Piet Keizer scout voor Panathinaikos
Moderator: mods
In dat bericht (voetbalzone!) staat dat De Mos zeker weet dat Keizer Pryor en Velthuizen wil hebben. Er staat niets van Keizer zelf. Kan zijn, ik heb geen idee.
Ik weet wel 100% zeker dat Keizer niet enthousiast was van de manier waarop Ogararu bij Ajax verdedigde, verre van dat zelfs. Was hij een jaar eerder enthousiast? Weet ik niet, nooit een betrouwbaar bericht erover gezien, maar als HtC en PK inderdaad op dezelfde lijn zitten, dan denk ik niet dat PK vooraf wel enthousiast was.
Ik weet wel 100% zeker dat Keizer niet enthousiast was van de manier waarop Ogararu bij Ajax verdedigde, verre van dat zelfs. Was hij een jaar eerder enthousiast? Weet ik niet, nooit een betrouwbaar bericht erover gezien, maar als HtC en PK inderdaad op dezelfde lijn zitten, dan denk ik niet dat PK vooraf wel enthousiast was.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
-
-
Ehm, HtC was juist wél enthousiast over Ogararu (voetbalprimeur.nl):Aristides schreef: Weet ik niet, nooit een betrouwbaar bericht erover gezien, maar als HtC en PK inderdaad op dezelfde lijn zitten, dan denk ik niet dat PK vooraf wel enthousiast was.
Ajax hoopt binnen afzienbare tijd George Ogararu als nieuwe rechtsback te kunnen presenteren, zo meldde de nieuwe coach Henk ten Cate in Studio Voetbal. Tevens bevestigde hij de interesse in Gabri en in een 17-jarige Hongaarse spits.
"Ik heb hem zelf één keer gezien, in het duel van Steaua tegen Heerenveen. Het leek me een goede speler. Andere mensen binnen Ajax hebben hem vaker aan het werk gezien en zeggen dat het absoluut een versterking zou zijn. Ik vind dat je zo'n speler dan moet proberen te halen", aldus Ten Cate.
Henk en Piet passen prima bij elkaar. Lekker spelers van het niveau Leo, Zonneveld, Oga scouten en naar Pana halen.

Het is maar hoe je het wilt lezen. Ik lees hieruit dat de speler gescout is door anderen, en dat Ten Cate hem één keer gezien heeft. Uit "het lijkt me een goede speler" maak ik niet op dat Ten Cate enthousiast was. Maar jij zult daar ongetwijfeld anders over denken. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Inderdaad. Ik vind dat iemand die miljoenen verdient aan het voetbal het kaf van het koren moet kunnen scheiden. Ogararu is kaf. Ten Cate trouwens ook.Duke schreef: Maar jij zult daar ongetwijfeld anders over denken.
´Het leek me een goede speler´: Colin, Rommedahl, Luque en Leonardo leken hem blijkbaar ook goede spelers. Die man begrijpt er geen ruk van.
- Cluijffert
Ach, toen wist Ten Cate nog niet dat hij trainer van Ajax werd, laat staan dat de scouting van Ajax met Ogararu zou komen. Ik denk dat hij niet bijzonder op Ogararu gelet heeft.Duke schreef:Het is maar hoe je het wilt lezen. Ik lees hieruit dat de speler gescout is door anderen, en dat Ten Cate hem één keer gezien heeft. Uit "het lijkt me een goede speler" maak ik niet op dat Ten Cate enthousiast was. Maar jij zult daar ongetwijfeld anders over denken.
Mijn interpretatie van dit verhaal is, dat hij is afgegaan op de mensen binnen Ajax.
Het stinkt aan alle kanten!
Ach, heeft Van Baster er dan zoveel meer kijk op?wimpey schreef:Inderdaad. Ik vind dat iemand die miljoenen verdient aan het voetbal het kaf van het koren moet kunnen scheiden. Ogararu is kaf. Ten Cate trouwens ook.Duke schreef: Maar jij zult daar ongetwijfeld anders over denken.
´Het leek me een goede speler´: Colin, Rommedahl, Luque en Leonardo leken hem blijkbaar ook goede spelers. Die man begrijpt er geen ruk van.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Het staat er gewoon, Wimpey. Je mag ook best een keer redelijk zijn als het over HtC gaat. Ik denk dat HtC er op dat moment geheel ten onrechte op vertrouwde dat ze bij Ajax wisten wat ze deden.
MVG en HtC hebben slechte spelers gehaald, maar ze moesten wel in een andere vijver vissen dan MVB. Met 34 miljoen kan ík het nog.
MVG en HtC hebben slechte spelers gehaald, maar ze moesten wel in een andere vijver vissen dan MVB. Met 34 miljoen kan ík het nog.
Prima: HtC haalt Leonardo naar Pana. Hij wilde Zonneveld en Luque. Die man begrijpt er geen ene reet van. Hij omringt zichzelf met middelmaat omdat ie zelf middelmaat is.joey schreef: Je mag ook best een keer redelijk zijn als het over HtC gaat.
Pana en Ajax zijn geen NAC of MTK Budapest. Dat lijkt ie niet helemaal te beseffen.
Ja, dat is waar, HtC heeft er een paar keer flink naast gezeten. Maar ik zou hem niet overal de schuld van willen geven. Er zijn ook flink wat echte MVG'tjes aangetrokken: goedkope spelers van wie men hoopte dat het iets zou worden. Delorge bijvoorbeeld, of Leo.
MVG haalde zónder HtC Juanfran; Luque is een soorgelijke aankoop.
Het is denk ik de taak van de TD om te zorgen dat de trainer alleen uit goede spelers kan kiezen. Ik vind dat MVG zeker zo gefaald heeft als HtC. De trainer is niet de eerst verantwoordelijke voor het aankoopbeleid als er ook een TD is.
MVG haalde zónder HtC Juanfran; Luque is een soorgelijke aankoop.
Het is denk ik de taak van de TD om te zorgen dat de trainer alleen uit goede spelers kan kiezen. Ik vind dat MVG zeker zo gefaald heeft als HtC. De trainer is niet de eerst verantwoordelijke voor het aankoopbeleid als er ook een TD is.
Kan zijn, maar uiteindelijk gaat het om het totaalplaatje. Dat komt door de aankopen van Van Basten nog wel goed, maar onder Ten Cate en Van Geel zijn er vrijwel uitsluitend prutsers gehaald.Peter schreef:Suarez is wel een aardige aankoop. Beter dan alle aankopen die vBasten tot nu toe heeft gedaan.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Kan zijn? Zie jij een betere aankoop dan? Sulejmani voor 16.5?Enganche schreef:Kan zijn, maar uiteindelijk gaat het om het totaalplaatje. Dat komt door de aankopen van Van Basten nog wel goed, maar onder Ten Cate en Van Geel zijn er vrijwel uitsluitend prutsers gehaald.Peter schreef:Suarez is wel een aardige aankoop. Beter dan alle aankopen die vBasten tot nu toe heeft gedaan.
Met vBasten komt het hopelijk wel goed qua aankopen, maar ik denk dat je ook weinig fout kan doen met al die miljoenen. Hypes kopen is niet bevorderlijk, maar die mislukken niet zo heel snel, inderdaad. Een Elia (die komt wel) is aardig en zal beter renderen dan een Luque, Delorge of een Leo, maar dat mag ook voor die prijs. Colin? Geen goeie speler, maar zijn Wielaert, Oleguer en Sno zoveel beter gezien de prijs? Colin was bijna gratis. Een Oleguer was 4x zo duur.
Peter schreef:Met vBasten komt het hopelijk wel goed qua aankopen, maar ik denk dat je ook weinig fout kan doen met al die miljoenen. Hypes kopen is niet bevorderlijk, maar die mislukken niet zo heel snel, inderdaad. Een Elia (die komt wel) is aardig en zal beter renderen dan een Luque, Delorge of een Leo, maar dat mag ook voor die prijs. Colin? Geen goeie speler, maar zijn Wielaert, Oleguer en Sno zoveel beter gezien de prijs? Colin was bijna gratis. Een Oleguer was 4x zo duur.
Helemaal mee eens. En vergeet niet dat Van Basten het geld uitgeeft dat onder HtC en MVG is binnengehaald. Zoals Groenendijk onlangs zei: 'Wij moesten elke cent die we op de transfermarkt spendeerden eerst zelf verdienen.'
-
- AT Toto winner 15/16
- SylvievdVaart