De Marco van Basten-topic
Moderator: mods
-
-
Je zou natuurlijk net zo makkelijk kunnen stellen dat een trainer in zijn eerste seizoen zijn elftal nog aan het vormen is en dat spelers zo snel Ajax verlaten dat je na 4 jaar een bijna volledig nieuwe selectie onder je hoede hebt als trainer.Jim schreef:Ook nog eens in zijn eerste seizoen, waarin je toch mag verwachten dat een spelersgroep nog geen verschijnselen vertoont van ietwat 'uitgekeken' te zijn op een coach. Het kan verkeren...
-
Over welke club heb jij het toch steeds ???.Vedette-10- schreef:Vedette-10- schreef:Met een soortgelijke selectie brengt hij meer klasse naarboven, ze spelen veel verzorgder voetbal. Ookal is het positiespel nog niet in orde, je ziet betere passing en meer rust in het veldspel.
Blij met de punten ...
-
Sorry hoor, en neem het niet persoonlijk ( want ik gun iedereen zijn mening ), maar je lult echt volkomen uit je nek.En dat al tig pagina's lang.Vedette-10- schreef:Vorig jaar speelde Ajax een matige lange bal, dit jaar voetbal met opbouw. Dat is de meest eenvoudige uitleg die ik kan geven.
En niet boos worden want ik was een van de laatste die nog wist te vertellen dat als men je postings niet aanstonden men ze maar moest negeren .. maar nu wordt het zelfs mij te veel

Blij met de punten ...
-
Ik denk dat het tegen Heracles beter leek doordat Heracles minder goed speelde dan Vitesse...Harm schreef:Ook tegen Heracles en Groningen was er weinig te zien van goede passing en meer rust. Je lult echt compleet uit je nek. het was beter dan tegen Vitesse, dat wil ik best toegeven, maar als dat de maatstaf is voor jou...
Maar een leuke vraag aan iedereen: hoe zouden jullie het oplossen als jullie Van Basten waren? Welke spelers zouden jullie de wei in sturen tegen Feyenoord?
-
Kolderverhaal.Jim schreef: Ook nog eens in zijn eerste seizoen, waarin je toch mag verwachten dat een spelersgroep nog geen verschijnselen vertoont van ietwat 'uitgekeken' te zijn op een coach. Het kan verkeren...
Hoe verklaar je o.b.v. jouw theorie dat Koeman in z´n 1e seizoen bij Valencia zo vreselijk op z´n muil ging? Of dat PSV onder Koeman in de 2e seizoenshelft van Koeman's eerste seizoen net zo onderuit ging als MVB met Ajax nu? Of dat het bij Benfica steeds minder werd gaande Koeman's eerste - en enige seizoen?
-
-
Op AN zit een gozer die bij het gesprek zat met Bassie en Boogie. Ik stelde hem de vraag of er ook tactische keuzes werden besproken. Diegene op AN zegt dat dat het geval is geweest.
En dat vind ik dan toch onbegrijpelijk. Van Basten zit een half seizoen de Sfinx na te spelen, maar na het eerste beetje tegenwind draait Bassie 180 graden. Van totale dictatuur naar inmenging van supporters!
Ik heb steeds meer twijfels over de capaciteiten van Van Basten. Uiterlijk zo koud als ijs, maar het lijkt er steeds meer op dat het een facade is en achter die facade zit weinig vakkennis.
En dat vind ik dan toch onbegrijpelijk. Van Basten zit een half seizoen de Sfinx na te spelen, maar na het eerste beetje tegenwind draait Bassie 180 graden. Van totale dictatuur naar inmenging van supporters!
Ik heb steeds meer twijfels over de capaciteiten van Van Basten. Uiterlijk zo koud als ijs, maar het lijkt er steeds meer op dat het een facade is en achter die facade zit weinig vakkennis.
-