Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

FlaFlu

Re: Duitsland

Bericht door FlaFlu » vr jul 31, 2009 10:46 am

Rishi schreef:
Enganche schreef:
Thijs schreef:Het is ook niet dat Van Gaal een vraag krijgt van een verstandelijk gehandicapt jochie die het zelf ook allemaal niet zo goed begrijpt. Het gaat hier om een journalist die ook door z'n krant betaald wordt om fatsoenlijke normale vragen te stellen, en dit voelt denk ik voor Van Gaal gewoon aan als een belediging.

We maken allemaal wel eens mee dat we met mensen moeten (samen)werken waarvan je denkt 'ARGGGHH HOE DOM KUN JE ZIJN?!', en de één kan daar wat beter mee omgaan dan de ander. Er wordt wel eens gezegd dat er geen domme vragen bestaan. Nou, die bestaan wel degelijk. En sportjournalisten hebben daar een handje van.
Zo is het precies. :biggthumpup.gif:
Sorry hoor. Maar je bent het uithangbord van je club. Je wordt daar DIK voor betaald en dan kan hij niet eens normaal antwoord geven? Het is gewoon respectloos van Louis van Gaal. Hoop dat ie er snel uitvliegt...nare vent!!!
Sorry, maar ik stop met deze discussie. :hypocrite.gif:

Maar serieus, snap niet hoe mensen (hoe vervelend Van Gaal ook kan zijn) niet inzien hoe amateuristisch en slecht sommige journalisten zijn. Wanneer je daar iedere dag mee geconfronteerd wordt word je daar echt wel chagrijnig van hoor.

LucaS

Bericht door LucaS » vr jul 31, 2009 10:52 am

Het media gedoe hoort bij het vak. Een club leeft van (en voor) haar supporters, media zorgen ervoor dat supporters op de hoogte blijven van de gebeurtenissen van hun club. Ik krijg ook wel eens een vervelende, domme klant aan de lijn, maar ik moet het niet in mijn hoofd halen hem af te blaffen en op te hangen.
I think I lost my fucking headache

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jul 31, 2009 10:57 am

LucaS schreef:Het media gedoe hoort bij het vak. Een club leeft van (en voor) haar supporters, media zorgen ervoor dat supporters op de hoogte blijven van de gebeurtenissen van hun club. Ik krijg ook wel eens een vervelende, domme klant aan de lijn, maar ik moet het niet in mijn hoofd halen hem af te blaffen en op te hangen.
Maar zo iemand irriteert je wel. Nogmaals, ik keur de manier van reageren van Van Gaal niet altijd goed, maar ik snap wel dat hij er soms stapelgek van wordt.

De media hoort de fans inderdaad op de hoogte te houden van de gebeurtenissen van de club. Moet zo'n journalist wel zelf op de hoogte zijn. Je ziet toch wel dat zo'n man een enorme amateur is?

LucaS

Bericht door LucaS » vr jul 31, 2009 11:05 am

Ach, het is ook de taak van de media om te achterhalen of een bepaalde speler uit of juist in de gratie is. Op nette vragen volgens het boekje krijg je nietszeggende antwoorden. Laat van Gaal zich bezig houden met trainen en een journalist met vragen stellen. Journalisten lopen toch ook niet massaal weg als van Gaal een belachelijk antwoord geeft, of erger nog, vertellen hem toch ook niet hoe hij zijn vak moet uitoefenen?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jul 31, 2009 11:22 am

Zit eigenlijk nog altijd te wachten op een journalist die dat afblaffen van die onbeschofte hork niet meer pikt en hem boven op zijn muil ramt.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » vr jul 31, 2009 1:23 pm

Die krijgt van mij een bloemetje!
IK GELOOF!!!!!!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » vr jul 31, 2009 2:26 pm

Nounounou zeg.
Journalisten lopen toch ook niet massaal weg als van Gaal een belachelijk antwoord geeft, of erger nog, vertellen hem toch ook niet hoe hij zijn vak moet uitoefenen?
Dat laatste doen ze dus wel. Journalisten (of: de media) hebben een heel groot zwaard van Damocles in hun hand en de trainer ligt bij de minste of geringste tegenstand al met zijn hoofd op het hakblok. In elke wissel wordt een teken van zwakte gezien, of onkunde, of wat dan ook, en er kijken honderdduizenden mensen over zijn schouder mee. Als journalist X schrijft dat trainer Y er geen reet van kan, het allemaal niet meer weet, een emotionele schreeuwlelijk is of dat 'ie niet met vedetten om kan gaan, dan mag trainer Y ook over journalist X zeggen dat hij een amateuristische prutser is. Louis doet dat bovendien nog recht in z'n gezicht ipv het via een krant te spelen en de 'publieke opinie' te beïnvloeden. Dat is hun werk, maar toch.

Coaches krijgen al de halve wereld over zich heen bij één verkeerde scheet die ze laten, dan mogen ze van mij best af en toe wat terugzeggen. Zeker in het geval van zo'n ultiem domme gladiool die dus zijn werk totaal niet heeft voorbereid. En dat is iets wat je Louis van Gaal nooit kan ontzeggen!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 31, 2009 2:32 pm

LucaS schreef:Het media gedoe hoort bij het vak. Een club leeft van (en voor) haar supporters, media zorgen ervoor dat supporters op de hoogte blijven van de gebeurtenissen van hun club. Ik krijg ook wel eens een vervelende, domme klant aan de lijn, maar ik moet het niet in mijn hoofd halen hem af te blaffen en op te hangen.
Exact. We vragen ons ook niet af of de telefoniste zin heeft om voor de zoveelste keer dezelfde vraag te beantwoorden en nog beleefd te blijven ook. Dat moet ze doen, dat is haar vak.

Eerlijk gezegd begrijp ik niet dat zoveel mensen begrip opbrengen voor de manier waarop Van Gaal zich gedraagt. Hij is gewoon een onbeschofte hork.
Het stinkt aan alle kanten!

jabu

Bericht door jabu » vr jul 31, 2009 3:15 pm

Vind het eigenlijk wel meevallen. Hij geeft terecht aan dat het een domme vraag is en loopt weg nadat er door de perschef gevraagd is of er nog vragen zijn. Niet zo veel aan de hand.

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 31, 2009 7:01 pm

'Wij Duitsers' zijn höflich. Dat moet Ludwig nog even leren. :smallgrin.gif:

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma aug 03, 2009 11:34 am

Thijs schreef:
Eerste botsing Van Gaal tijdens persconferentie Bayern
30/07/2009 15:26

Louis van Gaal heeft voor het eerst als coach van Bayern München een persconferentie voortijdig verlaten. De oefenmeester was ontstemd over de onwetendheid van een journalist.

De Amsterdammer pakte zijn spullen bij elkaar en stapte op nadat een journalist had gevraagd of de negentienjarige Thomas Müller een basisplaats tegen AC Milan (4-1 winst) had gekregen omdat hij de jongeling een betere spits vindt dan Luca Toni.

Van Gaal was van mening dat de journalist had moeten weten dat de Italiaanse vedette niet speelde vanwege klachten aan zijn achillespezen. Naast de blessures van Ivica Olic en Miroslav Klose was dat de reden voor de basisplaats van Müller. De talentvolle spits liet zich overigens goed zien. Twee van de vier doelpunten van de Rekordmeister kwamen van de voet van de jongeling.
VI

Hahaha, goed zo Louis!
HIER is het filmpje!

Briljant.

"Nein. Das muss er wissen. Nicht erklären."

Hahahaha.

Go Lowie!

K.
Still alive...

generaal

Bericht door generaal » di aug 04, 2009 7:21 pm

Schalke 04 laat het clublied onder de loep nemen na hevige kritiek van moslims. Experts moeten bepalen of het lied wel of niet kwetsend is voor moslims. Dat bracht de clubleiding van de Bundesliga-club dinsdag naar buiten. Volgens een zegsman zal de Duitse club zich pas na de uitslag van het onderzoek over de kwestie uitlaten.

De vereniging uit Gelsenkirchen ontving de laatste dagen honderden protestmails van moslims, die hun onvrede uitten over de al ruim tachtig jaar gezongen regels. 'Mohammed was een profeet, die van voetbal niets weet. Maar uit de mooie kleurenpracht heeft hij blauw en wit bedacht', is het mikpunt van de kritiek van de moslims.

Schalke heeft contact opgenomen met de politie, maar die spreekt nog niet van een dreigende situatie. Veel boze moslims vinden dat de betreffende regels uit het clublied verwijderd moeten worden. Schalke heeft voor het onderzoek naar de tekst experts aangesteld. "Pas daarna zullen we ons over de zaak uitlaten", aldus een zegsman.
Wat een waanzin :drecul.gif: .

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di aug 04, 2009 7:24 pm

En daar komen ze nu mee.. waar waren die moslims 80 jaar geleden dan?

Rachid

Bericht door Rachid » di aug 04, 2009 8:47 pm

Rishi schreef:
Enganche schreef:
Thijs schreef:Het is ook niet dat Van Gaal een vraag krijgt van een verstandelijk gehandicapt jochie die het zelf ook allemaal niet zo goed begrijpt. Het gaat hier om een journalist die ook door z'n krant betaald wordt om fatsoenlijke normale vragen te stellen, en dit voelt denk ik voor Van Gaal gewoon aan als een belediging.

We maken allemaal wel eens mee dat we met mensen moeten (samen)werken waarvan je denkt 'ARGGGHH HOE DOM KUN JE ZIJN?!', en de één kan daar wat beter mee omgaan dan de ander. Er wordt wel eens gezegd dat er geen domme vragen bestaan. Nou, die bestaan wel degelijk. En sportjournalisten hebben daar een handje van.
Zo is het precies. :biggthumpup.gif:
Sorry hoor. Maar je bent het uithangbord van je club. Je wordt daar DIK voor betaald en dan kan hij niet eens normaal antwoord geven? Het is gewoon respectloos van Louis van Gaal. Hoop dat ie er snel uitvliegt...nare vent!!!
Hopen dat iemand ontslagen worden? Dat vind ik pas naar, wat een afgunst zeg.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr aug 07, 2009 9:55 pm

Wordt de Bundesliga nergens meer uitgezonden?

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » vr aug 07, 2009 10:19 pm

Bod van zowel Sport1 als Eredivisielive is afgewezen, maar ze zijn er nog wel mee bezig.

Er is nog hoop dus.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr aug 07, 2009 10:46 pm

Jammer, mocht op zaterdagmiddag graag een potje kijken.. hopen dat het nog goed komt dan.

999

Bericht door 999 » za aug 08, 2009 11:03 am

Mwah, zoveel leuke wedstrijden zag je niet uit Duitsland.
Blij met de punten ...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za aug 08, 2009 1:23 pm

De competitie spreekt me wel aan. Een paar jaar terug keek ik graag naar Leverkussen, speelden leuk voetbal en vorig jaar speelde Wolfsburg leuk voetbal. Verder zou ik het leuk vinden om van Gaal een beetje te volgen met Bayern.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za aug 08, 2009 7:20 pm

Van Gaal begint met een 1-1 tegen Hoffenheim. Niet echt imposant te noemen.

wimpey

Bericht door wimpey » za aug 08, 2009 8:19 pm

Peter schreef:Van Gaal begint met een 1-1 tegen Hoffenheim. Niet echt imposant te noemen.
In de opstelling o.a. Van Buyten, Badstuber, Pranjic, Baumjohann en Olic. Magertjes.

Kuranyi kan het écht alleen onder Magath. Meteen 2 goals.

Wolfsburg maakte gisteren indruk. Met die tridente kunnen ze ook in de CL voor de dag komen. Sterke ploeg, kijk er graag naar.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di aug 11, 2009 1:32 pm

Jol krijgt de schuld van matige start HSV
Hamburger SV maakte zondag een valse competitiestart. Het uitduel bij SC Freiburg eindigde in een 1-1 gelijkspel en daar krijgt oud-trainer Martin Jol opmerkelijk genoeg nu de schuld van.

"We hadden geen normale voorbereiding", zei trainer Bruno Labbadia in het Hamburger Abendblatt. "Daarom verrast dit resultaat mij niet. Het verontrust me ook niet."

"We zijn als laatste club met de voorbereiding begonnen", lichtte Horst Becker, voorzitter van de raad van toezicht bij HSV, toe. "Dat speelt ongetwijfeld een rol. Dat was niet de planning van de huidige, maar van de vorige trainer."

Jol maakte al in mei duidelijk Hamburg te verlaten voor Amsterdam, maar toen zag de club geen mogelijkheid meer om aanpassingen te doen. "Dat stond al, en ook de spelers hebben zekerheid nodig om wat te kunnen plannen", aldus Becker.

"Ik zoek niet naar excuses, we zijn allemaal niet tevreden. Maar ik wil de mensen een beetje uitleg geven", vervolgt trainer Labbadia. "De korte voorbereiding is een cruciaal punt omdat we naast het fysieke aspect ook in tactisch opzicht wijzigingen willen doorvoeren. We hebben tijd nodig."
voetbalprimeur.nl

Ik zou hem aanklagen... zoiets kan natuurlijk niet.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 11, 2009 1:33 pm

:drecul.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di aug 11, 2009 1:35 pm

De aankopen van Labbadia zijn waarschijnlijk ook de schuld van Jol. Ze stonden al op een lijstje en meer viel er niet meer te kiezen.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di aug 11, 2009 5:53 pm

Wat een loser die trainer..

Plaats reactie