Klaas Jan Huntelaar (2)

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » di dec 02, 2008 11:48 am

Bertje schreef:Als er voldoende geld op tafel komt wel, ja.
Precies. Zo gaat dat. Alle mooie praatjes ten spijt. Bij Ajax zullen ze blij zijn als ze KJH voor een mooi bedrag hebben gesleten, want daarmee zijn ze van een probleem verlost. Stel je voor dat KJH blijft en hij scheurt in april zijn kruisband... toch maar even Lemic een seintje geven dus. :hypocrite.gif:

Blijft het probleem over van de supporters. Die sukkels die in de kou op de tribune gaan zitten in de hoop dat hun club kampioen wordt. Die maak je wijs dat je de speler echt, heus wilde houden, maar dat het allemaal overmacht was. :aai.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di dec 02, 2008 11:50 am

LucaS schreef:Liever niet zeg. Het is al wat dat we weer onze beste speler moeten verkopen
Suarez, Sulejmani, van der Wiel of Stekelenburg worden toch niet verkocht?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 02, 2008 11:50 am

Ho ho, als je veel geld krijgt, zou je dus ook weer goede nieuwe spelers moeten kunnen halen. Je doelstellingen hoeven dus ook niet te veranderen.

Gezever van supporters moet je niet serieus nemen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » di dec 02, 2008 11:51 am

Natuurlijk had Ajax Huntelaar liever gehouden.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » di dec 02, 2008 11:55 am

Bertje schreef:Ho ho, als je veel geld krijgt, zou je dus ook weer goede nieuwe spelers moeten kunnen halen. Je doelstellingen hoeven dus ook niet te veranderen.
Tja, je verkoopt wel steeds je beste spelers. Niet je slechtste. En of de vervanger het even goed gaat doen, blijft afwachten. Zo goed pakt het meestal niet uit. Sowieso moet de nieuwe speler vaak wennen, terwijl de vertrokken speler elke week presteerde.
Gezever van supporters moet je niet serieus nemen.
Het is business. En supporters overschatten de macht van de club schromelijk. Spelers stippelen hun carrière uit en als ze weg willen, gaan ze weg.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 02, 2008 11:56 am

joey schreef:Tja, je verkoopt wel steeds je beste spelers. Niet je slechtste. En of de vervanger het even goed gaat doen, blijft afwachten. Zo goed pakt het meestal niet uit. Sowieso moet de nieuwe speler vaak wennen, terwijl de vertrokken speler elke week presteerde.
Is een kwestie van kunde, niet van geluk. Oh nee, Ajax heeft natuurlijk al jaren pech! :excited.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » di dec 02, 2008 12:00 pm

Het zal maar zelden voorkomen dat je een speler haalt die meteen presteert op het niveau van de speler die vertrokken is.

Ajax heeft de vervanger van Sneijder nog steeds niet gevonden.

Harm

Bericht door Harm » di dec 02, 2008 12:01 pm

Dat was Aissati toch? :smallgrin.gif:

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di dec 02, 2008 12:01 pm

even de feiten: Ajax en Hunt tekenen in januari 2005 een illigaal contract [lengte van dit contract is 5.5 jaar; een eindhovens foutje zeg maar] of hunt heeft later een nieuw contract getekend, wanneer dan? want het is die datum plus 3 jaar waarop het Webster arrest van kracht wordt. hiermee vervalt de datum van januari 2005 dus.

Het betekend wel dat KJH wel weg moet, want bij mijn weten heeft KJH zijn contract na augustus 2007 niet meer laten verbeteren.

LucaS

Bericht door LucaS » di dec 02, 2008 12:01 pm

Als het zo eenvoudig is om een winnend elftal te kopen, wonnen er elk jaar 20 clubs de CL
I think I lost my fucking headache

Harm

Bericht door Harm » di dec 02, 2008 12:13 pm

Donkey Shot schreef:even de feiten: Ajax en Hunt tekenen in januari 2005 een illigaal contract [lengte van dit contract is 5.5 jaar; een eindhovens foutje zeg maar] of hunt heeft later een nieuw contract getekend, wanneer dan? want het is die datum plus 3 jaar waarop het Webster arrest van kracht wordt. hiermee vervalt de datum van januari 2005 dus.

Het betekend wel dat KJH wel weg moet, want bij mijn weten heeft KJH zijn contract na augustus 2007 niet meer laten verbeteren.
Ik snap je niet helemaal Doc. Wat wil je vertellen?

Wanneer heeft Huntelaar voor het laatst zijn contract verlengd?

dit staat in de andere topic:
Voor spelers die hun contract tussentijds verlengen, gaat de beschermde periode van drie contractjaren opnieuw in. Pas daarna kunnen ze zich beroepen op ‘Webster’. Brands: ,,De contracten van Stijn Schaars, Demy de Zeeuw en Barry Opdam zijn onlangs erlengd tot 2010 en Kew Jaliens heeft tot 2012 bijgetekend. De rest van de jongens is bezig aan het eerste of tweede jaar AZ.’’ Voor spelers ouder dan 28 jaar geldt dat ze al na twee jaar hun contract eenzijdig kunnen ontbinden. Voor Feyenoord vallen spelers zoals Roy Makaay, Giovanni van Bronckhorst, Denny Landzaat en Tim de Cler allemaal in die categorie. ,,Wij zullen daar gepaste maatregelen op nemen,’’ aldus Bosz.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di dec 02, 2008 12:17 pm

Harm schreef:Dat was Aissati toch? :smallgrin.gif:
Wat mij betreft wel. Geweldige voetballer. :neutral.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di dec 02, 2008 12:20 pm

Afbeelding
Afbeelding

:ajaxsmiley.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 02, 2008 12:27 pm

Zoals Coronel al aangeeft is dit vast een manier van Real en de media om druk op Ajax te zetten. En uiteindelijk zal Ajax wel bezwijken onder die druk. Prima. Zolang ze er maar een goed bedrag uitslepen (er gaat ook nog een aanzienlijk percentage naar Heerenveen) en niet met Berg voor 15 miljoen op de proppen komen. In Nederland zou ik alleen Arnautovic halen, al mag die volgens mij niet uitkomen voor Ajax in de UEFA Cup. Weet ik zelfs vrijwel zeker.

Cvitanich de komende maand in de spits en dan zien of hij het waar maakt. Zou mooi zien, want dan heb je in ieder geval al een goede achter de hand.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di dec 02, 2008 12:29 pm

Thomas schreef:Zoals Coronel al aangeeft is dit vast een manier van Real en de media om druk op Ajax te zetten. En uiteindelijk zal Ajax wel bezwijken onder die druk. Prima. Zolang ze er maar een goed bedrag uitslepen (er gaat ook nog een aanzienlijk percentage naar Heerenveen) en niet met Berg voor 15 miljoen op de proppen komen. In Nederland zou ik alleen Arnautovic halen, al mag die volgens mij niet uitkomen voor Ajax in de UEFA Cup. Weet ik zelfs vrijwel zeker.

Cvitanich de komende maand in de spits en dan zien of hij het waar maakt. Zou mooi zien, want dan heb je in ieder geval al een goede achter de hand.
Klopt hij mag niet uitkomen, maar dat vind ik niet zo erg belangrijk.

joey
Erelid

Bericht door joey » di dec 02, 2008 12:29 pm

Ajax gaat een vervanger voor KJH halen, Thomas. Dat kan haast niet missen.

Madrid hoeft Ajax niet onder druk te zetten. Dat doet KJH wel. Net als Sneijder dat destijds deed.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di dec 02, 2008 12:31 pm

joey schreef:Ajax gaat een vervanger voor KJH halen, Thomas. Dat kan haast niet missen.

Madrid hoeft Ajax niet onder druk te zetten. Dat doet KJH wel. Net als Sneijder dat destijds deed.
Oh dus hij tekent eerst een nieuw contract drinkt een glasje met Danny BLind en gaat vervolgens weg..

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di dec 02, 2008 12:37 pm

ongeveer wat jouw quote zegt. KJH is geen 28+, was bij t aangaan van t [verbeterde?] contract en wanneer Ajax slim is zetten ze klaas-jan in de etalage, daar we deze zomer niet meer dan de overgebleven salariskosten voor hem vangen.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di dec 02, 2008 12:41 pm

LucaS schreef:Natuurlijk, het is voor Ajax zaak om er het maximale uit te halen
Precies.

Ajax vindt KJH vast een prima voetballer, maar men staat volgens mij niet onwelwillig tegen zijn vertrek. Zolang er maar een vervanger aangetrokken kan worden, en dat kon afgelopen zomer niet.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di dec 02, 2008 12:45 pm

de max is 20 miljoen jongens...

Toppie

Bericht door Toppie » di dec 02, 2008 12:50 pm

Donkey Shot schreef:de max is 20 miljoen jongens...
Who says ? :confused.gif:

999

Bericht door 999 » di dec 02, 2008 12:50 pm

.. denk eerder wat de gek er wil voor betalen ..
Blij met de punten ...

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di dec 02, 2008 12:51 pm

Dat denk ik ook. Dat bedrag zou best eens heel hoog uit kunnen gaan vallen.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » di dec 02, 2008 12:54 pm

van de zomer loopt zijn [verbeterde?] contract in feite af, dan resten er alleen wat kruimels voor Ajax

Pierre

Bericht door Pierre » di dec 02, 2008 12:54 pm

Real kan bijna al niet meer om het aantrekken van Huntelaar heen. Die moeten en zullen hem kopen na dit hele mediacircus, dus ik denk dat een bedrag tussen de 25 en 30 miljoen haalbaar is...

Gesloten