ADO Den Haag - Ajax 08-03-2009
- Cluijffert
Dramatisch. Ik geef het je als opbouwer te doen wanneer er zich op het middenveld niemand aanbiedt. Sta-tisch. Urby naar het middenveld, Sno of Lindgren eruit en Cvita erin.
ADO heeft trouwens geen kans gehad. En je zag een aantal keren dat wanneer Ajax kort dekt en bij de daaropvolgende fout direct diepte maakt zich meteen een kans aandient.
ADO heeft trouwens geen kans gehad. En je zag een aantal keren dat wanneer Ajax kort dekt en bij de daaropvolgende fout direct diepte maakt zich meteen een kans aandient.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ja, we maken wel kans om hier met de 3 punten aan de haal te gaan. Toch wel.wimpey schreef:Dramatisch. Ik geef het je als opbouwer te doen wanneer er zich op het middenveld niemand aanbiedt. Sta-tisch. Urby naar het middenveld, Sno of Lindgren eruit en Cvita erin.
- Ajaciedjuh
Haal bij een willekeurige ploeg 5 (Dario, Vertonghen, Enoh, Gabri, Suarez) basisspelers eruit en je hebt overal een probleem hoor.
Maar, het is vandaag echt slecht. Kun je ook zien hoe afhankelijk voorin Ajax is van Suarez.
Ik zou Bodul erin brengen en hopelijk kan hij de bal vasthouden, zodat Sulejmani en Urby er omheen kunnen spelen.
Maar, het is vandaag echt slecht. Kun je ook zien hoe afhankelijk voorin Ajax is van Suarez.
Ik zou Bodul erin brengen en hopelijk kan hij de bal vasthouden, zodat Sulejmani en Urby er omheen kunnen spelen.
- Giacomo Puccini
Voorin heeft niemand de bal langer dan 1 seconde vastgehouden, wat ook niet gek is met zo'n voorhoede. Hemeltergend! Zo kun je nooit aan voetbal toekomen. Snel Cvitanich erin graag, de enige speler in deze selectie die een balletje kan vasthouden of kaatsen.
Iemand die gelooft dat er in Jong Ajax geen betere middenvelders rondlopen dan Evander Sno? Wat een houten klaas zeg, ongelooflijk. De Appie Happie van de middencirkel.
Iemand die gelooft dat er in Jong Ajax geen betere middenvelders rondlopen dan Evander Sno? Wat een houten klaas zeg, ongelooflijk. De Appie Happie van de middencirkel.
Ajax!
- Cluijffert
Daarom we zijn ook zo blij dat jij jou grote kennis en inzichten hier deelt, Wimpey!wimpey schreef:Hou toch je melkmuil joh. Ga Nederlands leren. Van zo'n geborneerd figuur wordt dit forum echt niets wijzer.Samuraskinurovanya schreef:zoals stated eerder, we zijn het ik denk wel allemaal eens over MvB, toch WImpey/Lucas?
Bij de Fjes lopen waarschijnlijk nog betere rond... dat vroeg ik me zjuist ook al af... maar had je anders van hem verwacht dan?Giacomo Puccini schreef:Voorin heeft niemand de bal langer dan 1 seconde vastgehouden, wat ook niet gek is met zo'n voorhoede. Hemeltergend! Zo kun je nooit aan voetbal toekomen. Snel Cvitanich erin graag, de enige speler in deze selectie die een balletje kan vasthouden of kaatsen.
Je weet dat, als je hem opstelt, je met een man minder speelt... en daar gaat van Basten voor.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
'jouw', vrind.Samuraskinurovanya schreef:Daarom we zijn ook zo blij dat jij jou grote kennis en inzichten hier deelt, Wimpey!wimpey schreef:Hou toch je melkmuil joh. Ga Nederlands leren. Van zo'n geborneerd figuur wordt dit forum echt niets wijzer.Samuraskinurovanya schreef:zoals stated eerder, we zijn het ik denk wel allemaal eens over MvB, toch WImpey/Lucas?
Je hebt het trouwens voortdurend over 'allemaal' en 'wij'. Wie ben jij eigenlijk om namens alle forumleden te spreken?!
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh