Willem II - Ajax 30-08-2008
- SylvievdVaart
-
- AT Toto winner 15/16
Ik kan het nog steeds niet geloven.. gewoon 2-1 verloren van fucking willem2.Peter schreef:Wie wel, BZ? Het is alleen een godvergeten schande dat je voor 30 miljoen aan spelers koopt en je er dat op geen enkele manier uit ziet komen. Deze wedstrijden hoor je inderdaad te winnen, maar dat vergeten we al jaren te doen. En aan het einde? Ja dan komen we net te kort.
Het lijkt niks uit te maken wie als trainer op de bank zit. Het spel is altijd hetzelfde: k*t.
Als je zo verdedigt word je nooit kampioen...
Als je zo verdedigt word je nooit kampioen...
Laatst gewijzigd door Maxwell op za aug 30, 2008 7:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
LucaS schreef:En daarom moet Suarez zo'n bal afgeven, dan wordt het 0-2 en eindigt de wedtsrijd in 0-5
Terecht gewonnen voor Willem II? Mwa, volgens mij hebben ze geen kansen gecreeerd. EN had Vink natuurlijk een penalty moeten geven.
Ik ben het weer helemaal met je eens.
Volgens mij heeft Ajax een positieve vibe van het thuispubliek nodig. Laten we ze over het dode punt heen helpen.

- Ajaciedjuh
Belachelijke opmerking, Sno veel me allersinds mee.Jöhnk schreef:Natuurlijk was dit geen rood. Hoe dan ook, voorlopig geen Sno.
De zoveelste keer; wat een blinde vink. Klootzak!
Verder gewoon een slechte start van 't seizoen. Aissati 3e keus!? Sarpong viel wel goed in moet ik zeggen. 1ste goal fout van Vermaelen en Stekelenburg. 2e goal, klutsgoal en geluk voor willem ii. Gelijkspel was een terechte uitslag gweest.
BTW, war een k.. verslaggever.
De eerste was een spelhervatting en bovendien een grote fout van Stekelenburg, de tweede was slecht verdedigd, maar ook enigszins ongelukkig omdat Vermaelen uitglijdt en die bal tegen zijn hoofd krijgt. Verder heeft Stekelenburg geen bal op goal gehad, of het moet die kansloze kopbal geweest zijn vlak voor tijd
I think I lost my fucking headache