PSV 2009-2010
Re: PSV 2009-2010
Dat kon Ajax al. El Hamdaoui, tsjonge jonge. Z'n ploeg benadeeld. Flink beboeten.
Tsja dikverdiend. Je kon er op wachten. Nee Ajax wordt geen kampioen. Ik raak er aan gewend.
15 mei 2011.
PSV en Twente zijn degelijker (professioneler) dan Ajax. Die ploegen verliezen geen wedstrijden die ze niet hoeven te verliezen.
Maar wij hebben straks weer de meeste doelpunten vóór.
Maar wij hebben straks weer de meeste doelpunten vóór.

Het stinkt aan alle kanten!
Mooie goal van Toivonen, z´n eerste tegen een ploeg uit het linkerrijtje?
PSV had mazzel dat El Ham z'n ploeg zo benadeelde. Ze speelden stroef en zouden tegen 11 man puntverlies hebben opgelopen.
Heb ook een deel van Twente gezien. Zag er goed uit, ook zonder 2 belangrijke middenvelders. Staan terecht bovenaan, die zullen zich in Utrecht niet zo laten wegspelen als Ajax en PSV overkwam. Zie die Tukkers ook in Utrecht wel winnen.
PSV had mazzel dat El Ham z'n ploeg zo benadeelde. Ze speelden stroef en zouden tegen 11 man puntverlies hebben opgelopen.
Heb ook een deel van Twente gezien. Zag er goed uit, ook zonder 2 belangrijke middenvelders. Staan terecht bovenaan, die zullen zich in Utrecht niet zo laten wegspelen als Ajax en PSV overkwam. Zie die Tukkers ook in Utrecht wel winnen.
Vanwege het tijdstip heb ik geen samenvatting gezien. Die twee momenten in de eerste helft, waren dat penalty's?
En volgens mij had Moreno ook rood mogen hebben.
Verder heb ik een leuke wedstrijd gezien, met een hoog tempo en Schaars die continu gedold werd, het leek wel of Afellay in de zaal voetbalde
En volgens mij had Moreno ook rood mogen hebben.
Verder heb ik een leuke wedstrijd gezien, met een hoog tempo en Schaars die continu gedold werd, het leek wel of Afellay in de zaal voetbalde

Penalty's? Bij mijn weten niet, hoor.
Schaars was inderdaad erg zwak. Die hele seizoen al, eigenlijk.
Romero lijkt me op de weg terug.
PSV wordt vast kampioen. Een voor Nederlandse begrippen degelijke ploeg.

Schaars was inderdaad erg zwak. Die hele seizoen al, eigenlijk.
Romero lijkt me op de weg terug.
PSV wordt vast kampioen. Een voor Nederlandse begrippen degelijke ploeg.
Vond het toch wel typisch dat commentaar op de radio ( Andy Houtkamp AIMNV ) .. Na de 1 - 0 tegen tien man .. Dat is nou een KAMPIOENSPLOEG niet al te best spelen, niet al te veel kansen, maar wel die 1 - 0 maken en drie punten pakken ...
Blij met de punten ...
Dat is toch ook zo? PSV wint zulke wedstrijden dus wel.
PSV speelde niet slecht, maar voorin loopt niet veel bijzonders rond, dat merk je wel. Desondanks was de overwinning dik verdiend.
PSV speelde niet slecht, maar voorin loopt niet veel bijzonders rond, dat merk je wel. Desondanks was de overwinning dik verdiend.
Tja, als dat zo is dan hebben wij eigenlijk maar drie echte verliespunten.Van Twente en Psv UIT kun je gewoon verliezen ..
Blij met de punten ...
Natuurlijk kun je die wedstrijden verliezen, maar die zes verliespunten zijn heel erg echt, hoor.
De meeste clubs bieden weinig weerstand, dus het gaat erom dat je die paar zwaardere wedstrijden wint. Of tenminste niet verliest. We zijn nu halverwege de competitie en het beeld is duidelijk.
De meeste clubs bieden weinig weerstand, dus het gaat erom dat je die paar zwaardere wedstrijden wint. Of tenminste niet verliest. We zijn nu halverwege de competitie en het beeld is duidelijk.
Sterker, de voorzet voor de goal kwam van de directe man van El Hamdaoui, Pieters.wimpey schreef:PSV had mazzel dat El Ham z'n ploeg zo benadeelde. Ze speelden stroef en zouden tegen 11 man puntverlies hebben opgelopen.
Niettemin was het wel een verdiende overwinning.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
Pieters, Manolev, Dszudszak, Engelaar, Afellay en Lazovic konden de gehele wedstrijd al doen wat ze wilden. De voorzetten waren alleen onzuiver (behalve die van Pieters boven op de lat
)

EDLabyad: 'Ibrahim is mijn grote voorbeeld'
EINDHOVEN - De omstandigheden zijn zwaar.Eerdere regenbuien zorgen op De Herdgang voor een drassige grasmat. Op het hoofdveld van het jeugdcomplex ontstaat daardoor een echte strijd tussen de A1 van PSV en Feyenoord. De koploper uit Eindhoven verzuimt de wedstrijd vroegtijdig te beslissen en heeft het na rust moeilijk onder deze omstandigheden.
Bij de thuisploeg loopt één speler die weet dat eenvoudig spel vanmiddag de enige oplossing is. Zakaria Labyad (16) is het groeibriljantje van de A1. Ook de aanvallende middenvelder kan niet voorkomen dat zijn team voor de derde keer dit seizoen verliest (1-2). Toch valt hij op. De jongste speler voetbalt het meest volwassen. "Vorig jaar wilde ik nog wel eens gaan forceren als we niet goed speelden. Dan ging ik acties maken om het te beslissen", zegt Labyad. "Nu weet ik dat ik mijn team help door het spel simpel te houden."
Binnen de jeugdopleiding van PSV geldt Labyad als het paradepaardje. Voorheen stroomden talentvolle spelers vanuit het beloftenelftal door naar het eerste. Labyad slaat die stap over. Sinds twee maanden traint hij regelmatig mee met de A-selectie. "De trainers bij de jeugd doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je een kans krijgt bij het eerste. Dat past bij de werkwijze van Fred Rutten. Hij geeft jonge jongens graag een kans. Volgens mij is hij de enige trainer in de eredivisie die op deze manier met ze werkt. Hij weet wat hij wil en straalt rust uit. Dat vind ik erg bijzonder. Het is een heel fijne man", vindt Labyad.
De jonge voetballer heeft onder Rutten veel bijgeleerd. " De trainer zegt dat hij tevreden is over mijn ontwikkeling. In het begin was het wel wennen tussen die grote jongens. Bij de A1 mag je af en toe een mindere dag hebben, als je maar honderd procent inzet toont. Bij het eerste eisen ze naast die inzet ook nog eens honderd procent perfectie. Elke dag opnieuw moet elke bal goed zijn", aldus Labyad, die twee jaar geleden nog in de C1 speelde. "Moet je nagaan. Zo snel kan het dus gaan. De stap was dan ook groot, je begint helemaal opnieuw en moet alles accepteren. Maar ik werd meteen goed opgevangen door de jongens bij het eerste. Ibrahim Afellay in het bijzonder."
Afellay betekent veel voor Labyad. Beide spelers komen uit Utrecht en voetbalden bij de club Elinkwijk. " Ibrahim is mijn grote voorbeeld. Hij speelt op dezelfde positie als ik, maar ook als persoon kijk ik tegen hem op. Ik heb heel veel aan hem. Hij zegt bijvoorbeeld dat ik niet naast mijn schoenen moet gaan lopen. Dat hoeft hij eigenlijk niet te zeggen, dat zit niet in mijn karakter. Het kost me geen moeite om een normale nuchtere jongen te blijven. Ook al ben ik de jongste van de A1 en train ik mee met het eerste."
"Soms kijk ik om me heen en dan geniet ik echt dat ik tussen zoveel internationals sta. Nee, het is niet moeilijk om ook nog bij de A1 te trainen en spelen. In dat team hoor ik. Mijn teamgenoten vragen me vaak hoe het bij het eerste is. Ik probeer ze daarom adviezen te geven, zoals aan Younes Mokhtar. Hij is een groot talent. Ja, het is wel vreemd dat ik dat als zestienjarige jongen doe, maar ze accepteren het. Ik kan ze met mijn stap motiveren. Ze zien daardoor dat het kan. Je moet er gewoon keihard voor werken. Elke dag. Ik heb nog nooit een dag verzaakt. Dat me dat lukt, heb ik mede te danken aan mijn gastgezin. Ik woon bij een Marokkaanse familie in Woensel. Ze behandelen me als hun eigen zoon, terwijl ze zelf al vijf kinderen hebben. Daar ben ik ze heel dankbaar voor."
Dus die jongen is pas 16? Nou, nou...

Waarom niet? Verkopen ze hem gewoon voor een paar miljoen aan Ajax...
Ik had gisteravond een tussenlanding in Cluj. Sneeuw, harde wind, gevoelstemperatuur een minnetje of 10. Veel plezier, PSV. 

Tussenlanding, Rishi. Lezen, knul. Zit 300 km verwijderd van Cluj. Maar ook in Boekarest is het re-te-koud. Zat er aan te denken om naar Steaua vs. Tukkers te gaan, maar dat doe ik niet. Ik kijk wel in een warme kroeg.Rishi schreef:Wimpey = PSV'er?
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Duitsland, Finland, Boekarest... je zoekt je vrolijke kleurrijke zonnige locaties wel mooi uit zeg. Staan Kazachstan, Eindhoven en Birmingham ook nog op het programma? Als je zo doorgaat weet ik wel hoe het met de in duitschland wohnende wimpey af gaat lopen:

Gelukkig heb je al voorzieningen voor je kids getroffen. Henk ten Cate is peetvader, toch?

Gelukkig heb je al voorzieningen voor je kids getroffen. Henk ten Cate is peetvader, toch?
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Zeikerd. Alle drie de clubs hebben er dus last van. Er wordt niemand bevoordeeld of benadeeld.PSV ook niet blij met wedstrijdschema na Europese duels
16 december 2009 RvN
In navolging van Martin Jol heeft ook Jan Reker namens PSV aangegeven niet blij te zijn met het competitieschema na Europese duels. 'Zes keer uit na de Europa league is veel' aldus Reker. ' Als de KNVB hier rekening mee kan houden, graag.' Tegelijkertijd gaf Reker aan ook niet overdreven veel duels na Europese wedstrijden thuis te willen spelen, omdat dat zou dwingen de meeste wedstrijden thuis op zondag af te werken in plaats van de vaste speeldag, zaterdag. Het meest moeite zeg Reker nog te hebben met topwedstrijden na interlands, waardoor beide ploegen pas op vrijdag over hun volledige elftal kunnen beschikken.
PSV Netwerk
Het Algemeen Dagblad zocht uit dat zowel FC Twente, PSV als Ajax al haar puntverlies leden in het weekend na de midweekse Europese wedstrijden danwel interlands.
Sowieso vraag ik me af wat je wilt als je zowel geen uit- als thuiswedstrijden wilt spelen na een Europese wedstrijd. Ze kunnen moeilijk ieder weekend na een Europese week vrij plannen.
En PSV is 36 duels achtereen ongeslagen
Een redelijk goede wedstrijd van PSV tegen Cluj (met name de 1e helft), in barre omstandigheden )zoals door Wimpey aangehaald).
Hopen natuurlijk dat hij dit waar kan maken en de stap naar het 1e van PSV kan maken, dat is altijd maar afwachten.

Een redelijk goede wedstrijd van PSV tegen Cluj (met name de 1e helft), in barre omstandigheden )zoals door Wimpey aangehaald).
Yep, volgens degenen die de jeugd volgen is Labyad een echt toptalent.joey schreef:Dus die jongen is pas 16?
Hopen natuurlijk dat hij dit waar kan maken en de stap naar het 1e van PSV kan maken, dat is altijd maar afwachten.
Almaty is een bijzondere stad, vele malen beter dan fahkin Eindhoven.666 schreef: Staan Kazachstan, Eindhoven en Birmingham ook nog op het programma?
Ome Henk heeft nu alle tijd voor de kinderen.

Kijk eens aan, eindelijk nieuws over het 'supertalent' Manco:
Gaat het op deze manier niet halen, denk ik.
PNPSV niet blij met onderhandelingen Manco
Reimond Manco liet zaterdagavond in een disco in Peru, waar hij met enkele voetballers was, weten maandag duidelijkheid te verwachten over zijn mogelijke overgang naar Juan Aurich. Volgens Manco is het aanbod zeer verleidelijk. De aanvaller liet daarbij weten graag teruggewild te hebben naar zijn oude club Alianza de Lima, maar dat die club geen interesse had.
PSV liet in een reactie tegenover datzelfde El Bocon weten niet bij te zijn met het nieuws dat Manco in gesprek was met de club uit Peru. PSV woordvoerder Pedro Salazar: "We hoorden via internet vanuit media in Peru dat de club had onderhandeld met Reimond Manco. De speler kan zelf bepalen wie hij ontmoet en met wie hij eet, maar onderhandelingen moeten eerst tussen clubs verlopen. Wij staan geen intermediairs toe."
Gaat het op deze manier niet halen, denk ik.
Jan Reker dus in de zomer weg bij PSV. De fans van PSV zullen tevreden zijn.