PSV 2008 - 2009
-
Klopt, mede daarom is Marcellis ook zo goed.Vedette-10 schreef:Tja, hij is gewoon niet echt sterk door de lucht. Dan is het moeilijk om je goed op te stellen.
Marcellis is namelijk niet de grootste, maar hij verliest toch maar weinig kopduels. Een kwestie van concentratie, timing en opstelling. Zaken waar Vermaelen niet in uitblinkt.
Dan let je niet goed op
Ik zal hem wel eens beter gaan bekijken op dat gebied...misschien dat hij in mijn hoofd beter kan koppen dan in de werkelijkheid
Mijn overtuiging komt echter doordat het mij positief opviel enkele wedstrijden op rij, maar wie weet waren juist toen zijn tegenstanders niet kopsterk.

Ik zal hem wel eens beter gaan bekijken op dat gebied...misschien dat hij in mijn hoofd beter kan koppen dan in de werkelijkheid

Mijn overtuiging komt echter doordat het mij positief opviel enkele wedstrijden op rij, maar wie weet waren juist toen zijn tegenstanders niet kopsterk.
Sterker nog. Heb in mijn hele leven nauwelijks een tenniswedstrijd verloren. Eentje slechts, van mijn dochter. De enige tenniswedstrijd die ik ooit speelde. Volgens de logica van Mr. Ajax ben ik dus een uitstekend tennisser. Leuk om te horen.Marillion schreef:Precies, zo ben ik ook al jaren ongeslagen op de tennisbaan. Ik speel nooit meer.....
Voordat Stevens het enigzins op orde heeft?GangstaRiB schreef:
Het verlies van Chelsea/Lemic gaat zich voelen. Pieters heeft nog tijd nodig, Amrabat ook. De vraag is hoeveel punten psv verliest, voordat Huub het enigzins op orde heeft.
Het elftal is prima op orde voor de competitie momenteel hoor, dat het nog niet in staat is om een vuist te maken tegen Atletico Madrid is een heel ander verhaal. Tegen Utrecht en Sparta stond het prima, op het eerste kwartier tegen Sparta na. Amrabat is er natuurlijk nog niet maar op Eredivisie-niveau gaat ie echt wel van waarde zijn voor de ploeg de komende tijd. Pieters heeft meer tijd nodig inderdaad, dat is iets wat niet alleen dinsdag gebleken is maar wat ook al duidelijk was geworden in de twee competitie duels.
Verder geloof ik niet zo in het gemis van Chelsea eerlijkgezegd.
Dat we op die manier Alex enkele jaren in een PSV-shirt hebben kunnen laten spelen is natuurlijk geweldig geweest maar meer vruchten hebben we van die samenwerking nooit echt kunnen plukken.
Jim schreef:Sterker nog. Heb in mijn hele leven nauwelijks een tenniswedstrijd verloren. Eentje slechts, van mijn dochter. De enige tenniswedstrijd die ik ooit speelde. Volgens de logica van Mr. Ajax ben ik dus een uitstekend tennisser. Leuk om te horen.Marillion schreef:Precies, zo ben ik ook al jaren ongeslagen op de tennisbaan. Ik speel nooit meer.....
Eerder volgens jouw (scheve) interpretatie van mijn logica. Ik zeg dat Vermaelen geweldig sterk is in de lucht. Niet dat als hij eens springt, hij wel voor een mooie kopbal kan zorgen. Zo moeilijk is ie toch niet...

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
1 - 0 Martens. Az heeft het meeste balbezit, zonder tot nu dan echte uitgespeelde kansen.Az speelt verzorgt voetbal maar wel in een tempo.Armetierig Psv.
Laatst gewijzigd door 999 op za sep 20, 2008 9:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
... zegt iemand die nooit geen uitspraken heeft gedaan m.b.t. Psv.InnerHarbour schreef:Gaat pisvee punten verspelen? Hoe is dat nou mogelijk, ze waren na één wedstrijd toch al kampioen volgens de ‘kenners’ hier…..
Verdediging was zoals gewoonlijk bij Psv, solide, zoals ik al eerder schreef short het in de voorhoede ...
Blij met de punten ...