Goh en ik maar denken gisteren: "mooi om te zien dat Sulejmani de kritiek die van Basten op hem had serieus heeft genomen".Peter schreef:De trainer heeft altijd vooral ruzie met de mensen die niet spelen of daar waar het niet loopt. Als MvB Sulejmani niet aanpakt, dan vindt Sulejmani hem vast een prima kerel. Ik denk dat het weer anders is als je Sulejmani verplicht op dieet zet en daarnaast een hardloopschema meegeeft.
De Marco van Basten-topic
Moderator: mods
Zoals ik al eerder schreef, hoe MVB het doet is eigenlijk niet relevant.Als hij maar het juiste doet...joey schreef:Nu ook, maar jij gelooft het niet.Jöhnk schreef:Onder HTC speelden we bagger en werd er als blijk van uitstekend groepsgevoel volop naar de pers gelekt.
Tja, met Perez kon Ten Cate het niet goed doen. Als hij hem had buitengeschopt, was hem verweten dat hij het incident persoonlijk nam. Nu probeerde hij de zaak met de mantel der liefde te bedekken en raakte de sfeer erdoor verpest. Ik denk dat zoiets een heel probleem zou zijn voor elke trainer.
Maar ik begrijp dat volgens jou de sfeer nu bij AJAX verpest is ?.
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Omdat hij 2 ballen er in schiet? De krant repte ook al over 'Sulejmani neemt Ajax bij de hand'. Nou behoudens die 2 goals is het toch nog allemaal vrij onzichtbaar. Ik wil eerst zien dat die jongen fit is/wordt en dan pas heeft hij de kritiek van MvB tot zich genomen. Terechte kritiek ook, want die Sulejmani loopt er nog altijd bij als een oude opa.Neefkens schreef:Goh en ik maar denken gisteren: "mooi om te zien dat Sulejmani de kritiek die van Basten op hem had serieus heeft genomen".Peter schreef:De trainer heeft altijd vooral ruzie met de mensen die niet spelen of daar waar het niet loopt. Als MvB Sulejmani niet aanpakt, dan vindt Sulejmani hem vast een prima kerel. Ik denk dat het weer anders is als je Sulejmani verplicht op dieet zet en daarnaast een hardloopschema meegeeft.
Zou het heel misschien ook kunnen dat Vermeer en Steek gewoon beter zijn? Of verdenk je Marco er zelfs van dat hij ondanks het feit dat hij Gentenaar de beste vindt hij hem ernaast zet, omdat hij een hekel heeft aan Gentenaar?joey schreef:Als ik speler van Ajax was, zei ik dat ik alles hartstikke leuk vond. Om te weten wat er gebeurt met een speler die kritiek levert, hoef je alleen maar naar Gentenaar te kijken.
Sowieso zeggen spelers zelden iets over trainers. Behalve off the record dan, tegen journalisten als Struis.
Dan heb je gisteren niet goed gekeken, ik heb hem zelfs zien verdedigen en achter ballen aanjagen.Peter schreef:Omdat hij 2 ballen er in schiet? De krant repte ook al over 'Sulejmani neemt Ajax bij de hand'. Nou behoudens die 2 goals is het toch nog allemaal vrij onzichtbaar. Ik wil eerst zien dat die jongen fit is/wordt en dan pas heeft hij de kritiek van MvB tot zich genomen. Terechte kritiek ook, want die Sulejmani loopt er nog altijd bij als een oude opa.Neefkens schreef:Goh en ik maar denken gisteren: "mooi om te zien dat Sulejmani de kritiek die van Basten op hem had serieus heeft genomen".Peter schreef:De trainer heeft altijd vooral ruzie met de mensen die niet spelen of daar waar het niet loopt. Als MvB Sulejmani niet aanpakt, dan vindt Sulejmani hem vast een prima kerel. Ik denk dat het weer anders is als je Sulejmani verplicht op dieet zet en daarnaast een hardloopschema meegeeft.
Tuurlijk, sinds van Basten er zit en JC weer eens opstapte is het allemaal klote bij onze club. Dat ziet toch iedereen?999 schreef:Zoals ik al eerder schreef, hoe MVB het doet is eigenlijk niet relevant.Als hij maar het juiste doet...joey schreef:Nu ook, maar jij gelooft het niet.Jöhnk schreef:Onder HTC speelden we bagger en werd er als blijk van uitstekend groepsgevoel volop naar de pers gelekt.
Tja, met Perez kon Ten Cate het niet goed doen. Als hij hem had buitengeschopt, was hem verweten dat hij het incident persoonlijk nam. Nu probeerde hij de zaak met de mantel der liefde te bedekken en raakte de sfeer erdoor verpest. Ik denk dat zoiets een heel probleem zou zijn voor elke trainer.
Ja doei.Neefkens schreef:Dan heb je gisteren niet goed gekeken, ik heb hem zelfs zien verdedigen en achter ballen aanjagen.Peter schreef:Omdat hij 2 ballen er in schiet? De krant repte ook al over 'Sulejmani neemt Ajax bij de hand'. Nou behoudens die 2 goals is het toch nog allemaal vrij onzichtbaar. Ik wil eerst zien dat die jongen fit is/wordt en dan pas heeft hij de kritiek van MvB tot zich genomen. Terechte kritiek ook, want die Sulejmani loopt er nog altijd bij als een oude opa.Neefkens schreef: Goh en ik maar denken gisteren: "mooi om te zien dat Sulejmani de kritiek die van Basten op hem had serieus heeft genomen".
Blij met de punten ...
- peter
Ik wel goed gekeken, hoor. Cvita en Suarez liepen de longen uit hun lijf en Sulejmani was nog altijd maar mondjesmaat aanwezig. Hij is natuurlijk wel effectief, want anders krijg ik die shit weer over me heen, maar aanjagen? Nee, die jongen zit nog steeds op hoogstens 60%.Neefkens schreef:Dan heb je gisteren niet goed gekeken, ik heb hem zelfs zien verdedigen en achter ballen aanjagen.Peter schreef:Omdat hij 2 ballen er in schiet? De krant repte ook al over 'Sulejmani neemt Ajax bij de hand'. Nou behoudens die 2 goals is het toch nog allemaal vrij onzichtbaar. Ik wil eerst zien dat die jongen fit is/wordt en dan pas heeft hij de kritiek van MvB tot zich genomen. Terechte kritiek ook, want die Sulejmani loopt er nog altijd bij als een oude opa.Neefkens schreef: Goh en ik maar denken gisteren: "mooi om te zien dat Sulejmani de kritiek die van Basten op hem had serieus heeft genomen".
Ach, tot dat interview stukje kon ik het nog wel begrijpen.Nogmaals, van Basten moet kil zijn bij speler A en aaien bij speler B.Maar na drie postings van Joey is opeens de sfeer bij AJAX verpest, nou da gaat dan wel heel vlug ..Neefkens schreef:Tuurlijk, sinds van Basten er zit en JC weer eens opstapte is het allemaal klote bij onze club. Dat ziet toch iedereen?999 schreef:Zoals ik al eerder schreef, hoe MVB het doet is eigenlijk niet relevant.Als hij maar het juiste doet...joey schreef: Nu ook, maar jij gelooft het niet.

Blij met de punten ...
999 schreef:Maar ik begrijp dat volgens jou de sfeer nu bij AJAX verpest is ?.
Ik heb geen flauw idee. Ik weet wel dat je de 'officiële' mening van spelers over hun trainer met een korreltje zout moet nemen. Wat off the record naar buiten komt, ligt doorgaans een stuk dichter bij de waarheid.
Sulejmani was opnieuw onzichtbaar, op die paar momenten na. Wat wil je met al die extra kilo's. Die jongen ziet eruit alsof hij achter de bar staat. BTW, voor die momenten hoefde hij natuurlijk geen conditie te hebben. Gelukkig maar.
Het stinkt aan alle kanten!
Dan word je gepasseerd voor een jongere en betere keeper en wordt er pas beslist of je weg mag wanneer blijkt dat een andere jonge keeper beter is en er een fatsoenlijk bod komt?joey schreef:Als ik speler van Ajax was, zei ik dat ik alles hartstikke leuk vond. Om te weten wat er gebeurt met een speler die kritiek levert, hoef je alleen maar naar Gentenaar te kijken.
Sowieso zeggen spelers zelden iets over trainers. Behalve off the record dan, tegen journalisten als Struis.
Van Basten is tijdens het trainingskamp zelf aan de slag gegaan met Sulejmani en is duidelijk kritisch op zijn prestaties. Gisteren gaf Sulejmani in een interview echter aan dat hij de kritiek ziet als een teken van vertrouwen van Van Basten.Peter schreef:De trainer heeft altijd vooral ruzie met de mensen die niet spelen of daar waar het niet loopt. Als MvB Sulejmani niet aanpakt, dan vindt Sulejmani hem vast een prima kerel. Ik denk dat het weer anders is als je Sulejmani verplicht op dieet zet en daarnaast een hardloopschema meegeeft.
Ben het verder wel met je eens dat de wisselspelers altijd kritischer (terecht of onterecht) zullen zijn op een trainer, maar spelers krijgen heus niet om het minste of geringste meteen een bloedhekel aan hun trainer.
Tja, met Boulahrouz kon Van Basten het niet goed doen. Als hij hem had buitengeschopt, was hem verweten dat hij te kil is geweest. Nu probeerde hij de zaak met de mantel der liefde te bedekken en raakte de sfeer erdoor verpest. Ik denk dat zoiets een heel probleem zou zijn voor elke trainer.joey schreef:Tja, met Perez kon Ten Cate het niet goed doen. Als hij hem had buitengeschopt, was hem verweten dat hij het incident persoonlijk nam. Nu probeerde hij de zaak met de mantel der liefde te bedekken en raakte de sfeer erdoor verpest. Ik denk dat zoiets een heel probleem zou zijn voor elke trainer.
Maar Joey, omdat Sulejmani een paar kilo's teveel heeft kun je toch niet beginnen over dat de sfeer verpest is.Ik heb daar gister tegen Nec niks van gemerkt .. misschien werkt dat afstandelijke wel beter bij deze groep.De kunst is om als trainer op tijd te zien dat het misschien op een gegeven moment anders moet.joey schreef:999 schreef:Maar ik begrijp dat volgens jou de sfeer nu bij AJAX verpest is ?.
Ik heb geen flauw idee. Ik weet wel dat je de 'officiële' mening van spelers over hun trainer met een korreltje zout moet nemen. Wat off the record naar buiten komt, ligt doorgaans een stuk dichter bij de waarheid.
Sulejmani was opnieuw onzichtbaar, op die paar momenten na. Wat wil je met al die extra kilo's. Die jongen ziet eruit alsof hij achter de bar staat. BTW, voor die momenten hoefde hij natuurlijk geen conditie te hebben. Gelukkig maar.
Blij met de punten ...
Dat klopt.Enganche schreef:Tja, met Boulahrouz kon Van Basten het niet goed doen. Als hij hem had buitengeschopt, was hem verweten dat hij te kil is geweest. Nu probeerde hij de zaak met de mantel der liefde te bedekken en raakte de sfeer erdoor verpest. Ik denk dat zoiets een heel probleem zou zijn voor elke trainer.
Ten Cate heeft de verkeerde beslissing genomen. Hij had Perez moeten lozen. Maar ja, Perez was een beetje de lieveling van het journaille en de supporters, hè? Foutje van Henk.

Wat Gentenaar betreft, die was tweede keeper en moest opeens horen dat er een ander werd tussengeschoven. Kijk, dat kan een trainer beslissen, maar zeg dat dan op tijd. Dan kan Gentenaar rustig naar een andere club uitkijken.
Het stinkt aan alle kanten!
Ach, Gentenaar weet precies hoe het gaat in de voetballerij.Zo mag ie weg, en nu moet ie weer blijven.joey schreef:Dat klopt.Enganche schreef:Tja, met Boulahrouz kon Van Basten het niet goed doen. Als hij hem had buitengeschopt, was hem verweten dat hij te kil is geweest. Nu probeerde hij de zaak met de mantel der liefde te bedekken en raakte de sfeer erdoor verpest. Ik denk dat zoiets een heel probleem zou zijn voor elke trainer.
Ten Cate heeft de verkeerde beslissing genomen. Hij had Perez moeten lozen. Maar ja, Perez was een beetje de lieveling van het journaille en de supporters, hè? Foutje van Henk.![]()
Wat Gentenaar betreft, die was tweede keeper en moest opeens horen dat er een ander werd tussengeschoven. Kijk, dat kan een trainer beslissen, maar zeg dat dan op tijd. Dan kan Gentenaar rustig naar een andere club uitkijken.
Dennis Gentenaar lijkt definitief bij Ajax te blijven. De doelman bevestigde tegenover het Algemeen Dagblad dat hij niet weg mag van Ajax
Blij met de punten ...
Zo gaat dat natuurlijk met alle trainers in de voetballerij. Je hoeft zoiets ook niet van de daken te schreeuwen. Als mijn baas niet deugt, hoeft ook het hele bedrijf dat niet te weten. Toch?joey schreef:Als ik speler van Ajax was, zei ik dat ik alles hartstikke leuk vond. Om te weten wat er gebeurt met een speler die kritiek levert, hoef je alleen maar naar Gentenaar te kijken.
- peter
Zie topic over gentenaar pagina 7.999 schreef:Beloofd ?.Dan heb ik iets gemist ... wanneer is dat beloofd dan ?.joey schreef:Beloofd is beloofd. Zeg dan niet dat hij weg mag.999 schreef:Ach, Gentenaar weet precies hoe het gaat in de voetballerij.Zo mag ie weg, en nu moet ie weer blijven.
Dennis Gentenaar kreeg deze week van Ajax-trainer Marco van Basten te horen dat er voor hem geen toekomst meer is bij Ajax. Een vervelende mededeling, die voor de doelman niet als een verrassing kwam.