Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010
Hem is gevraagd: Begrijp je het? Waarop hij antwoordt, nee, niet echt. Dat is heel wat anders dan klagen, en het ging ook nog eens over het aantrekken van nóg een spits in de winterstop (dit zou ik ook volslagen debiel vinden). Niets aan het handje, wel een goede les voor Castillion wat betreft omgang met de media.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 4:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 4:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik meen anders dat hij in jouw plannen voorkwam.
-
niks
In niemands plannen toch? Ik was tenminste verbaasd dat Jongebloet een contract kreeg.
Het stinkt aan alle kanten!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 4:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Heeft iemand de nieuwe VI? Daarin staat dat Jol in de winterstop z'n zinnen gaat zetten op Bouhlarouz en Trochowski van HSV.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Staat dat inmiddels dan al op een enigszins serieuze site?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dat zou wel jammer zijn. Ik ben ervoor om deze verdediging te laten staan
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
Ik heb het interview gelezen en over Bouhlarouz en Trochowski wordt niks vermeld. Onzin bericht dus.Thijs schreef:Heeft iemand de nieuwe VI? Daarin staat dat Jol in de winterstop z'n zinnen gaat zetten op Bouhlarouz en Trochowski van HSV.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Ah, dat verklaart een hoop. Vroeg me al af waarom het niet op serieuze sites stond maar wel op andere sites die verwezen naar de VI.Ajaciedjuh schreef: Ik heb het interview gelezen en over Bouhlarouz en Trochowski wordt niks vermeld. Onzin bericht dus.
- Ajaciedjuh
Ajax heeft wel geprobeerd om Alvaro Negredo (en Alves) te halen, maar de salarissen waren te hoog. Dat gedeelte en over Sulejmani kloppen wel.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Als we dan toch bezig zijn: wat staat er verder in het interview?Ajaciedjuh schreef:Ik heb het interview gelezen en over Bouhlarouz en Trochowski wordt niks vermeld. Onzin bericht dus.

En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Elfvoetbal. Toch een 'normale' website.Ajax wil Trochowski in winterstop halenGepubliceerd op: 7 oktober '09 15:06
Ajax gaat in de volgende transferperiode een poging doen om Piotr Trochowski (25) naar Amsterdam te halen. Trainer Martin Jol wil een rechtsbuiten aan de selectie toevoegen en kent de Pool nog uit zijn tijd van Hamburger SV.
"We zijn voor de rechterflank al een tijd in gesprek met HSV over Trochowski. Ik kan helaas niet meer zeggen dan dat we ons best doen en er het beste van maken", zegt Jol in Voetbal International.
Trochowski speelt sinds 2002/03 in Duitsland. Eerst stond hij twee seizoen onder contract bij Bayern München, maar daar wist hij geen basisplaats te veroveren. Vervolgens verkaste hij naar Hamburger SV. Daar speelde hij tot nu toe 134 competitiewedstrijden waarin hij vijftien keer scoorde.
Opvallend, aangezien Wimpey ons eerder wist te melden dat Trochowski en Jol elkaar bij HSV niet zo lagen (speltechnisch gezien). Wimpey?
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik heb de VI en daar staat niets hierover in. ONZIN dus.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 4:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
Jol maakt een tussenbalans op. Belangrijkste punten (zo uit mijn hoofd):Bertje schreef:Als we dan toch bezig zijn: wat staat er verder in het interview?Ajaciedjuh schreef:Ik heb het interview gelezen en over Bouhlarouz en Trochowski wordt niks vermeld. Onzin bericht dus.
- Voordat hij begon stonden maar een aantal spelers in 'zijn basis': Stekelenburg, Suarez, VD Wiel en De Zeeuw. De rest moest zich bewijzen;
- Sulejmani vindt hij een Jong Ajax speler met geweldige basiskwaliteiten. Hij moet zit doorontwikkelen, dan hebben ze goud in handen. Sulejmani moet zich op een aantal vlakken ontwikkelen: efficiënt (niet alles via effectballen). Sulejmani is geen linksbuiten (dat is alleen Zeegelaar, maar die is nog niet goed genoeg).
- Hij is positief over Anita;
- Daarom aangepast systeem (gebrek aan buitenspelers);
- Kennedy positioneel goed, maar brengt weinig aanvallend (wel verdedigend en organisatie en ruimte voor VD Wiel);
- Alves, Alvaro Negredo, Benni MCCarthy onhaalbaar;
- Zeer positief over Pantelic. Jol vindt hem 1 vd beste spitsen vd Bundesliga.
- De Zeeuw beste verbindingsspeler, aanvallende middenvelder en aanjager. Daarom positie moeilijk (lees met gebrek aan alternatieven);
- Positief over Stekelenburg (pakt elke wedstrijd wel een paar onmogelijke ballen);
- Winterstop hopen ze meer spelers kwijt te raken. Staat niks over aankopen.
@Neef: vul maar aan .....

Top bedankt!
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Allemaal uit je hoofd?
Knap hoor.
Ik zal de VI eens ff erbij pakken.

Knap hoor.
Ik zal de VI eens ff erbij pakken.
Rommedahl brengt diepte en snelheid.
Aissati moet nog veel ontwikkelen: techniek heeft hij al, nu moet hij nog zijn steekbal, de moordenaarspass, het spel verplaatsen, schieten, dirigeren leren. Als spelverdeler kan hij ook op links spelen, doet Arsenal ook.
Er komen steeds meer zekerheden en dat is goed.
Je kunt reservespelers niet tevreden houden, wel betrokken. En dat lukt nog goed, er is rust.
Dit was het wel.
Aissati moet nog veel ontwikkelen: techniek heeft hij al, nu moet hij nog zijn steekbal, de moordenaarspass, het spel verplaatsen, schieten, dirigeren leren. Als spelverdeler kan hij ook op links spelen, doet Arsenal ook.
Je kunt reservespelers niet tevreden houden, wel betrokken. En dat lukt nog goed, er is rust.
Dit was het wel.
- Ajaciedjuh
Goede aanvulling! Gelukkig hoeft Aissati zich niet zoveel meer te ontwikkelen!Neefkens schreef:Rommedahl brengt diepte en snelheid.
Dit was het wel.

Jammer dat er niks stond over mogelijke aankopen of over onze Koreaan.