PSV 2008 - 2009
Bij Roda schijnt het te gaan om een relletje tussen hem en Atteveldt. Ik weet niet wat daar precies aan de hand is maar daarvoor was hij hun beste man. Ik denk dat zo'n jongen best een rol als 12e man accepteert als hij bij een topclub regelmatig zou spelen.generaal schreef:Klopt ja. Ik vraag me alleen af of Meeuwis een rol als 12e man bij PSV zou accepteren. Tot nu toe lijkt ie alleen met ruzie bij een club te vertrekken.Jinne schreef:Zou een verbetering zijn. Heeft ook onder Stevens getraind bij Roda, toch?
Mika V. ook weg.
Nil volentibus arduum
-
Jazeker, Jabu.
Maar serieus, dat hangt natuurlijk van de situatie af. Van de leeftijd van de speler bijvoorbeeld en van zijn capaciteiten. Het lijkt me wel logisch dat hoe meer tijd een speler heeft om een club te vinden en hoe minder je laat merken dat je hem kwijt wilt, hoe groter de kans dat hij nog iets oplevert.

Maar serieus, dat hangt natuurlijk van de situatie af. Van de leeftijd van de speler bijvoorbeeld en van zijn capaciteiten. Het lijkt me wel logisch dat hoe meer tijd een speler heeft om een club te vinden en hoe minder je laat merken dat je hem kwijt wilt, hoe groter de kans dat hij nog iets oplevert.
Het stinkt aan alle kanten!
Daar is ie dan:Toppie schreef:Beloki schreef:Zeg dat nou niet te hard, dadelijk komt Toppie nog met wat hilarische woordgrappen.Duke schreef:Je lijkt Ajax wel, ook niet echt scherp vandaag!
Toppie Sun Aug 31 22:28:51 schreef:Leuk he Joey , we noemen van Basten ook straks Henkie 2 of Bloempot 2.joey schreef:Sno is een armetierige speler. Dat zal nog vaak genoeg blijken. Ben ik van overtuigd.
Tsja , jammer dat dit weer de geschiedenis ingaat als Ajax ondersnowt 2009.
Ik zeg Basta
Schikkingsvoorstel voor Amrabat
**De aanklager betaald voetbal heeft
Nordin Amrabat een schikkingsvoorstel
gedaan van drie wedstrijden schorsing,
waarvan één voorwaardelijk.
De aanvaller van PSV raakte 23 augustus
in het duel om de Johan Cruijff-schaal
Feyenoorder Nicky Hofs hard vlak boven
de enkel.De scheidsrechter bestrafte
hem niet,maar de aanklager besloot op
grond van de tv-beelden en aanvullende
verklaringen om alsnog een onderzoek in
te stellen.
Amrabat heeft tot woensdag 12.00 uur de
tijd om te laten weten of hij akkoord
gaat met het voorstel.Zo niet,dan zal
de zaak door de tuchtcommissie worden
behandeld.
Blij met de punten ...
Hoezo? Ik heb altijd gezegd dat Ajax de spelers eerder had moeten laten weten dat ze weg moesten. Ergens in augustus is sowieso te laat. Dan sta je met je rug tegen de muur en moet je ze rond de transferdeadline(praktisch) voor niets of zelfs met geld toe laten gaan, zoals Ajax nu is overkomen.goodfella schreef:In het geval van van Basten vond je dat heel onlogisch.joey schreef:Het lijkt me wel logisch dat hoe meer tijd een speler heeft om een club te vinden en hoe minder je laat merken dat je hem kwijt wilt, hoe groter de kans dat hij nog iets oplevert.
Maar goed, dit heeft niets met PSV te maken. PSV pakt dat soort dingen een stuk professioneler aan.
Het stinkt aan alle kanten!
Reker gaat overal over.
Klein voorbeeltje ter illustratie uit 't wereldje van vi:
Commotie in Zeist. Uiteraard wil Jan Reker ook even het woord bij de verkiezing van de nieuwe KNVB-voorzitter. Niet dat hij kandidaat is. Maar een microfoon is een microfoon. Iedereen heeft vijf minuten de tijd te pleiten voor Michael van Praag of Jan Willem Hoogendoorn. Daaraan heeft Reker echter niet genoeg. Tot verbijstering van de aanwezigen houdt de PSV-directeur een pleidooi over de Europese clubtoernooien en de aansluiting van de Nederlandse clubs. Als vanuit de zaal wordt gevraagd of Reker toevallig de derde kandidaat is voor het voorzitterschap, verlaat deze met lichte tegenzin het spreekgestoelte.

Klein voorbeeltje ter illustratie uit 't wereldje van vi:
Commotie in Zeist. Uiteraard wil Jan Reker ook even het woord bij de verkiezing van de nieuwe KNVB-voorzitter. Niet dat hij kandidaat is. Maar een microfoon is een microfoon. Iedereen heeft vijf minuten de tijd te pleiten voor Michael van Praag of Jan Willem Hoogendoorn. Daaraan heeft Reker echter niet genoeg. Tot verbijstering van de aanwezigen houdt de PSV-directeur een pleidooi over de Europese clubtoernooien en de aansluiting van de Nederlandse clubs. Als vanuit de zaal wordt gevraagd of Reker toevallig de derde kandidaat is voor het voorzitterschap, verlaat deze met lichte tegenzin het spreekgestoelte.

Nil volentibus arduum