Sorry Frank.

3 miljoen voor Maza, voor Pieters. 4 voor Toivonen. Wat heeft die Isaksson gekost?joey schreef: PSV kan domweg geen hoge transfersommen neerleggen.
Ik sprak Huub voor de winterstop en hij zei mij: Wat moet ik dan? Ik sta er helemaal alleen voor.
Toen heb ik hem al gezegd dat hij er wat aan moet doen, want anders gaat jouw hoofd op het hakblok. Het begon al met de aanstelling van assistenten. Huub wilde hele andere mensen.
Ach, vroeger had ik ook wel eens ruzie met Huub.
Tom: Ja jij was ook niet makkelijk of wel?
Waterreus: Nee, maar ik wist dat nog van me zelf......
Tom: Hij dus niet?
Waterreus: Uh nee, grapje...
Tom: Is Reker nog wel te handhaven? Kijk eens naar het verleden..Alex
Waterreus: Ja ho eens even. Reker heeft helemaal gelijk en van die twee kampen sta ik echt aan zijn kant. Je moet baas in eigen huis blijven. Probleem is alleen dat..uh voorbeeld mag ik niet gebruiken....
Naja, het is als de inval van Amerika in Irak. Ze hebben het alleen niet opnieuw weten op te bouwen
Het was duidelijk dat Waterreus een zwak heeft-had voor Stevens.Tom: Wordt wel lastig voor Reker nu of niet?
Waterreus: Ligt er aan, want hij kan zich nu wel vasthouden aan het feit dat Huub zelf ontslag heeft genomen he. (De manier waarop gaf me het gevoel dat hij er mee aan wilde geven dat Reker zijn hachje probeert te redden).
Van Raaij is een walgelijke kerel. Hij is weg, waar bemoeit hij zich nog mee? Hij wil zijn gelijk halen in die belachelijke oorlog tussen hem en de RVC en stookt de supporters op. Ja hoor, Hiddink komt vast terug...Peter schreef:Was ook grappig dat vRaaij er alles aan deed om Hiddink er bij te halen.
Heb je namen Harry? Frank Rijkaard? Koeman?
Nee, ik zou dat advies aan Hiddink overlaten.![]()
Ik ken er nog een.joey schreef:Van Raaij is een walgelijke kerel. Hij is weg, waar bemoeit hij zich nog mee?
Dit noem ik niet meer een mening geven, Jöhnk. Dit is een oude vete uitvechten. Daar is PSV niet bij gebaat. Van Raaij weet verdomd goed dat Hiddink geen trainer van PSV wordt (nee, Hiddink heeft géén vakantie), dus het is pure demagogie om te suggereren dat de leiding van PSV hem zou moeten terughalen.Jöhnk schreef:Ik ken er nog een.joey schreef:Van Raaij is een walgelijke kerel. Hij is weg, waar bemoeit hij zich nog mee?
Van Raaij noemde Rijkaard zelf. Dat vond ik opvallend. Het interview: http://player.nos.nl/index.php/media/pl ... ory/sport/