Luis Suárez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Suarez gaat weg voor 1 februari

Ja
13
100%
Nee
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 13

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 16, 2008 5:36 pm

Suarez niet geschorst! Dat had ik vandaag zeker verwacht. Mooi dat hij tegen az kan meedoen.
Bij het opstootje (Salcido kreeg geel), hield ik even mijn hart vast, maar gelukkig is hij er volgende week bij. Hij is onze absolute topspeler. Wat beslissend is hij voor Ajax. Vandaag betrokken bij de drie eerste goals (goal, voor-assist en assist op eigen goal). Hij had er vandaag nog wel 1 of 2 meer mogen (moeten) maken.

Die zijn we echt na dit seizoen kwijt :-((

999

Bericht door 999 » zo nov 16, 2008 8:14 pm

Voor-assist ?.
Blij met de punten ...

Toppie

Bericht door Toppie » zo nov 16, 2008 8:24 pm

Suarez is toch een aankoop van HTC en MvG , Huntelaar van DB en MvG dacht ik dus wees blij dat die voor de hoofdprijs de deur uitgaan.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 16, 2008 8:29 pm

Voetske schreef:Voor-assist ?.
Yep, diepte paas van Gabri en Suarez legt met het hoofd terug op de inkomende Urby, die met een geweldige actie schiet. De rebound is voor Sulejmani. Dus vandaar voor-assist :ajaxsmiley.gif:

999

Bericht door 999 » zo nov 16, 2008 8:31 pm

Ajaciedjuh schreef:
Yep, diepte paas van Gabri en Suarez legt met het hoofd terug op de inkomende Urby, die met een geweldige actie schiet. De rebound is voor Sulejmani. Dus vandaar voor-assist :ajaxsmiley.gif:
Nou dan ken ik er ook nog wel een paar .. mag voor-voor-assist ook ?. :ajaxsmiley.gif:
Blij met de punten ...

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 16, 2008 8:32 pm

Voetske schreef:
Ajaciedjuh schreef:
Nou dan ken ik er ook nog wel een paar .. mag voor-voor-assist ook ?. :ajaxsmiley.gif:
Als Ajax daardoor weer een goal maakt ....... van mij mag het :ajaxsmiley.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma nov 17, 2008 11:20 am

'Ik blijf tot de zomer bij Ajax'

Luis Suarez. Foto ANP/Olaf Kraak
AMSTERDAM - Luis Suárez was Ajax' uitblinker in het duel met PSV. De 21-jarige Uruguayaan maakte twee doelpunten en hij kreeg een publiekswissel. ''Ik wil zeker tot de zomer bij Ajax blijven, maar je weet nooit hoe het loopt in het voetbal.''

Suárez hoopt op een dag in Spanje te spelen en daar maakt hij geen geheim van. Zijn vriendin en schoonfamilie wonen in Barcelona en hij gaat vaak op bezoek. ''Ooit in de Spaanse competitie spelen is een droom van me,'' aldus Suárez.

De aanvaller is echter voornemens dit seizoen in Amsterdam te blijven. ''Ik wil zeker tot de zomer bij Ajax spelen, maar je weet nooit hoe het loopt in voetbal. Misschien melden de grote clubs zich in de winter. Al weet ik niet of Ajax me dan wil verkopen.'' (HET PAROOL)
In de winterstop? :1evil.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma nov 17, 2008 11:23 am

Dat zal Van Basten niet toestaan, neem ik aan.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma nov 17, 2008 11:24 am

Ik snap bij god niet waarom Ajax deze jongen geen topcontract geeft, hoor. Ajax doet er alles aan om Huntelaar te behouden, maar Suarez zit hier nog altijd op een zwaar verouderd contract. Onbegrijpelijk, want deze jongen is gewoon dé sterspeler van Ajax. Topcontract aanbieden en dan eens kijken of het hem wat lijkt.

LucaS

Bericht door LucaS » ma nov 17, 2008 11:24 am

We weten van Suarez dat hij een gang naar de KNVB voor arbitrage niet zal schuwen
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » ma nov 17, 2008 11:25 am

Peter schreef:Ik snap bij god niet waarom Ajax deze jongen geen topcontract geeft, hoor. Ajax doet er alles aan om Huntelaar te behouden, maar Suarez zit hier nog altijd op een zwaar verouderd contract. Onbegrijpelijk, want deze jongen is gewoon dé sterspeler van Ajax. Topcontract aanbieden en dan eens kijken of het hem wat lijkt.
Inderdaad, maak hem grootverdiener. Het verlengen van het contract van Suarez is net iets belangrijker dan het verlengen van het contract van Vermeer of zo.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma nov 17, 2008 11:28 am

Zwaar verouderd? Hij zit pas net een jaar bij Ajax. Huntelaar al bijna drie jaar.

Hij krijgt heus wel een aanbieding. Al denk ik niet dat ie erop in zal gaan.

peter

Bericht door peter » ma nov 17, 2008 11:33 am

Suarez is van linksbuiten uitgegroeid naar de vedette van dit elftal. Ajax moet dat inzien en het initiele contract onder de loep nemen. Dat hij dit alles heeft weten te doen in iets meer dan een jaar is voor mij geen issue. Kwaliteit moet fors beloond worden, namelijk. Het is godsgeklaagd dat hij waarschijnlijk de helft verdiend van een erkende topper als Luque. Mocht je het contract niet opwaarderen, dan is hij sowieso weg in de zomer. Maak hem grootverdiener en ik geef ons 5-10% kans dat hij nog een jaartje bij ons blijft. Geeft je dan gelijk de kans om iets voor te stellen in de CL.

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » ma nov 17, 2008 11:35 am

Als Suárez eind van het seizoen al weggaat zou dat al een drama zijn, laat staan in de winterstop. Hij is 21 en moet nog lekker een extra jaar blijven.

Openbreken van contract heeft weinig zin. Hou hem gewoon aan zijn lopende contract. Tot wanneer loopt dat eigenlijk?
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma nov 17, 2008 11:35 am

Ben ik met je eens hoor. Maak hem maar grootverdiener.

Maar hij zal niet slecht verdienen. Is als grote aankoop binnengehaald.

@Louis: 2012.

peter

Bericht door peter » ma nov 17, 2008 11:37 am

Meen me te herinneren dat hij 1 miljoen ging verdienen en dat dat op zou lopen per jaar.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma nov 17, 2008 11:37 am

Openbreken van contract weinig zin? Die jongen zou een van de best verdienende spelers van Ajax moeten zijn. Dat en CL-voetbal halen hem misschien nog over om een jaartje langer te blijven, al lijkt het me sterk.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma nov 17, 2008 11:41 am

Natuurlijk heeft het zin om een contract open te breken. Al is het maar omdat die jongen zich gaat afvragen waarom híj geen verbeterd contract krijgt, nu hij links en rechts spelers ziet bijtekenen en Ajax moeite ziet doen om KJH over de streep te trekken.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma nov 17, 2008 12:59 pm

Peter schreef:Meen me te herinneren dat hij 1 miljoen ging verdienen en dat dat op zou lopen per jaar.
Volgens mijn herinnering ietsjes lager: 8 ton en dan oplopend. Het zou me heel erg verbazen als Ajax daar niet mee bezig is (openbreken contract).

Suarez is een broodvoetballer, dus die zijn we eind van het seizoen zeker kwijt (helaas).

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma nov 17, 2008 3:40 pm

Peter schreef:Ik snap bij god niet waarom Ajax deze jongen geen topcontract geeft, hoor. Ajax doet er alles aan om Huntelaar te behouden, maar Suarez zit hier nog altijd op een zwaar verouderd contract. Onbegrijpelijk, want deze jongen is gewoon dé sterspeler van Ajax. Topcontract aanbieden en dan eens kijken of het hem wat lijkt.
Snap ik ook niet, Huntelaar maakt Ajax heel beperkt in speelstyl terwijl je met Suarez alle kanten op kan en daarnaast is hij een nog veel betere speler.

Ik zeg Huntelaar verkopen in de winterstop, geld reserveren voor van Wolfswinkel of Arnautovic en voor de rest flink het contract van Luis op waarderen!

Daniel

Bericht door Daniel » ma nov 17, 2008 5:29 pm

Ehh wat dacht je van een of twee verdedigers ofzo.

Aristides

Bericht door Aristides » ma nov 17, 2008 6:19 pm

Denk niet dat een Suarez als jongetje droomde van spelen bij Groningen of Ajax, wel bij Madrid of Barcelona.

Ik heb nooit gelezen dat zijn contract zou worden opengebroken, m.a.w. of Ajax heeft dat erg slim uit de media gehouden (zijn ze echter nooit echt goed in geweest of de zaakwaarnemer praat zijn mond voorbij) of Ajax vindt het niet nodig zijn contract op te waarderen.

Ik weet niet tot wanneer zijn contract loopt, maar dat van v.d. Wiel dacht ik tot 2011 en dat contract wil Ajax openbreken een teken dat ze met v.d. Wiel verder willen, maar met Suarez? Zou er al een bod op hem zijn geweest? Zou hij al te kennen hebben gegeven weg te willen? Dat laatste kan ik me erg goed voorstellen, hoe jammer ik het ook vind.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

LucaS

Bericht door LucaS » ma nov 17, 2008 7:12 pm

Suarez heeft een prima leeftijd om als jongentje gedroomd te hebben om bij ajax te spelen
I think I lost my fucking headache

goodfella

Bericht door goodfella » ma nov 17, 2008 7:38 pm

Of een jaarsalaris van 3 miljoen euro aanbieden of straks in juni voor de hoofdprijs verpatsen.

Aristides

Bericht door Aristides » ma nov 17, 2008 8:21 pm

LucaS schreef:Suarez heeft een prima leeftijd om als jongentje gedroomd te hebben om bij ajax te spelen
Hij was een jaar of acht, negen en woonde in Uruguay toen Ajax internationaal tot de top behoorde. Na 1996 ging het voor Ajax bergafwaarts. In hoeverre droomt een jongen van acht jaar van een Nederlandse ploeg? Ik vrees dat het Spaanstalige gebied hem toch meer zal aanspreken.

Hoeveel wedstrijden zal hij live hebben gezien op zijn achtste? Hadden zijn ouders tv? Hoe laat is het in Uruguay als in Europa een EC-finale wordt uitgezonden? De Nederlandse competitie wordt daar niet uitgezonden! Hij zei niet voor niets dat hij voor zijn transfer naar Groningen nog nooit van Groningen had gehoord!

Suarez is niet te houden voor Ajax, al of niet met een arbitragezaak. Ajax kan daar niets van zeggen! Hopen dat de kredietcrisis in Spanje het heldverkeer lam legt?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Plaats reactie