Thomas Vermaelen
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
- Daily Blind
- Daily Blind
Wat een onzin, je staat een speler af voor een toernooi en daar hoort de wedstrijd om de derde plek ook bij. Ik denk dat ze toch nog wel graag iig een medaille willen halen hoor.Zlatan Son of God schreef:Een Medaille van niks ja. Hiervoor sta je geen spelers af!De Dominee schreef:Hoezo? Ze kunnen toch nog een bronzen medaille winnen?
- Daily Blind
Nee hoor.. tijdje het nieuws niet gevolgd?joey schreef:Dankbaar? Volgens mij is Ajax verplicht de spelers af te staan.Neefkens schreef:Laat ze nu maar in Peking, nog even brons halen. Ik las ergens dat Vertonghen AJAX erg dankbaar is dat ze itt andere spelers wél mochten blijven van AJAX.
Waar is Kompany dan?
Mwah, die uitspraak kwam rijkelijk laat en uiteindelijk is er bij mijn weten geen speler naar huis gegaan. Messi en Rafinha doen bijvoorbeeld nog gewoon mee.
Ik zie ook niet in waarom Ajax de spelers níet zou afstaan. Ajax speelt geen VCL en de competitie is nog niet begonnen.
Ik zie ook niet in waarom Ajax de spelers níet zou afstaan. Ajax speelt geen VCL en de competitie is nog niet begonnen.
Het stinkt aan alle kanten!
- Daily Blind
-
- AT Toto winner 15/16