joey schreef:Nee.Ajax Rules schreef:Je hebt geen seizoenkaart meer?joey schreef:Heel vreemd om zondag níet naar de Klassieker te gaan. Maar ik volg het natuurlijk allemaal wel.
Kun je incidenteel een kaartje kopen...toch?
Moderator: mods
joey schreef:Nee.Ajax Rules schreef:Je hebt geen seizoenkaart meer?joey schreef:Heel vreemd om zondag níet naar de Klassieker te gaan. Maar ik volg het natuurlijk allemaal wel.
Laat Bahia maar opbouwen... Vlaar kan toch niet verdedigen. Zet daar maar Suarez op.Rishi schreef:Volgens sommigen maakt dat anders niks uit hoor!
Zal Jol weer beginnen met Pantelic? Hoop het niet. Die ezels achterin bij 010 moet je gek maken met snelle beweeglijke spelers!
1 Wijnaldum lijkt me voldoendeRishi schreef:Ik ook. Tomasson zou ik ook wel bij ons willen zien en Fer, Wijnaldum, Wijnaldum had ik graag in de selectie gehad maar verder is het DIKKE prut!
Als ie ook maar enigzins kan spelen gewoon opstellen natuurlijk, dit is toch de wedstrijd van het jaar.Marillion schreef:Ik verwacht ook niet dat het al te serieus is. Maar als hij echt een blessure heeft moeten we daar geen risico mee nemen. Ook niet tegen Feyenoord. Daarvoor is Ajax veel te afhankelijk van dat ventje.
Ik heb begrepen dat Suarez vandaag alweer heeft meegetraind. Niets aan de hand dus.brigade zuid schreef:Als ie ook maar enigzins kan spelen gewoon opstellen natuurlijk, dit is toch de wedstrijd van het jaar.Marillion schreef:Ik verwacht ook niet dat het al te serieus is. Maar als hij echt een blessure heeft moeten we daar geen risico mee nemen. Ook niet tegen Feyenoord. Daarvoor is Ajax veel te afhankelijk van dat ventje.
Gewoon lekker thuis laten, die jongen. Ook niet opnemen in de selectie, want er zit geen rem op. Die gaat zelfs in de warming-up voluit. Avondje vrij geven.Ajaciedjuh schreef:As donderdag niet in de basis en misschien zelfs niet op de bank, wat mij betreft.
Dit feyenoord is net zo slecht als vorig jaar alleen de uitslagen zijn nu dit jaar net in hun voordeel, maar tegen NAC , VVV en WillemII kan het ook drie gelijke spelen zijn als de scheids beter had opgeletJöhnk schreef:Net even een stukje Feyenoord gezien, en wat ik zag stelde me gerust met het oog op zondag. Ze zijn gewoon pokkeslecht.
En Wijnaldum begint steeds meer op Daniël de Ridder te lijken. Een overschat talent met 0,0 voetbalintelligentie.
Een ander feyenooitVlaar: "Tegen Ajax staat er een ander Feyenoord"
Ten koste van FC Den Bosch bekerde Feyenoord uiteindelijk met 2-0 verder. Geen groots duel, vond ook verdediger Ron Vlaar. Hij zag een plichtmatig Feyenoord.
We hebben gewonnen en daarmee is alles gezegd", reageerde Ron Vlaar voor de camera van RTL 7. "Het was plichtmatig. We hebben gedaan wat we moesten doen en dat is winnen. We hadden de wedstrijd wel al veel eerder kunnen beslissen."
De overwinning volgde na een moeizame overwinning op VVV-Venlo (1-0). Komende zondag wacht echter de kraker met Ajax in de ArenA. "We hebben onszelf geen goed gevoel gegeven. Maar zondag tegen Ajax staat er een ander Feyenoord", verzekerde de verdediger. (R
Precies. Bovendien....thuis lekker met de poten op tafel de wedstrijd kijken is ook geestelijk ontspanner dan weer zo'n reis naar Dordt, een bespreking, en 's nachts om 1 uur in je bed liggen. Laat die jongen even ontspannen naar de topper toeleven.Kowalczyk schreef:Gewoon lekker thuis laten, die jongen. Ook niet opnemen in de selectie, want er zit geen rem op. Die gaat zelfs in de warming-up voluit. Avondje vrij geven.Ajaciedjuh schreef:As donderdag niet in de basis en misschien zelfs niet op de bank, wat mij betreft.
K.
Ajax Rules schreef:Precies. Bovendien....thuis lekker met de poten op tafel de wedstrijd kijken is ook geestelijk ontspanner dan weer zo'n reis naar Dordt, een bespreking, en 's nachts om 1 uur in je bed liggen. Laat die jongen even ontspannen naar de topper toeleven.Kowalczyk schreef:Gewoon lekker thuis laten, die jongen. Ook niet opnemen in de selectie, want er zit geen rem op. Die gaat zelfs in de warming-up voluit. Avondje vrij geven.Ajaciedjuh schreef:As donderdag niet in de basis en misschien zelfs niet op de bank, wat mij betreft.
K.
100% eens.Toppie schreef:Dit feyenoord is net zo slecht als vorig jaar alleen de uitslagen zijn nu dit jaar net in hun voordeel, maar tegen NAC , VVV en WillemII kan het ook drie gelijke spelen zijn als de scheids beter had opgeletJöhnk schreef:Net even een stukje Feyenoord gezien, en wat ik zag stelde me gerust met het oog op zondag. Ze zijn gewoon pokkeslecht.
En Wijnaldum begint steeds meer op Daniël de Ridder te lijken. Een overschat talent met 0,0 voetbalintelligentie.
Hoe was die Babovic? Daar schijnt Been nogal enthousiast over te zijn.Peter schreef:Ik heb Feyenoord gisteren de hele wedstrijd zien ploeteren. Die Wijnaldum was hemeltergend slecht. Wat een simpele draver is dat toch.
Den Bosch kreeg grootse kansen, maar wist niet te scoren. Nee, ik denk dat het zondag 'gewoon' een makkelijke middag wordt.