Ajax - Heracles Almelo 03-02-2009

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
wimpey

Bericht door wimpey » di feb 03, 2009 10:16 pm

Peter: zo'n 3-2 in zo'n pot kan het elftal over het dode punt heen helpen en nieuw geloof doen ontstaan. Dat wordt nu de kop ingedrukt.

Ja, het was slecht, belabberd. Maar mag ik dat effe wat minder belangrijk vinden na die schandalige one man show van de grensrechter?

Toppie

Bericht door Toppie » di feb 03, 2009 10:16 pm

Laudrup schreef:
Frank schreef:Ik heb in deze topic wel 5 keer gelezen dat Suarez weer een levensgrote kans gemist heeft en dan ligt het natuurlijk aan de grensrechter dat Ajax gelijk speelt....

Ik neem aan dat Voetske dat ook bedoelt, maar het zal wel weer niet gezegd mogen worden.
Ga ergens anders de moraalridder uithangen, *****.

Frank ********

Edit Duke: Rustig graag, toppie.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » di feb 03, 2009 10:16 pm

wimpey schreef:
Samuraskinurovanya schreef:MvB hij moet oppassen, anders onbenullen als HtC en Blind ze gaan hem zelfs voorbij...

Nog iemand die progression ziet?
Shut the fuck up you moron. Your team's just been screwed! Is that less important than your personal vendetta with our manager?
Niet verassend, je mist de bigger picture. Shite, dat we punten verliesen mede door de referee, maar erger, de toekomst van onze club, ze ligt in handen van een zeer average coach... daar ik zou me meer druk over maken...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di feb 03, 2009 10:16 pm

LucaS schreef:Tja, heel veel mensen hebben het erg naar hun zin. Nee hoor BZ, AJax is niet genaaid door de scheids vandaag. En het scheelt geen 2 punten vandaag
Ja ze zijn genaaid door de scheids maar die 2 punten hebben ze zelf verspeeld Lucas.

LucaS

Bericht door LucaS » di feb 03, 2009 10:17 pm

Frank schreef:Ik heb in deze topic wel 5 keer gelezen dat Suarez weer een levensgrote kans gemist heeft en dan ligt het natuurlijk aan de grensrechter dat Ajax gelijk speelt....
Als de grensrechter tien seconden voor tijd een goal onterecht afkeurt, dan is dat inderdaad het geval
I think I lost my fucking headache

Daniel

Bericht door Daniel » di feb 03, 2009 10:17 pm

Ik neem aan dat Voetske dat ook bedoelt, maar het zal wel weer niet gezegd mogen worden.
Ik weet niet of jij ogen in je kop hebt eppo, maar ik zie hier meer mensen die roepen Ajax ongelofelijk kut speelt en het aan zichzelf te danken heeft (en natuurlijk pissed zijn over een onterecht goal, vind je dat gek? Ja? Dan ben je dom :)) dan dat er mensen de nederlaag echt alleen aan de grensrechter wijten.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di feb 03, 2009 10:17 pm

Ja... nou en... dus as een speler kansen mist mag een scheids een 100% doelpunt afkeuren???
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Frank

Bericht door Frank » di feb 03, 2009 10:18 pm

Het zal wel. Er wordt altijd alleen maar gekeken naar de fouten van het arbitrale trio, terwijl er veel meer fouten door de spelers gemaakt worden.

Op de een of andere manier wegen die fouten van de arbiters altijd zwaarder....

Maar ik hou wel weer op. Misschien kan het later wel weer gezegd worden.
Laatst gewijzigd door Frank op di feb 03, 2009 10:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di feb 03, 2009 10:19 pm

Frank heeft een andere mening, maar de scheldwoorden, persoonlijke aanvallen mogen jullie achterwege laten ok? Dank.

@wimpey: Ik heb me stierlijk lopen ergeren aan alles en iedereen in dit elftal plus de coach. Dood punt? Ach, het was gewoon niet goed genoeg ook.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di feb 03, 2009 10:19 pm

Fouten van spelers horen bij het spel... een fout van een aritraal trio mag ook nog, maar niet constant waarmee je een competitie kan beslissen voor clubs...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di feb 03, 2009 10:19 pm

Je kan ook zeggen dat Heracles genaaid is doordat ie er 4 minuten bijtrekt.. zou niet weten waarom er 4 minuten bij moesten.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » di feb 03, 2009 10:20 pm

LucaS schreef:
Als de grensrechter tien seconden voor tijd een goal onterecht afkeurt, dan is dat inderdaad het geval
was jij niet van altijd 'dat balanseerd zich in een heel seisoen'?

Daniel

Bericht door Daniel » di feb 03, 2009 10:20 pm

Frank schreef:Het zal wel. Er wordt altijd alleen maar gekeken naar de fouten van het arbitrale trio, terwijl er veel meer fouten door de spelers gemaakt worden.

Op de een of andere manier wegen die fouten van de arbiters altijd zwaarder....

Maar ik hou wel weer op. Misschien kan het later wel weer gezegd worden.
Je snapt het ook maar niet he? Is moeilijk voor je, snap ik wel hoor. :)
Wat verwacht je dan? Dat we godverdomme door een weiland huppelend madeliefjes gaan plukken als de grensrechter tien seconden voor tijd de winnende goal onterecht afkeurd? Waarom zou dat, vertel mij eens, niet in combinatie kunnen met dat we ondertussen ook vinden dat Ajax gewoon hartstikke kut heeft gespeeld?
Laatst gewijzigd door Daniel op di feb 03, 2009 10:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Frank

Bericht door Frank » di feb 03, 2009 10:21 pm

Dat snap ik dus niet, banjavi.

Er worden zowel bij Ajax als bij PSV het hele seizoen door volop fouten gemaakt door de spelers. Veel meer dan door de scheidsrechters in diezelfde wedstrijden.

En toch blijven die fouten van de scheidsrechters hangen

Daniel

Bericht door Daniel » di feb 03, 2009 10:23 pm

Jaaa tuurlijk, en dan 3 dagen later wint het zielige vogeltje Vitesse met 1-0 van Heerenveen. Ik snap het niet meer hoor, hoe dit kan. Probeer het mij maar eens uit te leggen.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di feb 03, 2009 10:23 pm

Ondanks 't slechte spel, hadden we gewoon verdiend te winnen.

ps Teletekst maakt niet eens melding vd fout vd grens.

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » di feb 03, 2009 10:23 pm

Kutwedstrijd, kut anaal trio, nog maar een wijntje dus!
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di feb 03, 2009 10:24 pm

Daniel_vT schreef:Jaaa tuurlijk, en dan 3 dagen later wint het zielige vogeltje Vitesse met 1-0 van Heerenveen. Ik snap het niet meer hoor, hoe dit kan. Probeer het mij maar eens uit te leggen.
Vitesse is wel fnoord voorbij.

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 03, 2009 10:24 pm

Samuraskinurovanya schreef: Niet verassend, je mist de bigger picture. Shite, dat we punten verliesen mede door de referee, maar erger, de toekomst van onze club, ze ligt in handen van een zeer average coach... daar ik zou me meer druk over maken...
I'd be more worried about your command of the Dutch language if I were you. It's not even near average, it's fuckin diabolical... So before YOU have a go at other people, take a fuckin look in the mirror.

And before you have a go at me, try to support a team through glorious and especially torrid times for 30 years. My team was just screwed, that's a fuckin injustice, regardless of the name the manager listens to.

Toppie

Bericht door Toppie » di feb 03, 2009 10:24 pm

Ajaciedjuh schreef:Ondanks 't slechte spel, hadden we gewoon verdiend te winnen.

ps Teletekst maakt niet eens melding vd fout vd grens.
Teletext tubbie die wat intikt

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di feb 03, 2009 10:25 pm

NOS TT meldt het niet eens. Ook opmerkelijk te noemen. :confused.gif:

Anyway, dit is een zware domper. Het laatste restje hoop (en vertrouwen) is nu weg. Zeker nu we tegen een Vitesse moeten aantreden wat zich heeft herpakt. Ik mag in ieder geval hopen dat MvB lering uit deze wedstrijd trekt en het niet allemaal afschrijft op die achterlijke grensrechter. Met goed voetbal hadden we namelijk niet zo hoeven vrezen voor Heracles. Laten we het even op onszelf projecteren en dan kunnen we toch wel zeggen dat we bedroevend slecht waren. Slechtste pot van het seizoen vrees ik, al was Volendam 2x misschien nog wel onthutsender.

Sarpong heeft een basisplek verdiend en ik zou nu ook graag Bodul een keertje willen zien.
Laatst gewijzigd door peter op di feb 03, 2009 10:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di feb 03, 2009 10:25 pm

brigade zuid schreef:Je kan ook zeggen dat Heracles genaaid is doordat ie er 4 minuten bijtrekt.. zou niet weten waarom er 4 minuten bij moesten.
Continue tijdrekken, blessures en wissels zou zomaar een reden kunnen zijn.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di feb 03, 2009 10:26 pm

Natuurlijk is het heel zuur dat die goal ten onrechte niet op het scorebord komt. Want hoe slecht het ook was. We hadden dus alsnog moeten winnen.

Maar hoe vervelend het ook is. Het derde puntverlies op rij is wat mij betreft in eerste instantie toch echt aan Ajax zelf te wijten. Thuis tegen Heracles moeten er gewoon drie punten worden gehaald. Wij mogen gewoon niet met 0-2 achterkomen en zo'n draak van een wedstrijd afleveren. Als Ajax een goed niveau haalt komen we helemaal niet in de situatie dat we afhankelijk zijn van een grensrechter diep in de blessuretijd.

Maar goed, zo kort na de wedstrijd snap ik de emotie wel. Ook bij Van Basten. Al hoop ik maar dat hij minstens net zo kwaad is op zijn elftal.
Nil volentibus arduum

Toppie

Bericht door Toppie » di feb 03, 2009 10:26 pm

Nicky Hofs wow beauty
Laatst gewijzigd door Toppie op di feb 03, 2009 10:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di feb 03, 2009 10:27 pm

Peter schreef: Laten we het even op onszelf projecteren en dan kunnen we toch wel zeggen dat we bedroevend slecht waren. Slechtste pot van het seizoen vrees ik, al was Volendam 2x misschien nog wel onthutsender.
Was erg slecht, na de 2-2 hadden we nog tijd zat voor de 3-2, ik was ervan overtuigd dat we nog zouden winnen.

Plaats reactie