Thomas Vermaelen
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Volgens mij betaald Ajax gewoon zijn salaris, dus hij moet gewoon meteen terug, mits hij voor 2 wedstrijden geschorst wordt. Ajax is geen sociale instelling (al lijkt onze verdediging daar wel vaak opTelegraaf schreef:18/8/2008 - Ajax wil Vermaelen toch snel terughalen
(Gepost door RvN/P.)
In De Telegraaf laat interim algemeen directeur Van der Aat weten dat Ajax Thomas Vermaelen toch zo snel mogelijk terug wil halen vanuit Peking. "Als hij een schorsing van twee duels krijgt, kan hij niet meer in actie komen en zien we hem het liefst zo snel mogelijk terugkeren. Daar zullen we dan met Thomas over praten."
Ajax Netwerk
Vermaelen liet eerder weten zijn ploeg te willen steunen in de komende wedstrijd. Het Olympisch voetbalteam van België speelt dinsdag de halve finale tegen Nigeria. De wedstrijd wordt gespeeld in het Shanghai Stadium om 18.00 (12.00 in Nederland).

Doet hij wel vaker. Dat is het probleem met hem.Beloki schreef:Vermaelen had die intentie die bal achter te laten lopen. Als hij dat te riskant vind (zoals in dit geval), moet hij de bal de 2e ring inschieten. Hij maakt hier imo gewoon een inschattingsfout.
Die paar dagen mag hij van mij best in Peking blijven. Wat maakt het uit? We moeten niet net doen alsof Vermaelen de redder is.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Tja, die jongen zit nu in de roes van dat toernooi. Zo vreemd is dat toch niet? Stel je voor dat hij voor één wedstrijd geschorst wordt en Belgié heeft een goede dag tegen Nigeria, dan kan Thomas zomaar een zilveren medaille winnen. Die kans wil hij niet missen, heel begrijpelijk.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
-
- Ajaciedjuh
Sno kreeg toch 2 wedstrijden schorsing? Dan krijgt vermaelen minimaal hetzelfde aantal.Ajaciedjuh schreef:Het is heel simpel: als Vermaelen 2 wedstrijden of meer schorsing krijgt, moet hij meteen op het vliegtuig naar Amsterdam. Als hij slechts 1 wedstrijd aan zijn broek krijgt, dan mag hij natuurlijk blijven.
Is de schorsing nog altijd niet bekend!?
Precies.Marillion schreef:Dan moet hij wel aan spelen toekomen. Als hij geschorst is en op de tribune mag plaatsnemen denk ik niet dat hij er veel beter van zal worden. Maar van mij mag hij best even daar blijven hoor. Dat zou ik zo'n jongen wel gunnen. Het is een unieke ervaring.
Ajax speelt toch niet eens? Ik heb begrepen dat bijvoorbeeld Silva is opgeroepen voor een interland. Ajax kan niet eens met de gehele achterhoede oefenen.
België heeft nog niets gewonnen, dus het hele land is met de voetballers bezig. En dan moet Thomas naar huis om een beetje naast de Arena te trainen? Hard hoor.