!!!!!!
Voor VDV staan de clubs in de rij, Rishi. Zulke spelers hebben een groot ego. Die zijn niet bang dat ze bij een andere club weer niet spelen. Die denken gewoon: ik ben de beste, het ligt allemaal aan hullie.
VDV kan overal heen, die heeft Ajax niet nodig. En ook KJH kan uitzoeken.
VDV kan overal heen, die heeft Ajax niet nodig. En ook KJH kan uitzoeken.
Het gaat erom dat ze MOETEN spelen. Klaas had ook gedacht dat hij bij Milan zou spelen.
- Inzaghi kan toch niet voetballen?
- Borriello? Wie is dat nou weer?
Nou we hebben het gezien.....
Granero wie? Diarra wie?
- Inzaghi kan toch niet voetballen?
- Borriello? Wie is dat nou weer?
Nou we hebben het gezien.....
Granero wie? Diarra wie?
IK GELOOF!!!!!!
@Peter: Vind je Ranieri nog steeds ongeschikt voor Roma?
Resultaten zijn gewoon uitstekend en er wordt ook beter gevoetbald dan in de laatste periode van Spalletti. Kan me meestal ook goed vinden in z'n opstellingen.
Resultaten zijn gewoon uitstekend en er wordt ook beter gevoetbald dan in de laatste periode van Spalletti. Kan me meestal ook goed vinden in z'n opstellingen.
- peter
Een winnende trainer heeft altijd gelijk, natuurlijk. Ik heb die Ranieri in het verleden alleen nog nooit wat zien presteren voor langere periode, maar tot op heden krijgt hij alle terecht alle lof. Doet het inderdaad erg goed gewoon.
Vanavond een mooi duel, trouwens.
Vanavond een mooi duel, trouwens.
www.sportwereld.nlJuventus blameert zich tegen hekkensluiter
TURIJN - Juventus heeft zondag opnieuw een tik te verwerken gekregen. De Italiaanse voetbalclub verloor in de competitie met 1-2 van hekkensluiter Catania en dreigt de aansluiting met koploper Internazionale te verliezen.
Het was alweer de derde nederlaag op rij voor Juventus, dat in het toernooi om de Europa League de volgende tegenstander van Ajax is. In de Champions League verloor het elftal van trainer Ciro Ferrara met 1-4 van Bayern München. Daarna volgde vorig weekeinde de nederlaag bij Bari in de competitie: 3-1.
Catania kwam zondag halverwege de eerste helft op voorsprong door een benutte strafschop van Jorge Andres Martinez. Hasan Salihamidzic maakte in de 66e minuut gelijk. Mariano Julio Izco nam drie minuten voor tijd het winnende doelpunt voor zijn rekening: 1-2.
Juventus heeft zes punten minder dan Inter, dat zondagavond de voorsprong bij winst op Lazio Roma tot negen punten vergroot. De wedstrijden Genoa-Bari, Udinese-Cagliari en Bologna-Atalanta werden afgelast.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
Erg matige wedstrijd. Opvallend en apart om te zien hoe afhankelijk Inter van Sneijder is.