PSV 2008 - 2009
Gabri is meer als een domme draverJöhnk schreef:En Gabri niet zeker?

Ik denk dat als Gabri in dienst van de ploeg gaat spelen en zijn loopacties wat inperkt hij van meer nut kan zijn. Maar afgelopen jaar was er niemand op het middenveld die het heft in handen nam. Toen Sneijder er was vond ik hem heel goed spelen.. Vorig jaar was het inderdaad niet echt best. Maar hij is zeker beter dan/als Culina!
IK GELOOF!!!!!!
Als Gabri z'n loopacties in gaat perken hebben we nog minder aan hem, want de diepgang in z'n spel is een van de dingen die hem wellicht nog in de basis moet houden.Rishi schreef:Ik denk dat als Gabri in dienst van de ploeg gaat spelen en zijn loopacties wat inperkt hij van meer nut kan zijn. Maar afgelopen jaar was er niemand op het middenveld die het heft in handen nam. Toen Sneijder er was vond ik hem heel goed spelen.. Vorig jaar was het inderdaad niet echt best. Maar hij is zeker beter dan/als Culina!
Of bedoel je z'n verdedigende draafwerk? Hij zou in dat opzicht wel wat slimmer mogen spelen, inderdaad.
Op basis van de wedstrijden die ik Delorge in Ajax 1 heb zien spelen mag hij van mij blijven. Dat was al heel wat, in vergelijking met wat de meesten hier van hem vinden. En hij brengt zeker een aantal extra dingen in vergelijking met Gabri.Jöhnk schreef:Ik weet dat dit weer een heel impopulair standpunt is, maar ik zie eigenlijk meer in Delorge dan in Gabri. En ik zie hem ook liever dan Culina, om het OT te houden.
Ja als hij zijn loopacties wat beter uit zou kiezen ipv als een blinde kip heen en weer te rennen is hij veel gevaarlijker. En bij balbezit gewoon wat rustiger spelen. De techniek heeft hij. Verdedigend geeft hij ook wat body aan ons middenveld. Samen met Lindgren moeten hun 2 Aissati vrij krijgen.
IK GELOOF!!!!!!
Die Delorge beviel mij ook wel de paar keer dat ik hem heb zien spelen. Prima speler voor de bank.Jöhnk schreef:Ik weet dat dit weer een heel impopulair standpunt is, maar ik zie eigenlijk meer in Delorge dan in Gabri. En ik zie hem ook liever dan Culina, om het OT te houden.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat feest gaat dus niet door voor PSVUFFICIALE: Fornaroli alla Sampdoria
21.07.2008 19.06 di Germano D'Ambrosio articolo letto 13 volte
La Sampdoria ha ufficializzato tramite un comunicato stampa l'acquisto di Bruno Fornaroli (21) a titolo definitivo dal Nacional Montevideo. Il club blucerchiato non ha reso noti, per ora, i dettagli economici dell'operazione.
bron: tuttomercato
Ik ben bang dat hij dan minder goed lijkt. Zijn 'kracht' ligt juist in het te veel willen doen, het draven. Daar wordt hij door de fans om geroemd.joey schreef:Ik wil Gabri wel eens in een goed georganiseerd elftal zien. Die jongen heeft de neiging veel te veel te willen doen als het niet loopt. De trainer moet zijn taken afbakenen.
Als hij opeens positie moet houden, defensief in de discipline moet spelen en strak in de passing moet zijn zou hij wel eens hard door de mand kunnen vallen.
Zou kunnen. Dat zou ik dus wel eens willen zien. Ik krijg weinig hoogte van wat Gabri kan omdat hij eigenlijk altijd loopt te dweilen met de kraan open, wat zeker niet alleen aan hem ligt.
Zijn basistechniek is wel in orde, vind ik.
Iets anders, op PN maken ze zich nu zorgen dat ook Afellay naar ons komt.

Het stinkt aan alle kanten!
Genoeg over Gabri hier, hij heeft zijn eigen topic.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hopelijk. Begin vorig seizoen vond ik het opvallend hoe die jongen de overstap van ADO naar Ajax maakte. Hij was bij lange na niet de minste in een stroef draaiend Ajax. Als ie fit blijft, kan ie een nuttige kracht worden. Zoiets als Culina bij PSV is...goodfella schreef:Delorge gaat revanche nemen.Jöhnk schreef:Ik weet dat dit weer een heel impopulair standpunt is, maar ik zie eigenlijk meer in Delorge dan in Gabri. En ik zie hem ook liever dan Culina, om het OT te houden.
Precies Joey. Laat Gabri controlerend spelen en dat hij een stuk of 6x diepgaat... Denk dat we dan meer dan aan hem hebben..joey schreef:Ik wil Gabri wel eens in een goed georganiseerd elftal zien. Die jongen heeft de neiging veel te veel te willen doen als het niet loopt. De trainer moet zijn taken afbakenen.
Wat Delorge betreft, die ken ik amper. Hij speelde geloof ik wel eens toen ik in Indonesië zat.
IK GELOOF!!!!!!
Pff, lijkt me één grote hoop bullshit. We hebben Afellay de rat niet nodig.joey schreef:Zou kunnen. Dat zou ik dus wel eens willen zien. Ik krijg weinig hoogte van wat Gabri kan omdat hij eigenlijk altijd loopt te dweilen met de kraan open, wat zeker niet alleen aan hem ligt.
Iemand trouwens enige inzichten in een middenveld zonder Gabri, zoals:
Aissati
vd Heijden -- Lindgren
Of:
Aissati
Vertonghen -- Lindgren
Naast het feit dat Delorge hem natuurlijk kan vervangen en meer taakbewust kan spelen.
Face your fears and live your dreams, No Fear