PSV 2008 - 2009
Bovendien is dit de een van de gevolgen van de breuk met Lemic. Dat weet je van tevoren. Moet je niet moeilijk over doen, want alles heeft zijn prijs. Reker moet het vertrek van Aissati aan de achterban verkopen, dat begrijp ik wel, maar hij kan het beter zakelijk bekijken. Laat Ajax een fatsoenlijke prijs betalen en haal voor het binnengekomen geld een spits. Misschien is PSV dan nog beter af ook.
Het is natuurlijk vervelend dat PSV weinig zal vangen voor Aissati, maar dat gebeurt nu eenmaal af en toe. Bij ons zijn Nigel de Jong, Maxwell en ook Van der Vaart voor een habbekrats de deur uitgelopen.
Het is natuurlijk vervelend dat PSV weinig zal vangen voor Aissati, maar dat gebeurt nu eenmaal af en toe. Bij ons zijn Nigel de Jong, Maxwell en ook Van der Vaart voor een habbekrats de deur uitgelopen.
Het stinkt aan alle kanten!
Volgens mij zijn er hier ook genoeg mensen, waaronder ikzelf, kritisch richting Aissati. Het komt op mij alleen een beetje over alsof je elke vorm van kritiek op PSV verwerpt en alles met de mantel der liefde probeert te bedekken. Laat ik het zo zeggen, de gemiddelde poster op AT is een stuk kritischer jegens Ajax dan dat jij jegens PSV bent.Baseman schreef:En waar zeg ik dit ?Jabu schreef:Het ligt nu weer allemaal aan Aissati en PSV treft totaal geen blaam?
Jullie zijn extra kritisch richting PSV, ik richting Aissati.

Stevens treft m.i. geen blaam. Reker zei al maanden geleden dat Stevens maar snel eens met Aisatti moest gaan praten. Dus: Reker deed Aisatti allerlei beloftes, die Vergoossen niet kon of wilde nakomen. En vervolgens moest Stevens voor Reker de kastanjes uit het vuur halen.joey schreef: Stevens hangt de onnozele uit. Je hoeft geen insider bij PSV te zijn om te begrijpen dat Aissati héél ontevreden is.
Reker heeft gewoon weer eens voor zijn beurt gepraat, dat doet die man ('maandag presenteren we de nieuwe trainer') keer op keer. Aisatti is na Jol, Erwin Koeman, Joop Hiele en Stan Valckx (en wat andere minder frisse figuren) al de zoveelste persoon die Reker van leugens beticht.
Stevens heeft meer last dan gemak van Reker. Hij is dankzij Reker 3e keus als trainer van PSV en het is nog geen moment rustig geweest sinds ie z'n contract heeft ondertekend.
- Cluijffert
kijk nu en afgelopen maand maar eens naar het reactie van je collega Psv fans... hoe er voor lemic werd gesproken... als zo iemand wie Lemic nodig was dan moet dat maar om europees mee doen.... door Lemic weg te jagen de Psv board lieten Psv grote stap terug doen...Harm schreef:Want vier jaar geleden was dit allemaal al bekend bij jou zeker?Jansma schreef:zo lang het prijzen geeft de meeste fans ze geven niet om die invloed.
kijk maar naar psv...
kijk de reactis maar terug toen de financial invloed van Chelsea bekend waren, de leugens van Van Raai, zolang de success er zijn, veel fans ze maken het niets uit.
maar hier bij Ajax die trend ik begin ook langzaam te zien bij sommigen...
altijd dat excuse... "zo het werkt nu eenmaal... daar moet je in meegaan..."
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- Cluijffert
ooit ja.
alleen winnen het is tot kort nooit genoeg geweest voor Ajacieden.
een team met veel aankopen het is ooit niet akkoord geweest voor Ajacieden.
trots op je youth academy was ook typical Ajax
independance same
trots op clubculture, identity... ook zo iets
stijl van spelen ook.
dus ooit we are distinctively anders dan Psv fans.
alleen winnen het is tot kort nooit genoeg geweest voor Ajacieden.
een team met veel aankopen het is ooit niet akkoord geweest voor Ajacieden.
trots op je youth academy was ook typical Ajax
independance same
trots op clubculture, identity... ook zo iets
stijl van spelen ook.
dus ooit we are distinctively anders dan Psv fans.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- Cluijffert
- Cluijffert
Dus omdat jij vindt dat er teveel youth bij Ajax in de basis staat, denk ik black and white?Jansma schreef:alweer jij kan niet anders dan zwart-wit redeneren. Is dat geen problem irl?
Rare redenatie.
Dus je bent wel pride dat er zoveel youth is? Maar er staan wel teveel jeugdige spelers in?je kan trots zijn op de YA, en toch vinden dat er teveel youth in de eerste elftal (moeten) staan.
echt, denk eens uit de box...
PSV wil Ronaldo terughalen
Ronaldo is volgens enkele Spaanse en Italiaanse kranten op weg om opnieuw PSV'er te worden. De Nederlandse kampioen zou al hebben gepraat met de Braziliaanse sterspeler, die herstelt van een blessure.
Jan Reker zou het contact hebben gelegd en ziet in de spits een vervanger voor Jefferson Farfan. Ronaldo is transfervrij sinds zijn contract met AC Milan is verlopen. Op enkele foto's van de afgelopen dagen maakte de spits wel een corpulente indruk.
Wat heet corpulent? Geen gevulde koeken voor Ronaldo!
De nieuwe aanwinst van PSV?

Dat zegt Stevens dus ook niet, hij geeft gewoon aan dat Aissati tegen hem niet heeft gezegd ontevreden te zijn en weg te willen. Dat is toch vreemd ?joey schreef:Stevens hangt de onnozele uit. Je hoeft geen insider bij PSV te zijn om te begrijpen dat Aissati héél ontevreden is.
Helemaal aangezien Aissati meteen daarna tegen de media vertelde te vertrekken.
Ik kom hier anders weinig kritiek tegen richting Aissati, het komt er voornamelijk op neer dat Reker de hoofdschuldige is en Aissati er weinig aan kan doen.Jabu schreef:Volgens mij zijn er hier ook genoeg mensen, waaronder ikzelf, kritisch richting Aissati.
Juist, krijg die maar eens van de bal afJesse schreef:Ronaldo wordt het nieuwe breekijzer van PSV.

Volgens mij zijn er hier behoorlijk wat mensen die zich afvragen hoe het komt dat Aissati onder meerdere trainers geen basisplaats heeft kunnen afdwingen.Baseman schreef:Ik kom hier anders weinig kritiek tegen richting Aissati, het komt er voornamelijk op neer dat Reker de hoofdschuldige is en Aissati er weinig aan kan doen.Jabu schreef:Volgens mij zijn er hier ook genoeg mensen, waaronder ikzelf, kritisch richting Aissati.
Nu ben jij hier wat dit onderwerp betreft niet de enige opportunistische posters, hoor. In de situatie met Gomes (en Lemic) en Reker steunde iedereen op AT hier massaal Reker. Hij had groot gelijk dat hij die kliek van Lemic eindelijk aanpakte en Gomes viel van z'n voetstuk. Nu Reker in de clinch ligt met een speler die naar Ajax wil overstappen (en Lemic) legt met compleet de verantwoordelijkheid bij Reker. Het is maar wat je beter uitkomt. Ik denk dat PSV niet slim is omgesprongen met Aissati (hebben ze eindelijk eens een zelf-opgeleid talent, laten ze hem niet spelen

Ik voel me niet aangesproken, want ik heb steeds op de rol van Lemic in dit geheel gewezen. Het staat voor mij als een paal boven water dat er met de affaire-Aissati een rekening vereffend wordt. Maar PSV moet daar niet over zeuren, vind ik. Lemic is voetbalmaffia en voetbalmaffia laat zich niet zonder slag of stoot buiten de deur zetten. Het vertrek van Lemic heeft een prijs en die prijs moet PSV nu betalen. En PSV heeft natuurlijk ook een fout gemaakt. Het had moeten zorgen dat dat contract getekend was.Jabu schreef:Nu ben jij hier wat dit onderwerp betreft niet de enige opportunistische posters, hoor. In de situatie met Gomes (en Lemic) en Reker steunde iedereen op AT hier massaal Reker. Hij had groot gelijk dat hij die kliek van Lemic eindelijk aanpakte en Gomes viel van z'n voetstuk. Nu Reker in de clinch ligt met een speler die naar Ajax wil overstappen (en Lemic) legt met compleet de verantwoordelijkheid bij Reker. Het is maar wat je beter uitkomt.
Los daarvan is die jongen wel degelijk gefrustreerd. Kan ik me wel iets bij voorstellen want zo florissant was zijn positie niet. Er is flink met hem omgesold. De vergelijking met Nigel de Jong (ook bij Linse) dringt zich op, al speelde De Jong nog een stuk meer. Vraag is waarom Linse in het geval van Aissati wél een contractverlenging accepteerde. Zal toch zijn omdat hij min of meer de huismakelaar was bij PSV, denk ik.