Klaas Jan Huntelaar (2)
Moderator: mods
De reden die ik gelezen heb (en de meest logische eigenlijk ook) van de club leiding is dat dat bod niet officieel was. Het was een mondeling bod. Zoals DB toen ook zei heb je daar vrijwel niets aan aangezien als je dan eenmaal in onderhandeling gaat dat het nog goed kan dat zo'n club met een aanzienlijk lager officieel bod komt. En als je dat dan weigerd zit je weer met een speler die in zijn hoofd had dat hij eventueel zou vertrekken..
telegraafHuntelaar sneller terug dan verwacht Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar staat weer op het trainingsveld bij Ajax. De spits kampt met een zware enkelblessure en zou zeker zes weken uitgeschakeld zijn, maar hij is al gestart met looptraining.
"Het ging redelijk, al voel ik nog wel wat", gaf Huntelaar als commentaar na de looptraining. "Ik heb alleen rechtuit gelopen, wenden en keren kan ik nog niet."
Huntelaar scheurde zijn enkelband tijdens de competitiewedstrijd tegen Sparta op 9 november jongstleden. Hij hoorde de diagnose van zes tot acht weken uitschakeling aan, maar blijkt sneller terug dan verwacht.
Een andere meevaller bij Ajax was dat aanvaller Dario Cvitanich weer meetrainde met de groep. Hij kampte met een hamstringblessure
- Daily Blind
- Daily Blind
Volgens mij is dat gewoon zeer wishfull thinking van jou kant, want Cvitanich heeft nog helemaal niks laten zien bij AJAX, mede door het feit dat hij nog geen minuut als centrumspits heeft gespeeld. Dan weet jij toch niet of het de sterkste samenstelling is voorin? We hopen het allemaal, maar het kan toch ook zo zijn dat hij helemaal flopt?De Dominee schreef:Mooi, Cvitanich weer bij de groep. Na AZ Sulejmani - Cvitanich - Suarez in de voorhoede. Mijns inziens beresterk, zo niet de allersterkste opstelling voorin.
Nu is het wachten op Ismail en het smullen kan beginnen!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
De Dominee schreef:Gedurende de voorbereiding combineerde hij er lustig op los met vooral Suarez. Vind hem als type spits ook veel beter aansluiten bij Suarez en Sulejmani.
Met zijn drieen maken ze iedere verdediging helemaal gek.
Leonardo maakte ook veel indruk tijdens de voorbereiding, bijvoorbeeld. En nog meer jeugdspelertjes die nu weer 'anoniem' bij Jong AJAX ballen. Tegen amateurs er bovenuit steken zegt helemaal niks.
Wat dat laatste betreft, dat denk/hoop je. Nogmaals, niemand kan het weten, want hij heeft nog niks laten zien. De paar wedstrijden die hij op links heeft gespeeld (weliswaar niet zijn positie) deed hij mij zeer aan Sonck denken in zijn spel. Het is afwachten.
-
- AT Toto winner 10/11
Wat voor indruk had Huntelaar op je gemaakt als je hm niet had gekend en hij zou alleen maar op linksbuiten zijn neergezet? Een absolute pruster, denk ik. Laten we die jongen tenminste 3 wedstrijden de kans geven op een positie die hem wél ligt.Mr. Ajax schreef:De Dominee schreef:Gedurende de voorbereiding combineerde hij er lustig op los met vooral Suarez. Vind hem als type spits ook veel beter aansluiten bij Suarez en Sulejmani.
Leonardo maakte ook veel indruk tijdens de voorbereiding, bijvoorbeeld. En nog meer jeugdspelertjes die nu weer 'anoniem' bij Jong AJAX ballen. Tegen amateurs er bovenuit steken zegt helemaal niks.
Wat dat laatste betreft, dat denk/hoop je. Nogmaals, niemand kan het weten, want hij heeft nog niks laten zien. De paar wedstrijden die hij op links heeft gespeeld (weliswaar niet zijn positie) deed hij mij zeer aan Sonck denken in zijn spel. Het is afwachten.
Lezen blijft moeilijk he.Scherrer schreef:Mr. Ajax schreef:De Dominee schreef:Gedurende de voorbereiding combineerde hij er lustig op los met vooral Suarez. Vind hem als type spits ook veel beter aansluiten bij Suarez en Sulejmani.
Wat voor indruk had Huntelaar op je gemaakt als je hm niet had gekend en hij zou alleen maar op linksbuiten zijn neergezet? Een absolute pruster, denk ik. Laten we die jongen tenminste 3 wedstrijden de kans geven op een positie die hem wél ligt.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
TelegraafHuntelaar traint met bal
AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar blijft de medische staf van Ajax verbazen. De spits, die twee weken geleden de voorste band van zijn linkerenkel volledig afscheurde, trainde maandag voor het eerst weer met de bal.
Huntelaar verbaasde vrijdag al zijn ploeggenoten toen hij tijdens de groepstraining enkele rondjes om het veld liep. Trainer Marco van Basten vertelde daarna dat zijn aanvoerder waarschijnlijk toch nog voor de winterstop in actie komt. De verwachting was dat Huntelaar eigenlijk pas in de tweede competitiehelft bij Ajax zou terugkeren.
„Ik kan nog niet alles, maar het gaat langzaam aan wel steeds iets beter”, liet Huntelaar maandag op de website van Ajax weten. „Het is ook na deze training weer de vraag hoe de enkel hierop reageert. Hij is natuurlijk nog niet helemaal top.”
Huntelaar richt zich nog niet op een bepaalde wedstrijd. „De enkelband is wel afgescheurd geweest. Zoiets kost gewoon tijd om goed te herstellen. Natuurlijk keer ik het liefst zo snel mogelijk terug. Maar dat alles goed geneest, is het belangrijkste. Ik richt me voorlopig puur op een goed en zo optimaal mogelijk herstel.”
http://www.fysio-groningen.nl/artikelen ... ikel_id=14In geval van een gescheurde enkelband (2) zal er in eerste instantie ook rust worden vooregeschreven. Daarna wordt er dan aan de hand van de aanwezige klachten zo snel mogelijk met een functionele behandeling begonnen. Dit houdt in dat de enkel nog sterk gesteund zal worden, bijvoorbeeld door een tape, maar dat toch al zo veel mogelijk bewogen zal worden. Belangrijke regel hierbij is dat er in principe alleen actief bewogen wordt, én binnen de pijngrens. De begeleiding in dit stadium kan doorgaans het best gebeuren door een sportfysiotherapeut, zodat er op een verantwoorde manier kan worden geoefend, en de belasting ook verantwoord kan worden opgebouwd. Veelal zal er van worden afgezien om een sportfysiotherapeut in te schakelen. Soms speelt het kostenaspect hierbij een rol. Uiteraard spreekt het voor zich dat een letsel sneller en beter kan herstellen met een goede begeleiding.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Nee, hoeft niet geopereerd te worden, maar er staat wel een behoorlijke periode voor het herstel. Ik denk toch dat de diagnose niet klopte.Jöhnk schreef:Als je je enkelband geheel afscheurt, moet je dan niet geopereerd worden?
Of de diagnose klopt niet, of Huntelaar is onverantwoord bezig.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat lijkt me sterk. Zowel Huntelaar als Vertonghen hebben verklaard dat er iets knapte.joey schreef:Nee, hoeft niet geopereerd te worden, maar er staat wel een behoorlijke periode voor het herstel. Ik denk toch dat de diagnose niet klopte.Jöhnk schreef:Als je je enkelband geheel afscheurt, moet je dan niet geopereerd worden?
Of de diagnose klopt niet, of Huntelaar is onverantwoord bezig.