Italië
Moderator: mods
Re: Italië
Leuk voor 'm. Ik weet niet of het er voor zorgt dat hij wat meer speeltijd gaat krijgen maar doelpunten is waar ze je in Italië op afrekenen.
Nil volentibus arduum
Ik heb ook geen idee of het gaat helpen, maar het telt daar wél. Na afloop van de wedstrijd werd hij echt bejubeld, het hele team hing om zijn nek.
Wat doen ze bij Milan, gaan ze door met deze spitsen of komt er iemand bij? In het eerste geval heeft KJH zeker nog kans, want zo bijzonder is het niet wat daar rondloopt.
Wat doen ze bij Milan, gaan ze door met deze spitsen of komt er iemand bij? In het eerste geval heeft KJH zeker nog kans, want zo bijzonder is het niet wat daar rondloopt.
Het stinkt aan alle kanten!
Leuk voor hem. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Mooi hoe hij z'n doelpunten viert, hij gaat naar het vak met AC Milan-supporters en slaat daar op de glazen wand. Zien jullie het verband met zijn eerste doelpunt in het seizoen 2007-2008?
De Graafschap-uit, 1-8, Huntelaar scoorde de 0-1 en rende naar het Ajax-vak om daar op de glazen wand te slaan waarachter de Ajax-supporters uit hun dak gaan. Later zei hij dat hij de blik op het gezicht van die Ajax-supporter die het dichtst bij 'm stond (die knakker in die leren broek, die gaat zelfs nog mee als we uit tegen Timboektoe spelen) nooit zou vergeten.
Ik ben benieuwd hoe Klaas-Jan dit zelf ervaarde. Nieuwe start, jetzt geht's los, de paralelletjes. Ik hoop dat 'ie nu een shitload aan goals maakt, ik gun het hem!
De Graafschap-uit, 1-8, Huntelaar scoorde de 0-1 en rende naar het Ajax-vak om daar op de glazen wand te slaan waarachter de Ajax-supporters uit hun dak gaan. Later zei hij dat hij de blik op het gezicht van die Ajax-supporter die het dichtst bij 'm stond (die knakker in die leren broek, die gaat zelfs nog mee als we uit tegen Timboektoe spelen) nooit zou vergeten.
Ik ben benieuwd hoe Klaas-Jan dit zelf ervaarde. Nieuwe start, jetzt geht's los, de paralelletjes. Ik hoop dat 'ie nu een shitload aan goals maakt, ik gun het hem!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Ik was heel erg blij met hem. Had al m'n rijtje goed met Ajax, Twente, Leverkusen, Depor en Inter. Deze bezorgde me een quote van 16 op 25 inzet.
Huntelaar... BEDANKT!!
Huntelaar... BEDANKT!!

Op naar de vierde ster!
Jezus, dat tweede doelpunt! 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Wat een ongelofelijk geil doelpunt!
Zie die technisch directeur van AC Milan gelukkig zijn. Het is Huntelaar gegund.
Zie die technisch directeur van AC Milan gelukkig zijn. Het is Huntelaar gegund.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 10:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Top hoor, mooi moment voor die jongen.Jesse schreef:Jezus, dat tweede doelpunt!

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Fantastisch!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hahahaha, wat een kerel. Prachtig, die emotie.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Mwah dit is meer een psychische aandoening dan emotie denk ik. Toch wel enigszins een malloot.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Wat erg. Het zal je vader zijn. Dan zou ik me kapotschamen, hoor.

Huntelaar moet hem toch eens uitleggen hoe hij heet, haha.

Huntelaar moet hem toch eens uitleggen hoe hij heet, haha.
Het stinkt aan alle kanten!
Inderdaad. Een beetje triest, die vent.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Hahaha, supermooi juist! Voetbal is emotie! Vergeleken met hem is Evert ten Napel of Jack van Gelder nog een begrafenisondernemer, haha.
En dan na zijn tirade doodleuk naar 'm toewandelen en vragen 'Wie heeft er gescoord?'.
JAN KLASS HOENTELAARRRRRRRRRR!!!!! 'Ah, nee, dan had ik het toch goed verstaan'.

En dan na zijn tirade doodleuk naar 'm toewandelen en vragen 'Wie heeft er gescoord?'.
JAN KLASS HOENTELAARRRRRRRRRR!!!!! 'Ah, nee, dan had ik het toch goed verstaan'.

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vaste commentator van Milan. Bij Inter hebben ze er ook zo één. In de derby levert dat fantastische tv op. Zie daarvoor ook youtube.Jöhnk schreef:Inderdaad. Een beetje triest, die vent.

Deze zocht ik:
Crudeli wint:
http://www.youtube.com/watch?v=sF0u4QTEMcA
Rossi wint (die toeter op het eind is hilarisch):
http://www.youtube.com/watch?v=R9Yh165H ... re=related
Geniaal.
Haha, heerlijk ook hoe die 2 naast elkaar zitten, de één juicht, de ander schudt met het hoofd.
Crudeli vind ik de leukste, hahaha. die gaat echt he-le-maal los.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ben de beroerdste ook niet, dus hier de best of:
http://www.youtube.com/watch?v=ZMeYKYW4 ... re=related
Ik vind het altijd prachtig om hier naar te luisteren, hoor.
http://www.youtube.com/watch?v=ZMeYKYW4 ... re=related
Ik vind het altijd prachtig om hier naar te luisteren, hoor.

Inderdaad. Dit is gewoon geweldig! Ze moeten ook wel in Italie omdat de sfeer op een kerkhof nog interessanter is dan in 9 van de 10 stadions.
IK GELOOF!!!!!!
Della Alpi is een nachtmerrie. Zelfs in de CL zit daar geen hond. San Siro idem. Hoe komt dat eigenlijk, Peter? Leeft het voetbal minder in Italie de laatste jaren?Rishi schreef:Inderdaad. Dit is gewoon geweldig! Ze moeten ook wel in Italie omdat de sfeer op een kerkhof nog interessanter is dan in 9 van de 10 stadions.