Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Maar wat dus niet per se door die presidentsverkiezingen komt.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ik bedoelde meer dat het probleem van RM hun verkiezing was. Met presidentsverkiezingen an sich hoeft natuurlijk helemaal niets mis te zijn.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Vind ik wel, het werkt niet. Supporters zijn over het algemeen niet objectief ten aanzien van de mogelijkheden van hun club.
Het stinkt aan alle kanten!
Drenthe zit morgenavond op de tribune, volgens de T. Dat geleuter over Drenthe in Oranje kan dus ook weer mooi de kast in.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Gewoon omdat het kan en nog steeds niet normaal is in het voetbal. Lastig met ingooien of bij een handgemeen, maar zonder arm is stukken lastiger.
Primeur in Spanje: debuut van speler met één hand
PRINTSCREEN MARCA
ZARAGOZA - De Spaanse middenmoter Zaragoza heeft gisteren voor een prachtige primeur gezorgd. 'Los Blanquillos' lieten in de verloren match met Valencia (3-1) de 20-jarige Alex Sanchez debuteren, een trefzekere spits uit het tweede elftal die geboren werd met één hand.
Sanchez, die al drie keer tot de selectie behoorde, maar nooit eerder mocht invallen, is zo de eerste speler die het met een dergelijk handicap tot de Primera Division heeft geschopt.
Sanchez, twee jaar geleden opgemerkt door talentscouts van Zaragoza, mocht een kwartier voor tijd opdraven van zijn coach Marcelino en probeerde zich in de kijker te spelen. Toch kon hij de 3-1 achterstand niet meer ombuigen. De jonge spits kreeg in de slotminuut nog een gele kaart na een snoekduik in de zestien van Valencia.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Of juist een reden voor BvM om hem te selecteren.Beloki schreef:Drenthe zit morgenavond op de tribune, volgens de T. Dat geleuter over Drenthe in Oranje kan dus ook weer mooi de kast in.

Nee, die jongen moet gewoon naar een club als Fiorentina, want dit schiet niet op zo.
- Jinne
- Site Admin
Wel minder kans op hands, een dikke middelvinger richting scheids of shirtje trekken.beelzebub schreef:Gewoon omdat het kan en nog steeds niet normaal is in het voetbal. Lastig met ingooien of bij een handgemeen, maar zonder arm is stukken lastiger.
Real Madrid trouwens nog op 0-0 in de returnwedstrijd tegen Alcaron.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
1-0 van der Vaart met nog 5 minuten te gaan.
Alcorcon heeft knap standgehouden.
Alcorcon heeft knap standgehouden.
En dan buitenlandse spelers verwijten dat ze niet voldoende hart voor Real hebben...
Na een knallende ruzie met coach Manuel Pellegrini in de rust van met 4-0 verloren bekerduel met Alcorcón, zette de coach van Real Madrid Guti buiten de selectie. De middenvelder is er niet blij mee, maar het betekent wel dat hij zich met andere zaken kan bezighouden.
'Ik ben een man die altijd gek is geweest op het nachtleven', vertelde Guti in het Spaanse TV-programma Intereconomà a. 'Ik ga graag op stap met mijn vrienden. Ik zie mezelf niet op mijn zestigste tot zes uur op stap gaan, dus dat kan ik nu mooi doen.'
Toch is de 33-jarige middenvelder niet blij met zijn situatie bij de club. Bij aanvang van het seizoen leek hij weg te mogen en willen, maar door de goede band met Pellegrini besloot hij toch te blijven. 'Onze relatie ligt momenteel erg gecompliceerd', laat Guti over zijn huidige verstandhouding met zijn coach los.
Guti is bezig aan zijn vijftiende seizoen bij De Koninklijke en voelt zich daarom geroepen om kritiek te uiten op zijn medespelers. 'Sommige buitenlandse spelers weten niet wat het betekent om voor Real Madrid uit te komen.'
adReal wipt over Barça naar kop in Spanje
Lionel Messi mist een kans tegen Athletic Bilbao. FOTO REUTERS
BILBAO - Real Madrid is zaterdagavond over Barcelona naar de kop van de ranglijst in de Primera Division gekropen. Real won zelf zuinigjes van Racing Santander (1-0), maar zag tot zijn genoegen dat lijstaanvoerder Barça later die avond niet tot winst kwam bij Athletic Bilbao (1-1).
Het was voor Barcelona al het derde gelijkspel dit seizoen. De club van Josep Guardiola verloor overigens nog niet. Real heeft na elf speeldagen 28 punten, Barcelona volgt op één puntje. Volgende week ontvangt Barcelona in Camp Nou de Koninklijke voor een ongetwijfeld weer zinderende 'El Clásico'.
Barcelona kwam in Baskenland dankzij Daniel Alves na de rust nog wel op voorsprong. Gaizka Toquero maakte in de 63e minuut gelijk.
Bij Barcelona kwam Thierry Henry in de 84e minuut het veld in voor Xavi. De Franse aanvaller zorgde in de afgelopen dagen voor wereldnieuws met zijn dubbele handsbal woensdag in de beslissende WK-playoffwedstrijd tegen Ierland (1-1). Dankzij het handigheidje van Henry kwam Frankrijk in de verlenging op 1-1 waardoor de Haantjes het WK-ticket kregen toebedeeld. (ANP/MC)
21/11/09 23u53
Maar het gaat dramatisch met Real hoor. Die hebben echt niets te melden tegenover het almachtige Barcelona. 

Zie Barca volgend weekend wel met 4-1 ofzo winnen. De zeepbel Real is al een paar keer uit elkaar gespat dit seizoen. Ze winnen dit seizoen geen prijs.Enganche schreef:Maar het gaat dramatisch met Real hoor. Die hebben echt niets te melden tegenover het almachtige Barcelona.
-
Er werd nog een glaszuiver doelpunt van Santander afgekeurd trouwens.
Real speelde erg slecht.
Real speelde erg slecht.
Whitey on the moon.
- peter
Hilarisch inderdaad. Real heeft gewoon geinvesteerd en de zwakke plekken (Huntelaar oa) weggesneden. Face it.Enganche schreef:Maar het gaat dramatisch met Real hoor. Die hebben echt niets te melden tegenover het almachtige Barcelona.
- peter
Nee, maar dat maakt niet uit. Ze hebben een bak met geld uitgegeven, maar zijn er wel sterker van geworden. Hier op AT deed men net alsof ze nog net zo slecht waren. Nou, ik zie toch duidelijk een Real wat mee gaat doen om de titel.
-
- AT Toto winner 15/16
Barca heeft net zo goed veel geld uitgegeven.
Tja, als je zoveel individuele klasse hebt zullen de simpele wedstrijden wel gewonnen worden maar tegen topteams zullen ze weinig presteren. Ze hebben ook nog geen echte top gehad he? Ben benieuwd volgende week, hopen dat Messi, Zlatan en Ronaldo mee kunnen spelen.
IK GELOOF!!!!!!
Om 19.00 uur El Clásico.
Gaat een showtje worden van Barcelona, schat ik zo in.
Gaat een showtje worden van Barcelona, schat ik zo in.
sport 1
maar volgens mij staat op pn op de voorpagina een gratis stream vermeld
maar volgens mij staat op pn op de voorpagina een gratis stream vermeld
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
Bijna 0-1 door Ronaldo.
- peter
74174 op sopcast.joey schreef:Heeft iemand een stream die werkt?
-
- AT Toto winner 15/16
Nu weer een grote kans voor Marcello, Madrid is zeker niet slechter.