Kulargument gevolgd door een dooddoener. Ben beter van je gewend Joey!joey schreef:Vorig jaar scoorde Ajax bijna honderd keer, dus daar lagen de problemen niet in de eerste plaats. Beter kan natuurlijk altijd.
De afgelopen transferperiode zijn bakken met geld geïnvesteerd en ik constateer gewoon dat dit heeft opgeleverd dat we er offensief goed op vooruit gegaan zijn.
Defensief is nog niet te beoordelen in hoeverre Oleguer een verrijking zal zijn, of Silva Ajax niveau gaat halen (vond zijn eerste halve jaar niet denderend, kwestie van aanpassen of kwestie van te weinig talent? De komende maanden zullen het moeten uitwijzen), laat staan of de nog onbelende aanwinst Ajax gaat versterken. Er zijn simpelweg nog geen zinnige uitspraken te doen over de defensie van Ajax, behalve dan dat we er in de samenstelling van gisteren niks van bakken. Maarja, dat wisten we al, ik tenminste wel.
En voordat de mensen weer opstaan die roepen dat Ajax de prioriteit bij versterking van de defensie had moeten leggen: ik vind dus van niet. Wij zijn Ajax, onze aanval moet dus van topklasse zijn en bij voorkeur de verdediging ook, maar als er geen geld over blijft voor Maldini's en Stams... dan zij het zo.