Demy de Zeeuw

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Ajaciedjuh

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 24, 2009 7:40 pm

Welkom Demy bij de mooiste club van de wereld. :ajaxscarf.gif:

Dat je veel succes mag hebben samen met Ajax. :smile-ajax.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr jul 24, 2009 7:42 pm

Ook leuk voor Go Ahead, die pikken hier ook weer een graantje van mee, neem ik aan.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 24, 2009 7:46 pm

Ajax.nl schreef: Ajax contracteert Demy de Zeeuw
Afbeelding
24 juli 2009
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Demy de Zeeuw. De middenvelder is afkomstig van AZ en tekent in Amsterdam een contract dat in gaat op 27 juli 2009 en een looptijd heeft van vier seizoenen, tot en met 30 juni 2013.
De Zeeuw werd geboren op 26 mei 1983 in Apeldoorn. De in Amsterdam woonachtige middenvelder speelde voor zijn komst naar Ajax vier seizoen voor AZ en vier seizoenen voor Go Ahead Eagles. In totaal speelde hij 159 wedstrijden voor de club uit Alkmaar. Op 28 maart 2007 maakte De Zeeuw zijn debuut in het Nederlands elftal, in de EK-kwalificatiewedstrijd Slovenië – Nederland (0-1). Inmiddels heeft hij 20 wedstrijden voor het nationale elftal gespeeld.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Kaboem

Bericht door Kaboem » vr jul 24, 2009 7:48 pm

Wat heeft ie om z'n nek hangen?
Bertje for President!

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » vr jul 24, 2009 7:50 pm

Kaboem schreef:Wat heeft ie om z'n nek hangen?
De zwarte zak waarmee ze 'm uit Alkmaar hebben gesmokkeld?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 24, 2009 7:53 pm

Jol presenteert zo dadelijk De Zeeuw op het toernooi volgens Humberto.

Hij heeft schijnbaar nr. 40. :blush.gif:

sander

Bericht door sander » vr jul 24, 2009 7:55 pm

Ajaciedjuh schreef:Jol presenteert zo dadelijk De Zeeuw op het toernooi volgens Humberto.
Daar is hij dan. Met nummer 40. (oude nummer x 2) Zou er dan toch nog een centrale verdediger komen???

corkey

Bericht door corkey » vr jul 24, 2009 7:56 pm

Demy krijgt nummer 40 .

Dus is hij 4e keus voor zijn positie. :blush.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 24, 2009 7:58 pm

Hij was toe aan een nieuwe uitdaging. Was ook bezig met buitenlandse clubs, maar Ajax was het meest concreet en wilde hem het graagst.

corkey

Bericht door corkey » vr jul 24, 2009 7:59 pm

3 aankopen. 1 nog niet fil. 1 last van zijn hand. 1 last van zijn knie. :confused.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 24, 2009 8:07 pm

Mijn gevoel werd wel bevestigd door de antwoorden/houding van Jol t.a.v. aankopen. Ajax is nog niet uitgewinkeld.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 24, 2009 8:08 pm

Ajax.nl schreef:De Zeeuw straalt in Amsterdam
Afbeelding
24 juli 2009
Demy de Zeeuw straalde vrijdagavond van geluk. Net voordat zijn nieuwe ploeggenoten zich voor het eerst aan het eigen publiek zouden presenteren, zette de international zijn handtekening onder een vierjarig contract bij Ajax.
Voor de 26-jarige De Zeeuw ging een diepe wens in vervulling. Toen hij als klein mannetje een keuze moest maken of hij voor Feyenoord, PSV of Ajax zou zijn, twijfelde hij geen moment. Ajax was zijn club. Dus stond hij in 1995 als elfjarig jochie op het Leidseplein mee te dansen toen Ajax de Champions League had gewonnen. ,,Ik wilde graag naar Ajax”, vertelde hij vrijdagavond in de Amsterdam ArenA. ,,Want Ajax is een mooie en grote club. Natuurlijk heb ik het feit dat ik bij AZ Champions League zou spelen, meegenomen in de overweging, maar ik was toe aan een nieuwe uitdaging en ik denk dat ik Ajax een mooie uitdaging is."

De geboren Apeldoorner begon bij Go Ahead, stapte daarna over naar AZ om nu bij Ajax een contract te tekenen. Een prachtige opbouw. ,,Ik heb me goed ontwikkeld, ben bij AZ ook international geworden. Ik hoop dat ik met mijn kwaliteiten van waarde ben voor Ajax. Ik heb twee keer contact gehad met trainer Martin Jol. We hebben het daarin nog niet inhoudelijk gehad over mijn rol bij Ajax, maar hij gaf aan mij er graag bij te willen hebben."

Bij AZ maakte hij de hele voorbereiding mee en nu deze in een eindfase is beland, stapt De Zeeuw over naar Ajax. ,,Dat is wel een beetje vervelend, maar ik woon al in Amsterdam, hoef dus niet te verhuizen, hoef geen andere taal te leren, dus ik denk dat ik mij wel snel zal aanpassen."

Met zijn knie, de reden waarom hij donderdag niet op het trainingsveld van AZ verscheen, gaat het de goede kant op. ,,Ik maakte een rare actie, maar het valt wel mee met de blessure. Ik moet even afwachten of ik morgen direct voluit mee kan trainen, maar dat zien we wel. Natuurlijk hoop ik volgende week in het Euroborg te spelen met Ajax tegen Groningen. Ik verwacht weer een spannende competitie. De andere clubs hebben zich ook goed versterkt. Vorig seizoen werd ik kampioen met AZ en het zou erg mooi zijn als ik dat dit jaar met Ajax kan bereiken. We gaan er voor!"
Daar is de uitspraak ...... :smallgrin.gif:
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op vr jul 24, 2009 8:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Toppie

Bericht door Toppie » vr jul 24, 2009 8:10 pm

Eigenlijk straalt Jol meer uit dan Basta , en die extra verdediger en misschien die Uruquayan komt waarschijnlijk ook wel.

Ik ben eindelijk een beetje positiever, alleen de resultaten nog.

:ajaxscarf.gif: :aai.gif:

generaal

Bericht door generaal » vr jul 24, 2009 8:33 pm

Afbeelding
Een echte vent op het middenveld!

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 24, 2009 9:14 pm

Ajaciedjuh schreef:
Afbeelding
24 juli 2009
Demy de Zeeuw straalde vrijdagavond van geluk. Net voordat zijn nieuwe ploeggenoten zich voor het eerst aan het eigen publiek zouden presenteren, zette de international zijn handtekening onder een vierjarig contract bij Ajax.
Voor de 26-jarige De Zeeuw ging een diepe wens in vervulling. Toen hij als klein mannetje een keuze moest maken of hij voor Feyenoord, PSV of Ajax zou zijn, twijfelde hij geen moment. Ajax was zijn club. Dus stond hij in 1995 als elfjarig jochie op het Leidseplein mee te dansen toen Ajax de Champions League had gewonnen. ,,Ik wilde graag naar Ajax”, vertelde hij vrijdagavond in de Amsterdam ArenA. ,,Want Ajax is een mooie en grote club. Natuurlijk heb ik het feit dat ik bij AZ Champions League zou spelen, meegenomen in de overweging, maar ik was toe aan een nieuwe uitdaging en ik denk dat ik Ajax een mooie uitdaging is."

De geboren Apeldoorner begon bij Go Ahead, stapte daarna over naar AZ om nu bij Ajax een contract te tekenen. Een prachtige opbouw. ,,Ik heb me goed ontwikkeld, ben bij AZ ook international geworden. Ik hoop dat ik met mijn kwaliteiten van waarde ben voor Ajax. Ik heb twee keer contact gehad met trainer Martin Jol. We hebben het daarin nog niet inhoudelijk gehad over mijn rol bij Ajax, maar hij gaf aan mij er graag bij te willen hebben."

Bij AZ maakte hij de hele voorbereiding mee en nu deze in een eindfase is beland, stapt De Zeeuw over naar Ajax. ,,Dat is wel een beetje vervelend, maar ik woon al in Amsterdam, hoef dus niet te verhuizen, hoef geen andere taal te leren, dus ik denk dat ik mij wel snel zal aanpassen."

Met zijn knie, de reden waarom hij donderdag niet op het trainingsveld van AZ verscheen, gaat het de goede kant op. ,,Ik maakte een rare actie, maar het valt wel mee met de blessure. Ik moet even afwachten of ik morgen direct voluit mee kan trainen, maar dat zien we wel. Natuurlijk hoop ik volgende week in het Euroborg te spelen met Ajax tegen Groningen. Ik verwacht weer een spannende competitie. De andere clubs hebben zich ook goed versterkt. Vorig seizoen werd ik kampioen met AZ en het zou erg mooi zijn als ik dat dit jaar met Ajax kan bereiken. We gaan er voor!"
Apart. Dan stond hij daar zeker in zijn eentje. Want de huldiging was op het Museumplein. :smallgrin.gif: :666.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr jul 24, 2009 9:22 pm

Ajax was zijn club. Dus stond hij in 1995 als elfjarig jochie op het Leidseplein mee te dansen toen Ajax de Champions League had gewonnen
blablabla :kots:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr jul 24, 2009 9:35 pm

corkey schreef:Demy krijgt nummer 40 .

Dus is hij 4e keus voor zijn positie. :blush.gif:
Welkom corkey!

Dat geloof je toch zelf niet, hoop ik? :wink.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 24, 2009 10:12 pm

Afbeelding

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » vr jul 24, 2009 10:17 pm

Kaboem schreef:Wat heeft ie om z'n nek hangen?
Molensteen, loden last, prijskaartje.

:smile-ajax.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » vr jul 24, 2009 10:28 pm

joey schreef:
Ajaciedjuh schreef:
Afbeelding
24 juli 2009

Apart. Dan stond hij daar zeker in zijn eentje. Want de huldiging was op het Museumplein. :smallgrin.gif: :666.gif:

Klopt, maar tijdens de huldiging was Demy al 12 jaar (was namelijk precies op zijn verjaardag). Of hij bedoelt dat hij op de avond van 24 mei als 11-jarig jochie feestvierde op het Leidseplein, of dat hij op zijn 12e op het Museumplein stond. Geloof beide verhalen niet. Want een jochie van 11 staat 's avonds niet te feesten in een andere stad en een jochie van 12 spijbelt niet op zijn verjaardag om een huldiging mee te maken in diezelfde andere stad.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

LucaS

Bericht door LucaS » vr jul 24, 2009 11:20 pm

Alles negatief hier.
I think I lost my fucking headache

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » vr jul 24, 2009 11:21 pm

Welkom Demy! :ajaxscarf.gif: Die CL komt volgend seizoen.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » vr jul 24, 2009 11:31 pm

:blub.gif: Welkom Demy.

Bewijs maar dat je dit shirt waard bent.
Op naar de vierde ster!

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » za jul 25, 2009 1:50 am

Nou nou Louis, ik kan me nog herinneren dat de hele familie van een klasgenootje van mij was overgekomen voor die huldiging(Museum). Erg veel kinders van tussen de 5 en 12, voornamelijk uit Zuid Holland.

Edit: Die waren niet jarig natuurlijk. Ik ga naar bed. Hoop dat ik niet val onderweg :blush.gif:

999

Bericht door 999 » za jul 25, 2009 7:56 am

Middenvelder tekent vierjarig contract bij Ajax

DE ZEEUW DOLBLIJ MET DROOMTRANSFER

Van onze speciale verslaggever

AMSTERDAM, zaterdag

Een mooiere entree in de Amsterdam ArenA was niet denkbaar. Demy de Zeeuw werd gisteravond voorafgaand aan het Amsterdam Tournament-duel tussen Ajax en Atletico Madrid op de middenlijn voorgesteld als Ajax-aanwinst, nadat hij zijn handtekening had gezet onder een contract voor vier jaar. Martin Jol overhandigde hem zijn shirt met het nummer 40. ,,Dit is een droomtransfer. Ik ben dolblij dat ik bij zo’n mooie club ben terecht gekomen en AZ dankbaar voor vier prachtige jaren”, glom de international, die Ajax naar verluidt 7,5 miljoen euro kost en gezien het gejuich door de supporters direct in de armen werd gesloten. ,,We zijn blij dat de transfer tot stand is gekomen”, zei De Zeeuws zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink op zijn beurt. ,,AZ en Ajax hebben zich professioneel en positief opgesteld om Demy’s wens uit te laten komen.” Hoewel AZ aanvankelijk verkondigde De Zeeuw niet aan een concurrent te willen verkopen, twijfelde de speler zelf nooit over de goede afloop. ,,Vanaf het begin heb ik het volste vertrouwen in een overgang gehad.”

Dat AZ dit seizoen in de Champions League speelt, veranderde niets aan zijn mening dat hij uit Alkmaar wilde vertrekken. ,,Natuurlijk is het aantrekkelijk om daarin te spelen, maar ik was echt aan een nieuwe uitdaging toe. We waren kampioen geworden en de trainer ging weg. Dat speelde mee. Twee keer eerder was ik dicht bij een mooie club, maar uiteindelijk ging ik toen net niet naar Ajax en HSV. Vanavond merkte ik al dat Ajax écht groot is.”

Op voorhand had hij zich al laten informeren. ,,Ik woon in Amsterdam en Gregory van der Wiel is bijna mijn buurman. Iedereen die ik spreek – inclusief Gregory – is lovend over Ajax. Dat ga ik nu hopelijk zelf ontdekken.”

De Zeeuw had een groot aandeel in de landstitel van AZ, stond bij de regerend kampioen vier seizoenen onder contract en speelde 119 competitieduels, waarin hij vijftien keer wist te scoren. De geboren Apeldoorner begon zijn profcarrière bij Go Ahead Eagles, dat slechts honderdduizend euro ontving na zijn overstap naar Alkmaar. ,,Bij AZ heb ik het altijd naar mijn zin gehad en daar wil ik iedereen hartelijk voor bedanken.”

Hij snapt dat de overstap naar Amsterdam gevoelig ligt bij de AZ-aanhang. ,,Ze zullen me op dit moment niet aardig vinden. Maar ik hoop dat dit ooit bijdraait. Ik ga er vanuit dat supporters ook zullen beseffen dat ik een grote bijdrage aan het kampioenschap heb geleverd.”

Dat De Zeeuw de breuk zou hebben geforceerd en niet meer gemotiveerd zou zijn om voor AZ te spelen, bestrijdt hij. ,,Ik denk juist dat ik een heel goede voorbereiding achter de rug heb, waarin ik één mindere wedstrijd heb gespeeld. Dat leek misschien door de interesse van Ajax te komen, maar had ook een heel andere reden”, doelde hij op een privé-omstandigheid.

AZ-trainer Ronald Koeman betreurt het verlies van de kleine middenvelder. ,,Demy is niet zomaar een speler die vertrekt. Je praat wel over een international. Daarmee lever je kwaliteit in.”
Blij met de punten ...

Plaats reactie