PSV 2008 - 2009
- Ajaciedjuh
2-3, niet echt verdiend, maar toch. Als we nu winnen as zondag, dan zetten we psv op 6 punten.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op vr feb 27, 2009 10:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Sollied doet dat gewoon heel aardig. Zeker met het materiaal haalt hij het maximale eruit. Zo'n Popov kan er namelijk echt heel weinig van. Sowieso is de achterhoede erg matig. Dus Chapeau inderdaad.Chris schreef:2-3 penal Pranjic... Heerenveen toch niet zo slecht als iedereen denkt..
Bak Nielsen vind ik overigens wel sterk.
Heerenveen is zeker niet slécht - en dat Ajax er twee keer van verliest, is natuurlijk schandalig, maar ik heb ze ook zien spelen tegen een team als Sparta op het Kasteel en daar gaan ze er simpel vanaf met 4-1.
Nogal een wisselvallig elftal, dus. Ik had het idee dat PSV meer een opwaartse lijn te pakken had, dus ik had liever dat Heerenveen won. Fijn dat dat dus gebeurd is. Nu weer PSV op 6 punten zetten.
Nogal een wisselvallig elftal, dus. Ik had het idee dat PSV meer een opwaartse lijn te pakken had, dus ik had liever dat Heerenveen won. Fijn dat dat dus gebeurd is. Nu weer PSV op 6 punten zetten.
- Ajaciedjuh
Jep, hij lijkt het nu aardig op de rails te hebben. Gek dat ze die man ooit nog bijna ontslagen hebben - als je Derksen moest geloven, alvast. Na de winterstop verloor het alleen nog van Vitesse (1-0) en speelde het gelijk tegen NEC (1-1), dus je hebt gelijk, Jöhnk.Jöhnk schreef:Inmiddels vind ik ze wel redelijk constant, hoor. Sollied had even wat tijd nodig om de boel goed neer te zetten, maar nu staat er ook wat.
Voor de winterstop was het echter nog wel wisselvallig, met als uitschieters de verliespartijen tegen FC Twente (6-0) en Sparta (4-1).
- Ajaciedjuh
Bak Nielsen is indd een echt stopper, een mannetje uitschakelen kan hij goed. Meer moet hij ook niet doen. Popov heeft zijn up en downs gehad. Moet nog zien wat er van komt.Peter schreef:Sollied doet dat gewoon heel aardig. Zeker met het materiaal haalt hij het maximale eruit. Zo'n Popov kan er namelijk echt heel weinig van. Sowieso is de achterhoede erg matig. Dus Chapeau inderdaad.Chris schreef:2-3 penal Pranjic... Heerenveen toch niet zo slecht als iedereen denkt..
Bak Nielsen vind ik overigens wel sterk.
Ik vind dat Sollied het meer dan heel aardig doet. Thuis gewonnen van Ajax, Feijenoord, gelijk tegen PSV (hadden ze moeten winnen), AZ. Uit gewonnen van PSV, Feijenoord, Ajax. Alleen uit bij Twente zijn ze echt weggevaagd van de mat. Zouden Heerenveen iets constanter zijn tegen de kleinere clubs, hadden ze 6 tot 9 punten meer gehad. Dan hadden ze mee gestreden om 't kampioenschap met AZ.
Chris a.k.a Giiser
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Nu moet je in principe wel winnen van PSV, hoor. Heerenveen heeft niet zo'n verschrikkelijk moeilijk programma meer. AZ op de laatste speeldag, maar die zijn dan al kampioen en gaan freewheelen.joey schreef:Ze hadden vanavond natuurlijk ook kunnen verliezen. PSV heeft kansen genoeg gehad.
Ik ben erg blij met de nederlaag van PSV, dit geeft een beetje lucht.
Ik denk eigenlijk dat Heerenveen eerder punten verspeelt tegen een Roda JC dan een subtopper/topper, zoals Chris al zegt.Peter schreef:Nu moet je in principe wel winnen van PSV, hoor. Heerenveen heeft niet zo'n verschrikkelijk moeilijk programma meer. AZ op de laatste speeldag, maar die zijn dan al kampioen en gaan freewheelen.joey schreef:Ze hadden vanavond natuurlijk ook kunnen verliezen. PSV heeft kansen genoeg gehad.
Ik ben erg blij met de nederlaag van PSV, dit geeft een beetje lucht.
Ik heb zo'n gevoel dat AZ morgen punten verspeeld. Had ik bij PSV vandaag ook. Keek op TT en zag dat het 0-1 stond, de volgende keer dat ik keek 2-2 en bij 2-3 heb ik de computer aangezet.Peter schreef: AZ op de laatste speeldag, maar die zijn dan al kampioen en gaan freewheelen.

Dit is onze week: AZ verliest mogen punten, Ajax wint in Utreg en de kakkies gaan op hun muil.