PSV 2008 - 2009
Dat gerucht gaat inderdaad op het forum van Hamburg (www.hsv.de), maar ik betwijfel of ze hem kunnen betalen. Misschien moet Afellay nog een scheidsrechter verdacht maken? 

Het stinkt aan alle kanten!
Afellay weg zou de doodsteek zijn voor die Gloeiboeren en zal Jan Reker het terrein niet meer opkomen laat staan naar huis kunnen gaanjoey schreef:Dat gerucht gaat inderdaad op het forum van Hamburg (www.hsv.de), maar ik betwijfel of ze hem kunnen betalen. Misschien moet Afellay nog een scheidsrechter verdacht maken?

ED.PSV: geen vervanger voor Alcides
NEWCASTLE - Zonder Eduardo Alcides reist PSV dinsdagmiddag naar Engeland, waar het de komende dagen twee grote oefenwedstrijden speelt.
De Braziliaanse verdediger blijft achter in Eindhoven, omdat zijn club Chelsea hem zo goed als zeker heeft verkocht. De naam van Alcides' nieuwe club is nog niet bekend, maar PSV is gisteren door zijn zaakwaarnemer op de hoogte gebracht van de op handen zijnde transfer.
Voor PSV was in principe al lange tijd duidelijk dat Alcides zou vertrekken. Zijn contract bij Chelsea loopt nog door tot het einde van het seizoen. Omdat contractverlenging er niet inzat voor de verdediger, was verkoop de enige optie voor de Londense club.
PSV zal geen vervanger aantrekken voor Alcides. Trainer Huub Stevens wilde de selectie terugbrengen van 28 naar 24 spelers. Zonder Ismail Aissati en Alcides zijn er nu nog 26 spelers beschikbaar. Alcides neemt vanochtend afscheid van de selectie. Hij speelde anderhalf seizoen voor PSV.
Danny Koevermans stapt vanmiddag wel in het vliegtuig. De spits is hersteld van een hamstringblessure en trainde gisteren op De Herdgang weer met de groep mee. PSV speelt in Engeland twee oefenwedstrijden: woensdagavond tegen Newcastle United (aanvang 20.45 uur) en zaterdag in Liverpool tegen Everton (18.15 uur).
Blij met de punten ...
In Duitsland gaat het gerucht dat HSV Afellay wil als opvolger van VDV. Voor een miljoen of tien moet Afellay wel te koop zijn, denken ze daar.
Vandaag pakt de VI uit met een groot artikel over Jovanovic en PSV, dus die zal wel naar Eindhoven komen.
Vandaag pakt de VI uit met een groot artikel over Jovanovic en PSV, dus die zal wel naar Eindhoven komen.
Het stinkt aan alle kanten!
Geld hebben we genoeg dankzij jullie falen in de playoffs.De Dominee schreef:En PSV naar geld. Niemand gaat dat betalen voor Affelay en terecht. Affelay gaat mokken --> transfer forceren.

Volgens de Sportweek staat Gudjohnsson ook op de spitsenlijst van PSV.
Hopelijk is die Jovanovic een afleidingsmanoevre geweest.
Dus laat je Affelay gratis weglopen of zet je hem op de bank/tribune?Harm schreef:Geld hebben we genoeg dankzij jullie falen in de playoffs.De Dominee schreef:En PSV naar geld. Niemand gaat dat betalen voor Affelay en terecht. Affelay gaat mokken --> transfer forceren.
Volgens de Sportweek staat Gudjohnsson ook op de spitsenlijst van PSV.
Hopelijk is die Jovanovic een afleidingsmanoevre geweest.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
- AT Toto winner 15/16
Maar jij vindt elke speler die PSV koopt goed.brigade zuid schreef:vind je dat geen goede spits? Ik wel iig.joey schreef:Wat zal Gudjohnsson verdienen? Lijkt me sterk dat die naar PSV komt.
Ik denk dat het gewoon Jovanovic wordt, gezien het feit dat de VI zoveel aandacht aan hem besteedt. Lijkt me ook een uitstekende oplossing.
Roma is (iig voorlopig) afgehaakt voor Afellay vanwege het bedrag dat PSV minimaal eist, dus HSV kan hem zeker niet voor weinig (lees 10 miljoen) halen.
PS: Ik was live aanwezig bij Sporting-PSV (maar 2 uur rijden vanaf ons vakantieadres in Albufeira) en de aankopen bevallen mij goed ! Vooral Brechet en Amrabat maakten een uitstekende indruk. Brechet is een rustpunt achterin, een slimme speler die het voetballend oplost en mij af en toe aan Cocu deed denken (al heeft hij natuurlijk niet het niveau van Cocu). Amrabat is verrassend sterk en balvast, hij loopt ook goed vrij en wil graag de bal hebben. Maza speelde erg degelijk, wat ik positief bedoel. En Manco is een heerlijk manneke om te zien spelen, een echte handenbinder en iemand die graag de actie zoekt. Hij is klein en zijn spel is nog (te) frivool, maar als hij leert doseren dan kan hij met zijn dribbels tenminste wat forceren. Echt iemand waarvoor je naar het stadion komt.
PS: Ik was live aanwezig bij Sporting-PSV (maar 2 uur rijden vanaf ons vakantieadres in Albufeira) en de aankopen bevallen mij goed ! Vooral Brechet en Amrabat maakten een uitstekende indruk. Brechet is een rustpunt achterin, een slimme speler die het voetballend oplost en mij af en toe aan Cocu deed denken (al heeft hij natuurlijk niet het niveau van Cocu). Amrabat is verrassend sterk en balvast, hij loopt ook goed vrij en wil graag de bal hebben. Maza speelde erg degelijk, wat ik positief bedoel. En Manco is een heerlijk manneke om te zien spelen, een echte handenbinder en iemand die graag de actie zoekt. Hij is klein en zijn spel is nog (te) frivool, maar als hij leert doseren dan kan hij met zijn dribbels tenminste wat forceren. Echt iemand waarvoor je naar het stadion komt.