Nu nog maar 9 man alle wissels zijn er door en een geblesseerde met nog 15 minuten tegen 13 man

Peter heeft geen bril nodig, want dit was geen rode kaart.Baseman schreef:Wat een zielige en gefrustreerde reacties hier zeg![]()
Heracles was volledig kansloos, al voor de rode kaart. Die kaart was overigens terecht, Pieckenhagen trapte wel degelijk na (Peter heeft een bril nodig denk ik...). Zwaar gestraft, maar dit valt de scheids niet te verwijten. Gewoon ontzettend dom van Pieckenhagen.
Als het vizier bij PSV wel op scherp had gestaan, dan had men gister echt een grote uitslag neer kunnen zetten. Nu bleef het slechts bij 4-0, ook leuk.
Brilletje? Mwah. Toivonen, Rutten en Verbeek vonden het geen rood.Baseman schreef:
Heracles was volledig kansloos, al voor de rode kaart. Die kaart was overigens terecht, Pieckenhagen trapte wel degelijk na (Peter heeft een bril nodig denk ik...).
Toivonen zei dat hij rood onterecht vond.joey schreef:Mwah, Toivonen zei dat hij geraakt werd, dan is het dus wel rood. Alleen is het heel oncollegiaal om dat ook te zeggen.
Volgens het boekje was het rood.
Verdiende overwinning van PSV. Heeft niet veel nut om te kijken hoe het 11 tegen 11 was afgelopen, want dat was niet het geval. Overigens denk ik dat PSV dan ook makkelijk gewonnen had. Het was m.i. een makkelijk maar terecht gegeven rode kaart. Pieckenhagen moet niet zo stom zijn om die beweging te maken, al was het voorafgaande 'duel' van Toivonen nog zo irritant. Vervelende bij dit soort rode kaarten is altijd dat het vergrijp zo licht is vergeleken bij de vliegende tackles waar velen mee wegkomen. Toch kan je het de scheidsrechter niet kwalijk nemen als hij hem geeft.Baseman schreef:Heracles was volledig kansloos, al voor de rode kaart. Die kaart was overigens terecht, Pieckenhagen trapte wel degelijk na (Peter heeft een bril nodig denk ik...). Zwaar gestraft, maar dit valt de scheids niet te verwijten. Gewoon ontzettend dom van Pieckenhagen.
Peter schreef:Zonder die belachelijke rode kaart was het absoluut een wedstrijd gebleven, want PSV wist he-lemaal NIETS te creëren.
Ze speelden inderdaad niet weergaloos in die periode, desondanks werd Heracles totaal niet gevaarlijk en had Bakkel al binnen 10 minuten voor een 2-0 voorsprong kunnen zorgen. Manolev kreeg daarna ook nog een goede kans, dus PSV was voor de rode kaart al stukken beter dan Heracles. Na die kaart was het helemaal geen wedstrijd meer en werd het een eitje voor PSV.Peter schreef:Nee, ik vond PSV in die eerste 30-35 minuten gewoon heel erg zwak. Lamlendig.
Gewoon, de eerste helft van Ajax tegen HeerenveenBaseman schreef: Als jij dat als heel erg zwak spelen ziet, dan vraag ik me af wat jij in hemelsnaam verstaat onder uitstekend voetbal
Het is toch zo Harm? Bij Ajax wordt veel meer waarde gehecht aan goed voetbal..Harm schreef:
En waar zeg ik dit?Peter schreef:Base wordt blijkbaar helemaal wild van een PSV wat 3 mogelijkheden krijgt in één helft.
TouchéMarijn schreef:Gewoon, de eerste helft van Ajax tegen Heerenveen
Klopt!Baseman schreef:Yeah right...omdat Ajax al jaren geen kampioen meer is geworden, wordt er steeds minder waarde gehecht aan het voetbal en zijn de resultaten veel belangrijker geworden. Logisch natuurlijk, maar sommigen hier blijven volharden dat mooi voetbal nog steeds prioriteit nummer 1 is.