SC Heerenveen 2008 - 2009
Klopt. Heerenveen had dit ook slimmer kunnen aanpakken....Weten dat je Sulejmani gaat verkopen...nog een beetje met Ajax aankloten en in de tussentijd een bod neerleggen bij NAC.
Zaken doen is niet zo moeilijk. Zelfde met Klaas-Jan straks. Als Ajax weet dat een club hem perse wilt hebben biedt je alvast op een andere speler.....Het is gewoon net FM

Zaken doen is niet zo moeilijk. Zelfde met Klaas-Jan straks. Als Ajax weet dat een club hem perse wilt hebben biedt je alvast op een andere speler.....Het is gewoon net FM

IK GELOOF!!!!!!
Het valt mij ook niet echt mee, maar verrassend is het evenmin. Het mag daar nooit iets kosten.joey schreef:Zou me erg tegenvallen van Heerenveen. Maar misschien zoeken ze een aanvaller die alleen tegen Ajax presteert...![]()
Ter verdediging: Heerenveen kan niet uit dezelfde vijver vissen als Ajax, Feyenoord of PSV. AZ heeft dat geprobeerd, maar het werkte niet. Dus echt zware investeringen zitten er niet in.
Maar wat ze wel kunnen doen is op verschillende posities investeren. Zorg om te beginnen dat je niet meer tegen jongens als Breuer, Zuiverloon, Jong a Ping, Vandenbussche etc. aan hoeft te kijken.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op di jul 08, 2008 5:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
TelesportSC Heerenveen hard onderuit bij Eindhoven Gerelateerde artikelen
SC Heerenveen is zaterdag verrassend onderuit gegaan in de vriendschappelijke wedstrijd tegen FC Eindhoven. De eredivisionist verloor met 4-0 bij de Eindhovenaren.
Heerenveen speelde vanaf de 40e minuut wel met tien man, omdat scheidsrechter Janssen doelman Brian Vandenbussche met een rode kaart van het veld stuurde. De doelpunten van Eindhoven werden gemaakt door Tim Nelemans, Fabio Caracciolo, Prince Asubentong en Serhat Koç.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 15/16
NU.NL Heerenveen versterkt zich met Kalou
Uitgegeven: 21 juli 2008 17:45
Laatst gewijzigd: 21 juli 2008 18:06
HEERENVEEN - Bonaventure Kalou speelt de komende twee seizoenen voor SC Heerenveen. De 30-jarige Ivoriaanse aanvaller was al enige maanden op zoek naar een nieuwe club, nadat hij in maart vertrok bij Al-Jazira Club uit de Verenigde Arabische Emiraten.
Kalou speelde van 1997 tot 2003 al in Nederland voor Feyenoord. Met die club werd hij in 1999 landskampioen en veroverde hij in 2002 de UEFA Cup.

-
- Giacomo Puccini
- Giacomo Puccini
- Giacomo Puccini