Sno gaat gewoon in de punt spelen hoor...Marillion schreef:Sno voor Huntelaar. Ajax gaat proberen om de 0-1 over de streep te trekken.
FC Twente - AFC Ajax 01-11-2008
Nihad schreef:Poeffffffffff de lat ....

Vraag me af of iemand had verwacht dat Ajax vandaag even lekker ging tikken.
Laatst gewijzigd door Real Ajax op za nov 01, 2008 8:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- InnerHarbour
" Joey
Lulverhaal, ik heb al zoveel baggerwedstrijden gezien en ja ook met jouw held JC in het veld.
Lulverhaal, ik heb al zoveel baggerwedstrijden gezien en ja ook met jouw held JC in het veld.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op za nov 01, 2008 8:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
Ben dik tevreden met de punten maar qua voetbal is dit fnoord en psv voorbij hoor.. echt slecht.joey schreef:Geniet je wel, Luuk? PSV is er niets bij, hoor.![]()
Verschrikkelijk voetbal. Ajax-onwaardig.
Laatst gewijzigd door brigade zuid op za nov 01, 2008 8:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dan heb je er eentje gemist.Real Ajax schreef:Heb er maar een gezien en die ging over de achterlijn...door een kopbal. Was voor de verandering hard indraaiend en gevaarlijk.Mr. Ajax schreef:@Real AJAX: Dan hebben we het niet over dezelfde corner, want volgens ajax.nl ging zijn corner over de achterlijn...
64. Kennedy is ongelukkig bij een corner. De Zweed raakt de bal net niet helemaal goed, waarna de bal naast gaat.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Precies. Als je zelf je enige aanvaller er weinig van bakt dan kan je niks anders.LucaS schreef:Het verschil is dat PSV zo speelt als het compleet is, terwijl Ajax 11 spelers uit de selectie mist. Als het 0-1 blijft is dat een zeer goede prestatiejoey schreef:Geniet je wel, Luuk? PSV is er niets bij, hoor.![]()
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Nogmaals, dit is al zoveel gezegd, maar we missen gewoon een halve selectie!!! MEt de punten ben ik hartstikke blij, meer verwacht ik ook niet.brigade zuid schreef:Ben dik tevreden met de punten maar qua voetbal is dit fnoord en psv voorbij hoor.. echt slecht.joey schreef:Geniet je wel, Luuk? PSV is er niets bij, hoor.![]()
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ajax speelt dramatisch, Luuk. Ook in verdedigend opzicht. Het lijkt werkelijk nergens op. Er is geen positiespel, niets. En aangezien alle spelers in de selectie van Ajax duurder zijn en meer verdienen dan de spelers die ze tegenover zich vinden, zijn die blessures ook geen excuus.
Dit is gewoon Italiaans voetbal. Niet willen ballen, loeren op een countertje. Een instelling die niet bij onze club past.
Dit is gewoon Italiaans voetbal. Niet willen ballen, loeren op een countertje. Een instelling die niet bij onze club past.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16