Champions League
Moderator: mods
- Monkey Tonk
Re: Champions League 2009-2010
Ligt Barca eruit met een late Kiev goal?
Nee, Dinamo Kiev moest met 3 doelpunten verschil winnen.
Maargoed, Barca scoort net de 1-2.
Maargoed, Barca scoort net de 1-2.
- Monkey Tonk
daar is die goal.
in het andere doel.
in het andere doel.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Oh my fucking god....
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Je zal fan van AZ zijn.... 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
WAAAAAAAAAAAAA DE KEEPER
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
-
- AT Toto winner 15/16
Dat AZ is zo'n loserige club he.. Excelsior uit, Standard thuis.. all over again.
Vergeet Sporting niet! En Bolat is natuurlijk een held: zo mooi scoren, dat is uitzonderlijk voor een doelman.brigade zuid schreef:Dat AZ is zo'n loserige club he.. Excelsior uit, Standard thuis.. all over again.
Vorig jaar was het ook al prut. Niet zo slecht als nu, maar toch.Vedette-10- schreef:Het grote verschil met vorig jaar is dat Defour niet speelt.
-
- AT Toto winner 10/11
Wat te denken van Sporting Lissabon, toen in de halve finale van de UEFA-cup. En al eerder dit seizoen tegen Standard, op dezelfde manier als nu.brigade zuid schreef:Dat AZ is zo'n loserige club he.. Excelsior uit, Standard thuis.. all over again.
Haha, bi-zar zeg! Mooie kopbal!

"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
Inderdaad, knap binnen gekopt.generaal schreef:Vergeet Sporting niet! En Bolat is natuurlijk een held: zo mooi scoren, dat is uitzonderlijk voor een doelman.brigade zuid schreef:Dat AZ is zo'n loserige club he.. Excelsior uit, Standard thuis.. all over again.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Nederlandse clubs kunnen in europees verband maar beter geen extra tijd meer spelen. Moet je eens kijken wat alleen dit seizoen de schade al is bij clubs als AZ, Heerenveen en Twente.
Nil volentibus arduum
- Giacomo Puccini
Dit slaat alles. Nederlandse clubs lijken een patent te hebben op tegendoelpunten in de laatste minuut, SC Heerenveen ook al vorige week. Hoe kan dat? Gebrek aan winnaarsmentaliteit? Zorgwekkend, dat Nederlandse ploegen zó slecht met druk kunnen omgaan.
Wel een schitterende goal van die keeper, wat een held ben je dan!
Wel een schitterende goal van die keeper, wat een held ben je dan!
Ajax!
Herhaling van vorige week: Nederlandse clubs zijn gewoon de grootste anti-winnaars aller tijden. Loser instelling.
Sterke analyse van Youri Mulder:
"Het is ook een beetje pech hoor. Die bal komt precies daar waar de verdedigers niet goed staan."
Wat zou dat nou schuiven? Zo'n avondje onzin uitkramen...
"Het is ook een beetje pech hoor. Die bal komt precies daar waar de verdedigers niet goed staan."
Nil volentibus arduum
- Giacomo Puccini
Ja vind ik ook hoor, dit heeft gewoon met de instelling te maken. Stelletje anti winnaars zijn we.Enganche schreef:Herhaling van vorige week: Nederlandse clubs zijn gewoon de grootste anti-winnaars aller tijden. Loser instelling.
Onbegrijpelijk trouwens dat Lens naar de kant moest, die speelde ontzettend goed.
Ajax!
8000 euro, schat ik.Marillion schreef:Sterke analyse van Youri Mulder:
Aller tijden? Qua prijzenkast valt dat nog best mee, geloof ik.Enganche schreef:Herhaling van vorige week: Nederlandse clubs zijn gewoon de grootste anti-winnaars aller tijden. Loser instelling.
AZ komt ook tekort, hoor. Een beetje ploeg wint hier met 0-3. Standard was historisch slecht.
- Jinne
- Site Admin
Heerenveen en AZ draaien dit seizoen ook in de eredivisie niet lekker, dus ik vind dat te makkelijk gezegd. Bovendien won PSV wel in de laatste minuut tegen Sparta Praag.Enganche schreef:Herhaling van vorige week: Nederlandse clubs zijn gewoon de grootste anti-winnaars aller tijden. Loser instelling.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Jöhnk schreef:Aller tijden? Qua prijzenkast valt dat nog best mee, geloof ik.Enganche schreef:Herhaling van vorige week: Nederlandse clubs zijn gewoon de grootste anti-winnaars aller tijden. Loser instelling.
AZ komt ook tekort, hoor. Een beetje ploeg wint hier met 0-3. Standard was historisch slecht.
Standard kan toch beter? Of vergis ik me?
Nederlandse clubs kunnen inderdaad niet doorbijten. Die ene kans maken en de wedstrijd binnenslepen, dat lukt niet. Dat komt o.a. doordat je in de eredivisie toch wel kansen krijgt. Als je bijvoorbeeld ziet hoeveel kansen Ajax kan missen... In een zwaardere competitie zou je dan op degraderen staan, hoor.
Het stinkt aan alle kanten!
- Giacomo Puccini
Dat kansen missen bij Ajax is een heel groot probleem, wordt sterk onderschat vind ik. Op deze manier zal Ajax nooit prijzen gaan winnen. Hopelijk breekt die Eriksen snel door, die schijnt wel te weten hoe je een doelpunt maakt.
Ajax!