Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
Wat heeft dat nou voor zin? Leg het uit, zou ik zeggen.
De PR van die man is echt hopeloos.
Het stinkt aan alle kanten!
Die act hoeft er inderdaad niet bij, maar ik snap de irritatie van Van Gaal wel hoor. Kansloze vraag van die journalist, die gewoon erg amateuristisch bezig is.Rishi schreef:Hij moet gewoon zijn vragen beantwoorden en niet zo lomp doen...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Louis van Gaal: Bist du so dumm oder bin ich so schlimm...uuh klug! 

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Als je Bayernwatcher bent mag je toch wel weten dat Toni geblesseerd is. Louis wordt afgerekend op z'n resultaten, iedereen heeft een mening over hem, dan mag je van een beroepsjournalist ook wel verwachten dat hij een béétje z'n best doet.
Op hele stomme vragen mag ook best stom gereageerd worden. Alleen jammer dat andere journalisten de dupe worden van één zo'n sufferd.
Op hele stomme vragen mag ook best stom gereageerd worden. Alleen jammer dat andere journalisten de dupe worden van één zo'n sufferd.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Moet ik het uitleggen?joey schreef:Wat heeft dat nou voor zin? Leg het uit, zou ik zeggen.
IK GELOOF!!!!!!
Ja, Van Gaal heeft altijd gelijk, tenminste, dat vindt hij zelf. En misschien is het een beetje dom van die journalist. Maar dan hoeft Van Gaal nog niet zo ongemanierd te doen, pfff. Elke trainer maakt domme journalisten mee, daar moet je ook me kunnen omgaan in dat vak.
Zou die journalist het niet gewoon hebben geweten en de reactie hebben 'uitgelokt'?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Dat weet je toch niet? Dat weet Van Gaal ook niet.
Voor andere journalisten is het heel vervelend; die nemen het Van Gaal kwalijk en niet hun collega. Want zelf kunnen ze ook een domme vraag stellen, dat overkomt elke journalist wel eens.
Een rare man, die Van Gaal. Waarom gaat hij niet rustig zitten om die vragen te beantwoorden, hoe dom die ook zijn. Die agressie tegen de pers is echt pathologisch hoor, het lijkt wel alsof hij zich niet kán beheersen.
Voor andere journalisten is het heel vervelend; die nemen het Van Gaal kwalijk en niet hun collega. Want zelf kunnen ze ook een domme vraag stellen, dat overkomt elke journalist wel eens.
Een rare man, die Van Gaal. Waarom gaat hij niet rustig zitten om die vragen te beantwoorden, hoe dom die ook zijn. Die agressie tegen de pers is echt pathologisch hoor, het lijkt wel alsof hij zich niet kán beheersen.
Lijkt me niet onrealistisch. Iedereen wil hem op de kast jagen, dat levert sensatie op. Geef ze eens ongelijk.banjavi schreef:Zou die journalist het niet gewoon hebben geweten en de reactie hebben 'uitgelokt'?
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Ja dat bedoel ik ook hoor. Denk, nu Banjavi dat zo opmerkt, dat die journalist gewoon een reactie uitlokte.. En terecht natuurlijk want dit verkoopt weer......joey schreef:Ja, Van Gaal heeft altijd gelijk, tenminste, dat vindt hij zelf. En misschien is het een beetje dom van die journalist. Maar dan hoeft Van Gaal nog niet zo ongemanierd te doen, pfff. Elke trainer maakt domme journalisten mee, daar moet je ook me kunnen omgaan in dat vak.
IK GELOOF!!!!!!
Dat heeft Van Gaal dan aan zichzelf te wijten. Had hij zich maar moeten beheersen in het verleden.
Ongemanierd? Hij zit daar de vragen van journalisten te beantwoorden en krijgt een kansloze vraag (zoals ze wel vaker gesteld worden door journalisten). Snap best dat je daar niet altijd zin in hebt.joey schreef:Ja, Van Gaal heeft altijd gelijk, tenminste, dat vindt hij zelf. En misschien is het een beetje dom van die journalist. Maar dan hoeft Van Gaal nog niet zo ongemanierd te doen, pfff. Elke trainer maakt domme journalisten mee, daar moet je ook me kunnen omgaan in dat vak.
Neemt niet weg dat Van Gaal vaak genoeg wél over de schreef is gegaan, natuurlijk. Ik keur z'n gedrag ook niet altijd goed, maar snap weldegelijk waarom veel van die amateuristische journalisten hem zo irriteren.
Als je een domme vraag krijgt kun je die beter op een normale manier van tafel vegen. Dat is een stuk beter voor de PR van Louis en van zijn club. Maar goed, dit gaat hij nooit meer leren. Die woede aanvallen krijg je gratis bij zijn vakmanschap.
Nil volentibus arduum
Nou ik snap het ook wel, alleen gaat zoiets op de duur ( of als het effe tegenzit ) natuurlijk wel tegen je werken .. Ik had verwacht dat Van Gaal ook onderhand eens wat slimmer was geworden ..
Blij met de punten ...
Voor 5 miljoen per jaar beantwoord ik 16 uur per dag domme vragen voor je!Enganche schreef:Ongemanierd? Hij zit daar de vragen van journalisten te beantwoorden en krijgt een kansloze vraag (zoals ze wel vaker gesteld worden door journalisten). Snap best dat je daar niet altijd zin in hebt.joey schreef:Ja, Van Gaal heeft altijd gelijk, tenminste, dat vindt hij zelf. En misschien is het een beetje dom van die journalist. Maar dan hoeft Van Gaal nog niet zo ongemanierd te doen, pfff. Elke trainer maakt domme journalisten mee, daar moet je ook me kunnen omgaan in dat vak.
Neemt niet weg dat Van Gaal vaak genoeg wél over de schreef is gegaan, natuurlijk. Ik keur z'n gedrag ook niet altijd goed, maar snap weldegelijk waarom veel van die amateuristische journalisten hem zo irriteren.
IK GELOOF!!!!!!
Nou, ik niet.
Van Gaal is op en top prof en bezeten van z'n vak. Natuurlijk verdienen mensen in de voetballerij teveel geld, maar Van Gaal werkt er al keihard voor. Kan me goed voorstellen dat hij aan het einde van de dag dan geen zin heeft in dit amateuristische geneuzel.
Van Gaal is op en top prof en bezeten van z'n vak. Natuurlijk verdienen mensen in de voetballerij teveel geld, maar Van Gaal werkt er al keihard voor. Kan me goed voorstellen dat hij aan het einde van de dag dan geen zin heeft in dit amateuristische geneuzel.
Dat staat buiten kijf.999 schreef:Nou ik snap het ook wel, alleen gaat zoiets op de duur ( of als het effe tegenzit ) natuurlijk wel tegen je werken .. Ik had verwacht dat Van Gaal ook onderhand eens wat slimmer was geworden ..
-
Het is ook niet dat Van Gaal een vraag krijgt van een verstandelijk gehandicapt jochie die het zelf ook allemaal niet zo goed begrijpt. Het gaat hier om een journalist die ook door z'n krant betaald wordt om fatsoenlijke normale vragen te stellen, en dit voelt denk ik voor Van Gaal gewoon aan als een belediging.
We maken allemaal wel eens mee dat we met mensen moeten (samen)werken waarvan je denkt 'ARGGGHH HOE DOM KUN JE ZIJN?!', en de één kan daar wat beter mee omgaan dan de ander. Er wordt wel eens gezegd dat er geen domme vragen bestaan. Nou, die bestaan wel degelijk. En sportjournalisten hebben daar een handje van.
We maken allemaal wel eens mee dat we met mensen moeten (samen)werken waarvan je denkt 'ARGGGHH HOE DOM KUN JE ZIJN?!', en de één kan daar wat beter mee omgaan dan de ander. Er wordt wel eens gezegd dat er geen domme vragen bestaan. Nou, die bestaan wel degelijk. En sportjournalisten hebben daar een handje van.
Dat hoort er ook bij. Verbijsterend hoe een vakman als Van Gaal op dit gebied zo amateuristisch kan zijn.
-
Van Gaal is geen robot, maar heeft gewoon een kort lontje. Ik weet niet in hoeverre dat te trainen is.
Zo is het precies.Thijs schreef:Het is ook niet dat Van Gaal een vraag krijgt van een verstandelijk gehandicapt jochie die het zelf ook allemaal niet zo goed begrijpt. Het gaat hier om een journalist die ook door z'n krant betaald wordt om fatsoenlijke normale vragen te stellen, en dit voelt denk ik voor Van Gaal gewoon aan als een belediging.

-
- AT Toto winner 15/16
Hier de beelden ... http://www.youtube.com/watch?v=laxtSHf9o7M
Beetje een aansteller hoor die van Gaal en dit komt op mij ook een beetje over als een act, een beetje gemaakt.. alsof ie al een tijdje met het idee rondliep om voor de show eens weg te lopen.. die perschef was namelijk al bezig met het afsluiten van de persconferentie en toen liep van Gaal nog een keer weg.
Beetje een aansteller hoor die van Gaal en dit komt op mij ook een beetje over als een act, een beetje gemaakt.. alsof ie al een tijdje met het idee rondliep om voor de show eens weg te lopen.. die perschef was namelijk al bezig met het afsluiten van de persconferentie en toen liep van Gaal nog een keer weg.
Sorry hoor. Maar je bent het uithangbord van je club. Je wordt daar DIK voor betaald en dan kan hij niet eens normaal antwoord geven? Het is gewoon respectloos van Louis van Gaal. Hoop dat ie er snel uitvliegt...nare vent!!!Enganche schreef:Zo is het precies.Thijs schreef:Het is ook niet dat Van Gaal een vraag krijgt van een verstandelijk gehandicapt jochie die het zelf ook allemaal niet zo goed begrijpt. Het gaat hier om een journalist die ook door z'n krant betaald wordt om fatsoenlijke normale vragen te stellen, en dit voelt denk ik voor Van Gaal gewoon aan als een belediging.
IK GELOOF!!!!!!
http://www.ajaxshowtime.com/index.php?msg=29655&page=1
Het ziet er verschrikkelijk uit. Eerst dat gebrul op het trainingsveld, dan dat gedrag van hem tijdens de persconferentie met dat rare Duits. Dit moet hij niet te vaak doen.
Het ziet er verschrikkelijk uit. Eerst dat gebrul op het trainingsveld, dan dat gedrag van hem tijdens de persconferentie met dat rare Duits. Dit moet hij niet te vaak doen.

Grappige vent met mindere kanten, beste trainer ter wereld.Rishi schreef:Sorry hoor. Maar je bent het uithangbord van je club. Je wordt daar DIK voor betaald en dan kan hij niet eens normaal antwoord geven? Het is gewoon respectloos van Louis van Gaal. Hoop dat ie er snel uitvliegt...nare vent!!!Enganche schreef:Zo is het precies.Thijs schreef:Het is ook niet dat Van Gaal een vraag krijgt van een verstandelijk gehandicapt jochie die het zelf ook allemaal niet zo goed begrijpt. Het gaat hier om een journalist die ook door z'n krant betaald wordt om fatsoenlijke normale vragen te stellen, en dit voelt denk ik voor Van Gaal gewoon aan als een belediging.
Face your fears and live your dreams, No Fear