Aston Villa - Ajax 23-10-2008
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Viel me tegen Groningen ook al op.Ajaciedjuh schreef:Vermeer zat er weer naast bij de corner. Ik zie toch veel liever Stekelenburg.
Wat spelen ze onwaarschijnlijk nonchalant! Dat is inmiddels een structureel terugkerend probleem. Ik snap in de eerste plaats niet waarom niemand die spelers scherp krijgt voor een Europese uitwedstrijd én ik begrijp niet dat ze uit zichzelf kennelijk niet de behoefte hebben om zich te concentreren.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Hij heeft zeker aan dat smerige Engelse bier gezeten? Daar ga je gekke dingen van doen.
Een andere reden voor deze wissel kan ik me niet voorstellen. Als je slecht speelt kun je misschien nog hopen op een individuele actie. De kans dat die van Suarez komt lijkt me wat groter als dat Leonardo de boel moet redden.

Een andere reden voor deze wissel kan ik me niet voorstellen. Als je slecht speelt kun je misschien nog hopen op een individuele actie. De kans dat die van Suarez komt lijkt me wat groter als dat Leonardo de boel moet redden.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Ondanks dat ik Suarez altijd zou laten staan, moet ik wel zeggen dat Suarez ontzettend slecht was vandaag.Marillion schreef:Hij heeft zeker aan dat smerige Engelse bier gezeten? Daar ga je gekke dingen van doen.![]()