UEFA Champions League 2008-2009
Moderator: mods
Misschien is de wens een klein beetje vader van de gedachte, maar zijn er meer AT'ers waarbij Wielaart een klein beetje aan Blind doet denken?
Zijn loopje en zijn gehele doen en laten... Apart. Of ben ik de enige die dit ziet en is het juist omdat ik erop let?
Douglas speelt tot nu toe ook een prima pot, als Ajax toch eens die portemonnee had getrokken destijds...

Zijn loopje en zijn gehele doen en laten... Apart. Of ben ik de enige die dit ziet en is het juist omdat ik erop let?
Douglas speelt tot nu toe ook een prima pot, als Ajax toch eens die portemonnee had getrokken destijds...
Face your fears and live your dreams, No Fear
Veel had je er waarschijnlij niet mee gewonnen hoor... iedereen wist dat Twente geen enkele kans had...Jöhnk schreef:Ik. Hoezo?generaal schreef:Welke At'er zei ook alweer dat Twente 0% kans zou hebben tegen Arsenal?
Ik ben alleen vergeten om mijn hele hebben en houwen erop in te zetten.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Vandaag gelet op Arnautovic, maar hij kon het verre van waarmaken.
Zijn techniek leek in deze wedstrijd zeer matig en zijn handelingssnelheid nog slechter.
Zal gewoon wel een niveau te hoog voor hem zijn geweest, maar ik had meer verwacht van hem.
Ik ben benieuwd of hij het in de eredivisie wel goed gaat doen. De 6 miljoen die Feyenoord ervoor wilde betalen lijkt me vooralsnog in ieder geval onverantwoord vooor een club als Feyenoord.
Zijn techniek leek in deze wedstrijd zeer matig en zijn handelingssnelheid nog slechter.
Zal gewoon wel een niveau te hoog voor hem zijn geweest, maar ik had meer verwacht van hem.
Ik ben benieuwd of hij het in de eredivisie wel goed gaat doen. De 6 miljoen die Feyenoord ervoor wilde betalen lijkt me vooralsnog in ieder geval onverantwoord vooor een club als Feyenoord.
Ik gok dat de away odd op Betfair 1,7 was.banjavi schreef:Veel had je er waarschijnlij niet mee gewonnen hoor... iedereen wist dat Twente geen enkele kans had...Jöhnk schreef:Ik. Hoezo?generaal schreef:Welke At'er zei ook alweer dat Twente 0% kans zou hebben tegen Arsenal?
Ik ben alleen vergeten om mijn hele hebben en houwen erop in te zetten.