De beste voorhoede van Ajax zou op dit moment bestaan uit Sulejmani, Cvitanich en Suarez. De nummer 10 zal dan als middenvelder moeten spelen en dus ook wat verdedigende arbeid moeten leveren. Voor die positie komen m.i. Aissati, Sarpong en De Jong het eerst in aanmerking. Ik heb het vermoeden dat Sarpong en De Jong voor meer balans in het elftal zullen zorgen.joey schreef:Het zal ook heel lastig voor hem worden om een basisplaats te krijgen, want Ajax heeft al een aantal spelers lopen die niets (zinnigs) doen bij balverlies. Nu denk ik niet dat Van Basten Sulejmani of Suarez gaat opofferen, dus is Aissati haast vanzelf de klos.
Ismail Aissati
Moderator: mods
Ja, en daarom lijkt het me sterk dat Aissati zal spelen als Van Basten kiest voor een aanval zoals jij die noemt. Anders krijg je vier spelers die niets doen in de omschakeling.
Je zou Sarpong op de vleugel kunnen zetten, die verdedigt meer mee, maar in dat geval moet je ergens heen met Sulejmani of Suarez. Ik neem aan dat die niet op de bank terechtkomen.
Je zou Sarpong op de vleugel kunnen zetten, die verdedigt meer mee, maar in dat geval moet je ergens heen met Sulejmani of Suarez. Ik neem aan dat die niet op de bank terechtkomen.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat is niet eerlijk want Sarpong en De Jong zijn met z'n tweeen. Ik ga voor Aissati alleen al om het feit dat er dan misschien weer eens een aankoop slaagt.Jabu schreef:De beste voorhoede van Ajax zou op dit moment bestaan uit Sulejmani, Cvitanich en Suarez. De nummer 10 zal dan als middenvelder moeten spelen en dus ook wat verdedigende arbeid moeten leveren. Voor die positie komen m.i. Aissati, Sarpong en De Jong het eerst in aanmerking. Ik heb het vermoeden dat Sarpong en De Jong voor meer balans in het elftal zullen zorgen.
-
-
- AT Toto winner 15/16
-