Slaat natuurlijk nergens op, iemand die niets kan haalt nooit het Nederlands elftal.joey schreef:Tim de Cler kan er niets van. En heeft er nooit iets van gekund.
De Tim de Cler van AZ was een uitstekende opkomende linksback.
Moderator: mods
Slaat natuurlijk nergens op, iemand die niets kan haalt nooit het Nederlands elftal.joey schreef:Tim de Cler kan er niets van. En heeft er nooit iets van gekund.
Ajax NetwerkReactie Jol op kritiek Adriaanse
19 augustus 2009 RvN
Op de persconferentie van Ajax reageerde Martin Jol op de kritiek van Co Adriaanse op Ajax en de keuzes en werkwijze van Martin Jol. De Ajax coach liet weten niet te luisteren naar kritiek van buitenstaanders. 'Als je daar teveel naar luistert, dan zit je hier maar een blauwe maandag, zoals Co. Als je dat niet doet, dan hoop je het langer vol te houden'.
'We zijn op zoek naar een eigen stijl. En tijdens dat zoeken moet je ook resultaten boeken. Dat is in het verleden ook wel eens een probleem geweest. Want er zijn hier ook trainers geweest, die hebben in de Hollandse school gespeeld, maar die zijn qua prestaties de minste geweest die er ooit bij Ajax gezet hebben.'
Als er iemand is die zijn mond over AJAX dicht moet houden ( zeker w.b. dat het nietdes AJAX is ) is het Adriaanse wel.Ik kan me nog wel een paar wedstrijden voor de geest halen waar, wat het tactischs systeem betreft, de AJAX honden geen brood van lusten.En spelers als straf een keer of wat naar de kantine en terug te laten hobbelen is ook niet des AJAX.LucaS schreef:Waarom moet Adriaanse zijn mond houden? Hij is voetbalanalist, het zou een beetje raar zijn als hij niets zou mogen zeggen over clubs waarvoor hij ooit heeft gewerkt.
Joey meet met twee maten, want Cruijff mag doorlopend veel ergere dingen over werknemers van Ajax zeggen, zelfs als hij niet als voetbalanalist een wedstrijd van Ajax bespreekt.
Dat heeft natuurlijk wel met Adriaanse te maken, je gaat toch niet iemand iets verwijten terwijl je zelf geen haar beter bent/was ?.LucaS schreef:Hij heeft niet meer dan gelijk dat onder Jol veel zaken waar Ajax voor stond dreigen te verdwijnen. Bijzonder dat daar niemand iets over zegt. Waarschijnlijk zijn de Ajacieden inmiddels zo naar succes aan het hunkeren dat het ze allemaal nietmeer uitmaakt. Nou, ik schaam me dood als Ajax een wedstrijd met een 451 opstelling begint. En dat heeft niets met het functioneren van Adriaanse te maken, die heeft ongetwijfeld ook het nodige fout gedaan
AZ zeker ?.LucaS schreef:Het gaat anders behoorlijk wat ploegen behoorlijk af om aanvallend te spelen.
Tja, Adriaanse was trainer, nu is hij analist. Het 'wegen' van zijn woordenmoet wat mij betreft onafhankelijk zijn van wat hij zelf 9 jaar terug heeft gedaan. Je kan hem op zijn hoogst als persoon geloofwaardig of ongeloofwaardig vinden. Maar dat doet niets af aan het feit dat hij gelijk of ongelijk heeft
Op verzoek van DukeVete tussen Martin Jol en Co Adriaanse laait op
AMSTERDAM, donderdag
Martin Jol heeft zich geërgerd aan de uitlatingen van analyticus Co Adriaanse in Studio Voetbal. „Co en ik hebben nooit zo’n goede relatie gehad”, doelde hij op de sluimerende, maar zondag opgelaaide vete uit de tijd dat Adriaanse trainer en Jol speler van FC Den Haag was.
Jol stoorde zich aan Adriaanses kritiek naar aanleiding van PSV-Ajax, maar wilde er niet te zwaar aan tillen. „Als trainer van Ajax heb je met honderden meningen te maken en daar kun je naar luisteren of niet. Trainers die dat te veel doen, zitten hier een blauwe maandag, zoals Co”, stipte hij Adriaanses weinig succesvolle periode (medio 2000-november 2001) bij Ajax aan. „Ik hoop hier langer te zitten.”
„Ik ben eigenlijk meer verbaasd”, aldus Jol. „Dat Adriaanse de feiten niet kent. Misschien is hij te lang weggeweest. Maar hij vroeg zich af waar de vijf succesvolle aankopen van Marco van Basten waren. Iedereen weet welke spelers Marco heeft gekocht en hoe zij spelen. Vervolgens roept hij dat Jan Vertonghen een echte linksback is. Ik heb het hier nagevraagd, maar hij is echt als middenvelder opgeleid en daar speelt hij in de Belgische nationale ploeg ook.”
Door aan te geven dat hij zich niet te groot voelt om zijn elftal naar de mogelijkheden te laten voetballen, gaf hij Adriaanse nog een draai om de oren. „Je had hier mensen die geforceerd volgens de Hollandse School hebben gespeeld. Volgens mij waren die na 1995 het minst succesvol.”
Ahum, ik zeg nergens dat Adriaanse zijn mond moet houden. Ik stem alleen in met de laatste opmerking van Beloki.LucaS schreef: Joey meet met twee maten, want Cruijff mag doorlopend veel ergere dingen over werknemers van Ajax zeggen, zelfs als hij niet als voetbalanalist een wedstrijd van Ajax bespreekt.
999 schreef:Op verzoek van DukeVete tussen Martin Jol en Co Adriaanse laait op
AMSTERDAM, donderdag
Martin Jol heeft zich geërgerd aan de uitlatingen van analyticus Co Adriaanse in Studio Voetbal. „Co en ik hebben nooit zo’n goede relatie gehad”, doelde hij op de sluimerende, maar zondag opgelaaide vete uit de tijd dat Adriaanse trainer en Jol speler van FC Den Haag was.
Jol stoorde zich aan Adriaanses kritiek naar aanleiding van PSV-Ajax, maar wilde er niet te zwaar aan tillen. „Als trainer van Ajax heb je met honderden meningen te maken en daar kun je naar luisteren of niet. Trainers die dat te veel doen, zitten hier een blauwe maandag, zoals Co”, stipte hij Adriaanses weinig succesvolle periode (medio 2000-november 2001) bij Ajax aan. „Ik hoop hier langer te zitten.”
„Ik ben eigenlijk meer verbaasd”, aldus Jol. „Dat Adriaanse de feiten niet kent. Misschien is hij te lang weggeweest. Maar hij vroeg zich af waar de vijf succesvolle aankopen van Marco van Basten waren. Iedereen weet welke spelers Marco heeft gekocht en hoe zij spelen. Vervolgens roept hij dat Jan Vertonghen een echte linksback is. Ik heb het hier nagevraagd, maar hij is echt als middenvelder opgeleid en daar speelt hij in de Belgische nationale ploeg ook.”
Door aan te geven dat hij zich niet te groot voelt om zijn elftal naar de mogelijkheden te laten voetballen, gaf hij Adriaanse nog een draai om de oren. „Je had hier mensen die geforceerd volgens de Hollandse School hebben gespeeld. Volgens mij waren die na 1995 het minst succesvol.”Bron:De T.
De Berlijnse muur variant van Ajax werd in Co's bewind geïntroduceerd. een beetje boter op het hoofd heeft Co wel.LucaS schreef:Waarom moet Adriaanse zijn mond houden? Hij is voetbalanalist, het zou een beetje raar zijn als hij niets zou mogen zeggen over clubs waarvoor hij ooit heeft gewerkt.
Joey meet met twee maten, want Cruijff mag doorlopend veel ergere dingen over werknemers van Ajax zeggen, zelfs als hij niet als voetbalanalist een wedstrijd van Ajax bespreekt.