Johan Cruyff Schaal en KNVB beker

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo sep 24, 2008 11:27 am

'Een stunt zou zomaar kunnen'

Amsterdam, 24 sep 2008
Een onmogelijke opgave lijkt het voor Ajax zaterdag. Vanavond wacht op de Toekomst in de tweede ronde van de KNVB Beker immers het grote Vitesse. De 29-jarige Paul Michielsen denkt te kunnen stunten. ,,Had Ajax vorig seizoen ook niet de handen vol aan Kozakken Boys?”

In de Hoofdklasse B draait Ajax nog niet goed. De eerste wedstrijd ging de ploeg van trainer Constantijn Schouten kansloos ten onder tegen IJsselmeervogels (4-0), tegen de nieuwkomers op het hoogste amateurniveau SDC Putten en Volendam werd slechts een punt gepakt. Michielsen heeft een simpele verklaring voor de stroeve opening van het seizoen. ,,We moeten weer veel nieuwe spelers inpassen. Omdat er bij ons geen cent wordt betaald, worden jaarlijks de betere spelers door andere amateurclubs weggehaald. Bij ons krijgen jonge talentvolle gasten de kans om zich te bewijzen.”

Niet jong, maar wel belangrijk voor het team is Guus Uhlenbeek. ,,Met zijn ervaring weet hij de jonkies te inspireren. Hij heeft echt alles meegemaakt”, vertelt Michielsen. ,,Guus mag misschien achter in de dertig zijn, zo fit als hij is bijna niemand hier.” Uhlenbeek begon zijn voetbalcarrière bij de proftak van Ajax, waar hij twee keer in het eerste elftal speelde. Na Cambuur Leeuwarden en TOP Oss verkaste de verdediger richting Engeland. Op het Britse eiland beleefde hij fantastische voetbaljaren bij onder meer Ipswich Town, Fulham en Sheffield United. ,,Naast Guus is ook Kevin Westmaas één van de betere”, introduceert Michielsen de linksback. ,,Eerlijk gezegd snap ik niet dat geen club in de Jupiler League hem haalt.”

Ajax, met Paul Michielsen, won in de eerste ronde van de KNVB Beker van SMVC FairPlay.
Die vraag kan ook gesteld worden over Michielsen toen hij in de jeugd bij De Volewijckers in Amsterdam-Noord speelde. ,,We hadden een fantastische lichting met jongens als Michael Lamey, Dennis Schulp en Danny Schenkel. Zij gingen allemaal naar Ajax, met wisselend succes.” Michielsen zelf schopte het uiteindelijk tot de Hoofdklasse. Na drie jaar bij Marken is hij bezig aan zijn vierde seizoen bij de Ajax-amateurs. ,,Het is goed zo. Met mijn werk als hypotheek acceptant en mijn sociale leven is het druk genoeg.” Wel heeft de verdediger vrij genomen voor de wedstrijd tegen Vitesse. ,,Zo’n wedstrijd speel je natuurlijk niet veel, dus wil ik goed aan de aftrap verschijnen. Als je daarvoor al een dag hebt gewerkt, ben je niet fris.”

Michielsen heeft zijn huiswerk over Vitesse gedaan. ,,Als het goed is, kom ik tegenover Mads Junker te staan. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn om een Deens international uit de wedstrijd te spelen”, lacht de Amsterdammer. ,,Ik ben namelijk een stuk langer.” De gedachten van Michielsen gaan terug naar 8 augustus 2005. Ook toen speelde de amateurafdeling van Ajax in de KNVB Beker. ,,Met één training in de benen maakten we het Go Ahead Eagles ontzettend moeilijk. Pas in de zestigste minuut kwamen zij op voorsprong waarna het nog 0-4 werd, maar het geeft aan dat stunten tegen een profclub zeer zeker kan. Wat de uitslag ook gaat worden, wij gaan hoe dan ook genieten van deze unieke wedstrijd.”
Ajax.nl

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo sep 24, 2008 9:34 pm

Thijs schreef:
'Een stunt zou zomaar kunnen'

Amsterdam, 24 sep 2008
Een onmogelijke opgave lijkt het voor Ajax zaterdag. Vanavond wacht op de Toekomst in de tweede ronde van de KNVB Beker immers het grote Vitesse. De 29-jarige Paul Michielsen denkt te kunnen stunten. ,,Had Ajax vorig seizoen ook niet de handen vol aan Kozakken Boys?”

In de Hoofdklasse B draait Ajax nog niet goed. De eerste wedstrijd ging de ploeg van trainer Constantijn Schouten kansloos ten onder tegen IJsselmeervogels (4-0), tegen de nieuwkomers op het hoogste amateurniveau SDC Putten en Volendam werd slechts een punt gepakt. Michielsen heeft een simpele verklaring voor de stroeve opening van het seizoen. ,,We moeten weer veel nieuwe spelers inpassen. Omdat er bij ons geen cent wordt betaald, worden jaarlijks de betere spelers door andere amateurclubs weggehaald. Bij ons krijgen jonge talentvolle gasten de kans om zich te bewijzen.”

Niet jong, maar wel belangrijk voor het team is Guus Uhlenbeek. ,,Met zijn ervaring weet hij de jonkies te inspireren. Hij heeft echt alles meegemaakt”, vertelt Michielsen. ,,Guus mag misschien achter in de dertig zijn, zo fit als hij is bijna niemand hier.” Uhlenbeek begon zijn voetbalcarrière bij de proftak van Ajax, waar hij twee keer in het eerste elftal speelde. Na Cambuur Leeuwarden en TOP Oss verkaste de verdediger richting Engeland. Op het Britse eiland beleefde hij fantastische voetbaljaren bij onder meer Ipswich Town, Fulham en Sheffield United. ,,Naast Guus is ook Kevin Westmaas één van de betere”, introduceert Michielsen de linksback. ,,Eerlijk gezegd snap ik niet dat geen club in de Jupiler League hem haalt.”

Ajax, met Paul Michielsen, won in de eerste ronde van de KNVB Beker van SMVC FairPlay.
Die vraag kan ook gesteld worden over Michielsen toen hij in de jeugd bij De Volewijckers in Amsterdam-Noord speelde. ,,We hadden een fantastische lichting met jongens als Michael Lamey, Dennis Schulp en Danny Schenkel. Zij gingen allemaal naar Ajax, met wisselend succes.” Michielsen zelf schopte het uiteindelijk tot de Hoofdklasse. Na drie jaar bij Marken is hij bezig aan zijn vierde seizoen bij de Ajax-amateurs. ,,Het is goed zo. Met mijn werk als hypotheek acceptant en mijn sociale leven is het druk genoeg.” Wel heeft de verdediger vrij genomen voor de wedstrijd tegen Vitesse. ,,Zo’n wedstrijd speel je natuurlijk niet veel, dus wil ik goed aan de aftrap verschijnen. Als je daarvoor al een dag hebt gewerkt, ben je niet fris.”

Michielsen heeft zijn huiswerk over Vitesse gedaan. ,,Als het goed is, kom ik tegenover Mads Junker te staan. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn om een Deens international uit de wedstrijd te spelen”, lacht de Amsterdammer. ,,Ik ben namelijk een stuk langer.” De gedachten van Michielsen gaan terug naar 8 augustus 2005. Ook toen speelde de amateurafdeling van Ajax in de KNVB Beker. ,,Met één training in de benen maakten we het Go Ahead Eagles ontzettend moeilijk. Pas in de zestigste minuut kwamen zij op voorsprong waarna het nog 0-4 werd, maar het geeft aan dat stunten tegen een profclub zeer zeker kan. Wat de uitslag ook gaat worden, wij gaan hoe dan ook genieten van deze unieke wedstrijd.”
Ajax.nl
Nou... het is niet gelukt tegen dat grote vitesse...

Feyenoord heeft het ook maar lastig tegen de TOPper van de Jupiler League
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Beloki

Bericht door Beloki » wo sep 24, 2008 9:45 pm

En verlenging bij Feyenoord. :drecul.gif:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo sep 24, 2008 9:50 pm

Beloki schreef:En verlenging bij Feyenoord. :drecul.gif:
Maar ze staan wel voor...
(wat ook wel was te verwachten natuurlijk)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

999

Bericht door 999 » wo sep 24, 2008 10:17 pm

... beetje genant dat juichen van de Feyenoorders na zo'n slechte wedstrijd en tegen deze tegenstander ..
Blij met de punten ...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo sep 24, 2008 10:27 pm

Toch weer 120 minuten in de benen, de rest van de week lekker 2 x per dag trainen natuurlijk met Verbeek, het is wachten op de volgende lichting geblesseerden.

Aristides

Bericht door Aristides » wo sep 24, 2008 10:48 pm

Voetske schreef:... beetje genant dat juichen van de Feyenoorders na zo'n slechte wedstrijd en tegen deze tegenstander ..
In Rotterdam schaamt volgende week niemand zich meer voor zoiets en is het bereiken van de volgende ronde het gespreksonderwerp. In Rotterdam maakt geen feyenoorder zich zorgen over het voetbal/niveau. Wordt er gewonnen dan wordt later gesproken over het "goede voetbal toen".
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » do sep 25, 2008 9:03 am

'k Plaats 't maar hier...

Trots overheerst bij amateurs Ajax

Amsterdam, 24 sep 2008

Ajax Zaterdag 1 verloor in de tweede ronde van het toernooi om de KNVB Beker slechts met 0-2 van de profs van Vitesse. Na afloop overheerste er dan ook een gevoel van trots bij het team van trainer Constantijn Schouten.

De amateurs van Ajax tegen de profs van Vitesse. Niemand zou vooraf zijn geld hebben gezet op het team van Schouten.
De trainer zelf ook niet. ,,Als wij tien keer tegen Vitesse speelt verliezen we denk ik negen keer”, schatte hij in. Toch slaagde zijn ploeg erin 41 minuten de nul te houden tegen de Arhemse Eredivisionist. Toen schoot Civard Sprockel van afstand en via de binnenkant van de paal raak. Schouten: ,,Een stunt zat er misschien toch wel een beetje in. Het bleef lang 0-0 en dan hoop je met die stand de rust in te gaan. Helaas viel nog net die treffer, anders hadden we het Vitesse echt lastig kunnen maken.”

Tot het moment van de openingstreffer slaagde Vitesse er amper in gevaarlijk te worden. En dat terwijl trainer Hans Westerhof zeker niet met een B-elftal naar Amsterdam was afgereisd. Vlak voor het doelpunt van Sprockel kreeg Ajax zelfs de (tot dat moment) grootste kans om de score te openen. Siver Abdulrahman schoot van heel ver net naast het doel van keeper Piet Velthuizen. ,,Hij ging net langs de verkeerde kant van de paal”, aldus de Ajacied, die zijn team bij voorbaat niet totaal kansloos achtte. ,,In iedere wedstrijd krijg je kansen”, zei hij. ,,Zelfs als je tegen Barcelona speelt. Daar hebben we ook de hele week op gehamerd. Jammer dat het net niet is gelukt, maar we mogen wel trots zijn op deze wedstrijd.”

Afbeelding
Ajax vocht voor wat het waard was. Hier werpt Kevin van Baarlen zich voor oud-Ajacied Abubakari Yakubu.

De Amsterdamse hoofdklasser mag inderdaad trots zijn op de geleverde prestatie, want ook in de tweede helft werden de aanvallen van Vitesse eenvoudig onschadelijk gemaakt. Ajax incasseerde in de tweede 45 minuten nog één treffer. In de 67ste minuut schoot Rogier Molhoek vrij voor het doel raak en bepaalde daarmee de eindstand op 0-2. Een uitslag waar Vitesse, dat zondag in de Eredivisie ook Ajax treft, niet blij mee was. ,,Je kan zeggen dat zij het heel slecht hebben gedaan”, zei Ajax-keeper Dennis van der Kraan. ,,Maar je kan ook zeggen dat wij het gewoon goed hebben gedaan. Achterin hebben we bijna niets weggegeven.”

Opstelling Ajax zaterdag 1:
Van der Kraan; Uhlenbeek, Michielsen, Onclin, Westmaas; Abdulrahman, Mohammad, Biesot (58. Resida); Blakborn (82. Klokkemeijer), Van Baarlen (77. Keizerweerd), Lynch.

Opstelling Vitesse:
Velthuizen (46. Van Diermen), Sansoni, Sprockel, Drost, Claudemir, Molhoek, Junker

Bron: http://www.ajax.nl/

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » do sep 25, 2008 8:06 pm

Tjah..dan kan je wel koploper zijn..

Ruststand:

Hollandia-Groningen 1-0

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » do sep 25, 2008 8:29 pm

En daar is de 2-0 :drecul.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do sep 25, 2008 8:30 pm

Die zijn dus scherp voor Feyenoord. Goede zaak.

2-1 overigens.

peter

Bericht door peter » do sep 25, 2008 8:50 pm

2-2 in de dying seconds..

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » do sep 25, 2008 8:53 pm

Nu zal het wel gebeurd zijn met Hollandia. Jammer.

peter

Bericht door peter » do sep 25, 2008 8:57 pm

En zelfs nog 2-3.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr sep 26, 2008 8:09 am

AZ treft PSV in strijd om KNVB-beker

AMSTERDAM - AZ speelt in de derde ronde van het toernooi om de KNVB-beker (11-13 november) tegen PSV. Afgelopen weekeinde wonnen de Alkmaarders deze onderlinge confrontatie voor de competitie met 1-0.

Tijdens de loting in Amsterdam werd Volendam donderdagavond aan Ajax gekoppeld. Feyenoord gaat op bezoek bij de Hardenbergse amateurclub HHC.

Indeling derde ronde:
Roda JC - Willem II
AZ - PSV
Sparta - Cambuur
Excelsior - FC Den Bosch
Eindhoven - FC Twente
WKE - De Graafschap
HHC Hardenberg - Feyenoord
Heerenveen - Haaglandia
Volendam - Ajax
Lienden - Vitesse
FC Omniworld - NAC
NEC - Rijnsburgse Boys
ADO Den Haag - Fortuna Sittard
AGOVV - FC Dordrecht
Telstar - FC Groningen
RKC - Achilles '29.

www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo nov 12, 2008 9:56 pm

En FC Lienden schakelt Vitesse uit. (1-0)

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo nov 12, 2008 10:07 pm

Knap hoor. Als blijk van waardering plaats ik dit artikel:
Dolblij met twee keer lof van pa
Door STEFAN RAATGEVER

LIENDEN - Drie keer werd hij met amateurclub FC Lienden al kampioen, maar zijn belangrijkste schouderklopje over zijn trainerschap kreeg hij pas onlangs. Van vader en oud Ajax- en Feyenoord-trainer Hans.

Zoon Hans Kraay jr. glundert wanneer hij het vertelt. ,,'Hans, zei hij, wat Ron Jans en Gertjan Verbeek kunnen, kun jij ook'. Dat deed me wat. Een heel mooi compliment. Voor het eerst dat hij zoiets zei. Want toen ik nog voetbalde wilde hij het liefst mijn schoenen in de fik steken, zo schaamde hij zich af en toe.''

Kraay was in de laatste jaren van zijn voetballoopbaan - die hij vol zelfkastijding samenvat als 'bij kleine clubjes grote voetballers achterna rennen en die trappen waar ik kon' - namelijk een schopper geworden. ,,Waarom? Blinde ambitie. Ik wilde er nog zo graag bij horen. Maar na een knieblessure bleef er van die harde, maar wel technische speler weinig over. Voor m'n ouders was dat heel zwaar. Hun zoon liep als een varken over het veld. M'n vader sloot zich elke zondag thuis op. Tv en radio uit en dan maar hopen dat ik aan het eind van de middag geen rood had gekregen.''

Hij is, betoogt hij nu, blij dat die tijd voorbij is. Zoals er de laatste jaren in zijn leven veel is veranderd. Hij vond zijn geluk in de liefde bij de 21 jaar jongere Sofie Nuijten met wie hij in een prachtige boerderij in het Betuwse Ophemert woont, voelt zich op z'n plek als presentator bij SBS6 en stort zich met hart en ziel in zijn trainerschap bij Lienden. De ploeg die vanavond voor de KNVB beker tegen Vitesse hoopt op een stunt.

,,Nee, we hebben Vitesse niet bekeken. Al ga je 25 keer op de tribune zitten, dan kom je nog tot de conclusie dat die ploeg tien keer beter is. Vitesse heeft 98 procent kans om te winnen. Maar aan die twee procent houd ik me vast met alles wat ik heb.''

Het coachen van de hoofdklasser is volgens Kraay 'een hobby die volledig uit de klauwen is gelopen'. ,,Sofie zei laatst tegen me toen ze de financiële administratie bijwerkte: 'Je weet toch dat SBS je twintig keer zoveel betaalt als Lienden? Besef je wel wie werkgever nummer één is?' Tuurlijk, maar toch sta ik soms 's nachts op om aan de opstelling te puzzelen.''

Hij is, zo zegt hij trots, een trainer in de stijl van zijn vader. ,,Hard en direct. In oeverloos praten met spelers heb ik geen zin. Is nutteloos. Als ze er naast staan, krijgen ze geen uitleg. Kom op, zeg. Je kunt discussiëren wat je wil, maar we blijven het oneens. Mijn collega's en ik zijn oprecht, beloven nooit iets dat we niet kunnen waarmaken. Liever een eerlijke klootzak, dan een aardige slijmbal.

,,Onze trainingen lijken soms wel strafkampen. Oefenen we ineens tot twaalf uur, in plaats van de gebruikelijke half tien. Soms ligt de kots bij de cornervlag. Maar er wordt ook veel gelachen, hoor.''

Dankzij die combinatie - en de ruime onkostenvergoeding voor de spelers - promoveerde Lienden van de derde klasse zondag naar de hoofdklasse. Een opvallende prestatiecurve, als gevolg waarvan Kraay werd genoemd als kandidaat-trainer bij diverse betaald-voetbalclubs.

Ambieert Kraay een post in het profvoetbal? Hij weet het niet. ,,Normaal is die onzekerheid niets voor een Kraay. Mijn vader leerde me om nooit te twijfelen. Het is altijd zwart of wit. Maar voor het eerst in mijn leven aarzel ik. Zo'n baan is niet te combineren met mijn werk voor SBS. Ik moet binnen twee jaar kiezen: fulltime de voetballerij in of m'n hele leven bij SBS én clubs als Lienden blijven.''

Als hij het eerste doet heeft hij, zo beseft hij, 'voor geen meter' naar zijn vader geluisterd. ,,Die zei altijd: 'Doe drie dingen niet: voetballer of trainer worden. Of voor de televisie werken.' Maar ach, ik ben net als hij stronteigenwijs. En wil me ook bewijzen. Die nietsontziende eerzucht als voetballer kwam natuurlijk door mijn vader. Hij was mijn held, schitterde in uitverkochte stadions. Dat wilde ik als jongen ook. Als hij koeien had gehouden, had ik waarschijnlijk Nederlands beste boer willen worden.

,,Vreemd? Vind ik niet. Zo lang mijn vader leeft, blijf ik gevoelig voor zijn goedkeuring en complimenten. In 48 jaar heb ik er nu twee gehad. En daarmee kan ik gerust 48 jaar vooruit. M'n vader is niet zo van het kleffe. Maar hij prees dit jaar ook mijn voetbalinterviews op tv. 'De manier waarop je Van Basten bij Oranje vragen stelt, bevalt me wel', zei hij. Zorgvuldig gekozen woorden, want zeggen dat het goed is, gaat natuurlijk te ver. Maar ook als Kraay senior 'een ietsje happy' is, hang ik de vlag uit.

,,Hij zei: 'Je beseft eindelijk dat jouw mening over de wedstrijd niemand interesseert. Het gaat om Van Basten.' Klopt helemaal. Tijdens mijn interviews is mijn mening van totaal ondergeschikt belang. Daar ben ik na 48 jaar eindelijk achter. Rijkelijk laat misschien, maar ik heb rust gevonden. Het streberige is er af.''

Hij is niet alleen als tv-persoonlijkheid een ander mens geworden, zegt hij. Dit keer niet op aanraden van zijn vader, maar dankzij de invloed van echtgenote Sofie. ,,Ik wil nog steeds alles uit mijn leven halen wat er in zit, maar nu zonder mensen te beschadigen. Heb andere prioriteiten. Vader zijn bijvoorbeeld. Dat is het enige waar ik écht goed in wil zijn. Ik ben wakker geworden. Vroeger ging ik na mijn werk pas naar huis als ik zeker wist dat de bar van het spelershome of verslaggevershotel echt geen half uurtje extra meer open bleef. Nu zit ik na mijn laatste vraag aan Wesley Sneijder meteen in de auto naar huis, naar Sofie.

,,Voor ik haar tegenkwam, was ik vijf jaar vrijgezel. Natuurlijk heb ik daarvan ook genoten, laat ik dat niet vergeten. Ik werk in Amsterdam. Na een uitzending gingen we de stad in en namen er meteen een hotelletje bij. Wat hebben we gelachen. De jongens deden vreselijk hun best een vrouw te versieren, deelden het ene na het andere drankje uit. Ik had een vaste truc. Liep naar zo'n dame toe en vroeg wat ze wilde drinken. 'Witte wijn? Alsjeblieft. En doen we het straks bij jou of bij mij thuis?' Dan was het ijs was meteen gebroken. Mijn neus ook bijna trouwens. Maar het had wel vaak succes.'' Hij kijkt enigszins beschaamd naar Sofie die op bank meeluistert. 'Mag ik dat wel vertellen, schat?' Ze knikt.

Opgelucht vervolgt Kraay: ,,Mijn vader, weer hij, had me juist gezegd dat ik eens een vrouw van m'n eigen leeftijd moest zoeken in plaats van die jonge meisjes. 'Ja pa,' zei ik. 'Je hebt gelijk.' In diezelfde week kwam ik Sofie tegen. Veel te jong, riep iedereen meteen. Maar na twee ontmoetingen, wist m'n vader: die meid houdt Hans er onder. En hij had gelijk. Alweer.''
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » vr nov 14, 2008 7:13 am

KNVB-beker

Loting achtste finales:

NAC Breda - FC Groningen -

Feyenoord - sc Heerenveen -

ADO Den Haag - FC Twente -

NEC - Sparta Rotterdam -

AZ - Achilles'29 -

Roda JC - FC Lienden -

FC Dordrecht - De Graafschap -

FC Volendam - Excelsior -

Duels worden gespeeld op 20,21 en 22
januari.

Bron: http://teletekst.nos.nl/

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » vr nov 14, 2008 10:43 am

Hans Kraay junior: "Meest waardeloze loting ooit"
FC Lienden werd in de loting van de achtste finales van het vaderlandse bekertoernooi gekoppeld aan Roda JC. De trainer van de amateurs die in vorige ronde verrassend eredivisionist Vitesse uitschakelden, Hans Kraay junior, baalt.

"We leefden op een wolk en dan donder je er zo af", zegt de oefenmeester annex tv-presentator in gesprek met Omroep Gelderland. "Dit is de meest waardeloze loting ooit. We mogen in een strafkamp naar Limburg, daar worden we tegen de muur gezet en gefusilleerd."

"Afschuwelijk voor de spelers en onze supporters", gaat Kraay verder. "Dit voelt alsof ik ontslagen ben, dit doet zoveel pijn. Na één van de mooiste avonden van mijn leven heeft dit nul tot generlei waarde. Het is net het uitzendbureau: het waren één mooie dagen."
www.voetbalprimeur.nl

:excited.gif:

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » vr nov 14, 2008 11:08 am

Wat lult ie nou slap? Hij had alleen thuis tegen Achilles gewild zeker? Geniet ervan dat je in een eredivisie stadion speelt. Neem 40 bussen mee en heb een leuke avond.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr nov 14, 2008 11:12 am

Precies, wat een eikel is het toch ook. Zo af en toe moet hij kennelijk laten zien waarom ik ook weer zo'n hekel aan die kerel heb. Nou Hans, het is je weer gelukt hoor.
Nil volentibus arduum

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » vr nov 14, 2008 11:17 am

Hele vreemde opmerking ineens van Jr. Alsof Kerkrade verboden terrein is voor de support van Lienden en weet ik niet wat nog meer...
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr nov 14, 2008 11:20 am

Als ik speler van Roda JC was hoefde niemand me verder nog te motiveren voor dit potje. Dat heeft hij dan alvast wel weten te bereiken.
Nil volentibus arduum

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr nov 14, 2008 12:41 pm

Roda is toch niet de meest aansprekende tegenstander om te loten. Ik kan me voorstellen dat hij liever naar Heerenveen, Rotterdam of wat dan ook had gegaan.
Of om nog een ronde door te komen tegen Volendam of Achilles.

Roda is wel de minste optie van allemaal voor hun, zeker uit.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr nov 14, 2008 12:43 pm

Ik kan me best voorstellen dat ze liever een nog leukere wedstrijd hadden gehad. Maar meneer Kraay en zijn club mogen hun plaats ook een beetje kennen. Een bekerwedstrijd tegen Roda is voor zo'n club toch gewoon een mooi affiche? Daar past die dwaze praat van Kraay in ieder geval niet bij.
Nil volentibus arduum

Gesloten