Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
En bij Real zat er geen idee achter? Alle aankopen van Real zijn direct inpasbare versterkingen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Bij Barca wordt al jaren gebouwd aan een topteam. Real wilt gewoon op iedere positie de beste speler. Ze kijken totaal niet naar de balans. Anders koop je Xabi Alonso niet.
En Kaka, C. Ronaldo en Xabi op een middenveld werkt dus niet. Zeker niet als je speelt met Benzema en Raul in de punt en ook nog eens een Guti rond hebt lopen en Higuain.
Er zal vast een idee achter zitten op papier of op de playstation, in het echt werkt het dus niet. Zal ook wel blijken straks.
En Kaka, C. Ronaldo en Xabi op een middenveld werkt dus niet. Zeker niet als je speelt met Benzema en Raul in de punt en ook nog eens een Guti rond hebt lopen en Higuain.
Er zal vast een idee achter zitten op papier of op de playstation, in het echt werkt het dus niet. Zal ook wel blijken straks.
IK GELOOF!!!!!!
Volgens mij kun je prima met Kaka, Benzema en Ronaldo spelen. En dan kun je ook nog met Xabi Alonso spelen. Helemaal als je al brekers als Diarra (2x) hebt.
Raul, Guti en Higuain liepen er al rond.
Raul, Guti en Higuain liepen er al rond.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Hoe zie je dat voor je dan? Raul is aanvoerder he. Dus die speelt sowieso.
IK GELOOF!!!!!!
Raul heeft wel vaker op de bank gezeten. Volgens mij hoeft hij dan ook niet (altijd) te spelen.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Volgens mij wel. Zeker in de belangrijke wedstrijden. Af en toe een keertje rust is wat anders.
IK GELOOF!!!!!!
Mwoah. Is het in Italie en Spanje niet zo dat degene die in het veld staat met de meeste wedstrijden voor dat team (of de nationale ploeg) automatisch aanvoerder is? Das wat anders dan dat de aanvoerder automatisch speelt. Al is Raul wel de baas in de kleedkamer.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ik heb die wedstrijd ook gezien en alle andere in competitieverband. Dat Real Madrid op dit moment al zoveel beter is, zoals op de vorige pagina wordt beweerd, is ernstig overdreven. Patronen van de afgelopen jaren zijn nog steeds herkenbaar.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Ik hoop echt dat die Dani Alves zijn beide benen breekt! Wat een tyfushond!
IK GELOOF!!!!!!
Helemaal mee eens. Verder was het wel een leuke pot trouwens!Rishi schreef:Ik hoop echt dat die Dani Alves zijn beide benen breekt! Wat een tyfushond!
Klopt. Jammer dat Villa, Vicente, Zlatan en Henry niet mee konden doen en dat Xavi op halve kracht was. Messi had nog meer last van zijn vliegreis dan Suarez!
IK GELOOF!!!!!!
Copa del Rey tussenstandje:
Alcorcon 4 - 0 Real Madrid
16' Perez 1 - 0
22' Arbeloa (O.G.) 2 - 0
40' Ernesto 3 - 0
52' Perez 4 - 0
Alcorcon 4 - 0 Real Madrid
16' Perez 1 - 0
22' Arbeloa (O.G.) 2 - 0
40' Ernesto 3 - 0
52' Perez 4 - 0
Dudek;
Arbeloa, Albiol, Metzelder, Drenthe;
Granero, Diarra, Guti, Van der Vaart;
Raúl y Benzema.
Guti en Raúl kan écht niet meer. En Metzelder is zo mogelijk nóg trager geworden.
Arbeloa, Albiol, Metzelder, Drenthe;
Granero, Diarra, Guti, Van der Vaart;
Raúl y Benzema.
Guti en Raúl kan écht niet meer. En Metzelder is zo mogelijk nóg trager geworden.
Teveel diepgang tegen Alcorcon, laat me niet lachen. Het zijn sterren die zich beledigd voelen dat ze door hun trainer tegen zo'n tegenstander worden opgesteld.
In de return wordt het gewoon 6-0.
Al hoop ik van niet.
Al hoop ik van niet.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Onmogelijk.Enganche schreef: En Metzelder is zo mogelijk nóg trager geworden.
Madrid wordt gewoon 3e of 4e in de PD. En wint de CL natuurlijk niet.
De oplossing voor volgend seizoen is het aantrekken van de topscorer van het WK, Villa, Fabregas en Ribéry.
Wimpey lijkt me niet heel serieus.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Wimpey niet, maar voor Madrid is het vast een optie, hoor.Jesse schreef:Wimpey lijkt me niet heel serieus.
Het stinkt aan alle kanten!
Op zeker. bij een andere schatrijke club als Chelsea zie je beleid terug. Qua spelers en qua trainers. Chelsea presteert itt Real dan ook gewoon goed in Engeland en in de CL. Real Madrid heeft geen beleid, wat ook te maken met die idiote presidentsverkiezingen. Zal ook nooit meer wat worden, denk ik. Deze zomer geven ze weer gewoon 100 miljoen uit aan sterren en vliegen de sterren van een (paar) jaar terug weer de transferlijst op.joey schreef:Wimpey niet, maar voor Madrid is het vast een optie, hoor.Jesse schreef:Wimpey lijkt me niet heel serieus.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Bij Barcelona hebben ze toch ook presidentsverkiezingen?
Bij RM komt iedere president met een lijste en gooit de spelers van zijn voorganger weer bij het oud vuil. Bij Barcelona zit er qua aan en verkoopbeleid gewoon een stuk meer structuur in.Hoeladans schreef:Bij Barcelona hebben ze toch ook presidentsverkiezingen?
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09