Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Het was niet persoonlijk tegen jou. Ik heb waarschijnlijk veel minder kennis op het gebied van spelers beoordelen dan de meeste hier. Ik heb Sno ook zien spelen in jong Oranje (waarvan een aantal keer vriendschappelijk), maar ik hou daar niet veel meer aan over dan een indruk van een speler. Mijn indruk is niet geweldig, maar als ik Ajax zie zie ik het net even een stukje nauwkeuriger. Bovendien is niet gezegd dat hij bij Ajax dezelfde positie en rol krijgt én is het zo dat het een jonge speler betreft die nog niet heel erg veel op het hoogste nivo heeft gespeeld en dus nog alle mogelijkheden heeft om te groeien
I think I lost my fucking headache
-
Ajax haalt jonge Afrikaan op bij Ajax Cape Town
01 september 2008
Eyong Enoh maakt per direct de overstap naar Ajax. De 18-jarige Kameroener is afkomstig van Ajax Cape Town, het filiaal van de Amsterdamse club in Zuid-Afrika.
Enoh heeft een verbintenis voor twee jaar getekend, met een eenzijdige optie van de club voor nog eens twee jaar. De middenvelder, die uitkomt in de nationale jeugdploeg van Kameroen, speelde vorig seizoen 31 wedstrijden voor Ajax Cape Town.
01 september 2008
Eyong Enoh maakt per direct de overstap naar Ajax. De 18-jarige Kameroener is afkomstig van Ajax Cape Town, het filiaal van de Amsterdamse club in Zuid-Afrika.
Enoh heeft een verbintenis voor twee jaar getekend, met een eenzijdige optie van de club voor nog eens twee jaar. De middenvelder, die uitkomt in de nationale jeugdploeg van Kameroen, speelde vorig seizoen 31 wedstrijden voor Ajax Cape Town.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Is hij in deze topic 18?elliquido schreef:Ajax haalt jonge Afrikaan op bij Ajax Cape Town
01 september 2008
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- LouisXIV & co
In het land der Blind is Enoh koning...elliquido schreef:Ajax haalt jonge Afrikaan op bij Ajax Cape Town
01 september 2008

Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- Daily Blind
In Afrika 18 = in Europa 22.Zlatan Son of God schreef:We maken er gewoon 18 van. Hebben we altijd nog een excuus achter de handen dat hij nog jong is en nog veel moet leren.Marillion schreef:Ik heb nu al 18,21 en 22 gelezen. Volgens mij weten ze het niet precies...
ADAjax scout 'nieuwe Sulejmani'
Ajax heeft de afgelopen dagen in Servië een nieuwe Miralem Sulejmani gescout.
Miralem Sulejmani op zijn eerste training als speler van Ajax. FOTO ANP
Filip Djuricic, een nummer 10, werd bekeken door scout Gerrie Mühren in een interland van Servië onder 17 tegen Griekenland.
- Jinne
- Site Admin
Stond ook in de Volkskrant. Hij heeft dezelfde zaakwaarnemer als Sulejmani.Jöhnk schreef:ADAjax scout 'nieuwe Sulejmani'
Filip Djuricic, een nummer 10, werd bekeken door scout Gerrie Mühren in een interland van Servië onder 17 tegen Griekenland.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Ajaciedjuh
Lemic?Jinne schreef:Stond ook in de Volkskrant. Hij heeft dezelfde zaakwaarnemer als Sulejmani.Jöhnk schreef:ADAjax scout 'nieuwe Sulejmani'

-
Denk je echt dat zo'n speler onbekend is bij andere ploegen? Waarom hebben die andere verenigingen dan tientallen scouts in dienst? (Arsenal e.d.) Ajax is misschien al te laat (Ken de speler niet, kan hij wel voetballen)Peter schreef:Lekker dat dit openbaar wordt. Iedere club zal nu even gaan kijken.

-
Grote onzin Demo. Waarom ging Suarez naar Groningen en niet naar, pak 'm beet, Sao Paulo of River Plate? Waarom plukten de Europese subtopclubs niet ene Modric voor 1 miljoen euro weg uit Kroatie? Waarom zag enkel Heerenveen er heil in om Huntelaar bij AGOVV weg te halen?Demosthenes schreef:
Denk je echt dat zo'n speler onbekend is bij andere ploegen? Waarom hebben die andere verenigingen dan tientallen scouts in dienst? (Arsenal e.d.) Ajax is misschien al te laat (Ken de speler niet, kan hij wel voetballen)