PSV 2008 - 2009
Ben ik het mee eens. En hij is wel een speler die altijd voor 100% gaat. Kan blessures opleveren, zeker bij hemjoey schreef:Wat vinden jullie trouwens van die klacht van Afellay? Een speler die moe is zou ik een week extra vakantie geven. Zeker als het zo'n blessuregevoelige speler was als Ibi. Je moet niet iedereen hetzelfde willen behandelen. Afellay is een volwassen prof.
IK GELOOF!!!!!!
Maar Dembele, Koevermans en Lazovic spelen niet tegelijkertijd. Sterker nog, waarschijnlijk spelen Lazovic en Koevermans niet, als Dembele speelt. Hoeveel heeft Doedak er gemaakt afgelopen tweede seizoenshelft? 3 ofzo? Affelay hetzelfde laken een pak. Amrabat is ook geen afmaker. Blijven over de middenvelders Simmons en Bakkal..Rishi schreef:Doedak, Koevermans, Lazovic...genoeg spelers die een doelpunt kunnen maken.
Dembele scoort er ook wel een paar, Affelay zal meer moeten gaan scoren. Zo somber zie ik het niet voor ze met Dembele...
I think I lost my fucking headache
Hij probeert alleen maar z'n gebrek aan goede humor te maskeren.Jöhnk schreef:de grappenmaker zelf zegt van niet:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum ... post273682
Klik hier om de spoiler te bekijken
beetje onrust veroorzaken bij Ajax :P