Dat vind ik altijd zo smal. Net alsof een nicht in de kleedkamer iedereen loopt af te lebberen als je ff niet oplet. Wat een onzin.michaelajaxfan schreef: En ik denk dat ze gelijk hebben, want de meesten - en eerlijk gezegd hoor ik bij die groep - zullen toch niet graag een homo in de kleedkamer hebben.
Italië
Moderator: mods
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Ik snap dat gevoel van michaelajaxfan nooit. Mij zal het namelijk een zorg zijn als ik in de douche sta met een homo (of een willekeurige vent, of een vrouw wat dat betreft)...een homo zal je echt niet bespringen in de douche.
Maar ik ben het wel met michaelajaxfan eens, dat het een onhaalbaar doel is.
Maar ik ben het wel met michaelajaxfan eens, dat het een onhaalbaar doel is.
Nou, Mark Van Bommel greep Fernando Meira in z'n edele delen... Het lijkt me dat Toni, Schweini, Poldi e.c. sindsdien extra voorzichtig zijn onder de douche om dat stukje zeep toch maar niet te laten vallen.Baseman schreef: Mij zal het namelijk een zorg zijn als ik in de douche sta met een homo (of een willekeurige vent, of een vrouw wat dat betreft)...een homo zal je echt niet bespringen in de douche.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zarate (huur) en Carizzo (koop, 4 seizoenen) zijn in ieder geval rond nu.Thomas schreef:Uitstekende aankoop. Lazio is verder bezig met Augusto Fernández (zie avatar) en als alles nu eindelijk goed gaat komt ook Carrizo eindelijk over van River Plate.
Voor de rest is het koffiedik kijken. De namen die rondzingen blijven hetzelfde, maar het is wachten op definitieve deals.
Weinig tot nu toe. Enkel Inter lijkt zich concreet te roeren op de transfermarkt. Mancini en Lampard zijn voortreffelijke spelers wat mij betreft.Peter schreef:Klopt inderdaad. Al een tijdje geleden, maar die is ook uitstekend. De subtoppers timmeren in ieder geval aardig aan de weg en voeren ook echt goed beleid. Ik ben benieuwd wat de topclubs daar tegenover zetten.
- peter
'AC Milan en FC Barcelona akkoord over Ronaldinho'
AC Milan staat op het punt Ronaldinho (foto) te contracteren, schrijft de Gazzetta dello Sport zaterdag op haar website. De clubs zouden akkoord zijn over de transfersom en naar verluidt ligt er een tweejarig contract klaar voor de Braziliaan.
Er was ook interesse van Manchester City, maar Ronaldinho geeft de voorkeur aan een verblijf in Milaan. Milans vice-president Adrian Galliani zegt in de Italiaanse sportkrant niets over Ronaldinho, maar geeft wel aan dat Emmanuel Adebayor niet te betalen is.
De Rossoneri vinden de vraagprijs van Arsenal te hoog. 'De gesprekken met Arsène Wenger zijn gestopt. We moeten aan de onderhandelingen met onze huidige spelers denken, zoals bijvoorbeeld Kaká,' zegt Galliani, die eerder had laten weten dat Ronaldinho óf Adebayor naar San Siro zou komen. (KVN)
www.sportweek.nl
- peter
Plaats het even, omdat deze jongen ook nog werd genoemd bij Ajax (in de tijd van MvG).Lecce huurt Portugees international van Roma
Geschreven op vrijdag, 18 juli om 19:45
Vitorino Gabriel Pacheco Antunes, kortweg Antunes, verdedigt met ingang van komend seizoen de clubkleuren van Lecce. De promovendus huurt de jonge Portugese verdediger één seizoen van AS Roma. Aan het einde van de voetbaljaargang wordt beslist of de samenwerking wordt omgezet in een evenredige verdeling van de transferrechten.
Antunes (21) kwam vorig jaar zomer van Paços de Ferreira over en deed in zijn eerste seizoen als Giallorosso nauwelijks speeltijd op. Trainer Luciano Spalletti liet de linkspoot vijf keer invallen. In de Coppa Italia stond Antunes drie keer in de basis.
AS Roma was de afgelopen weken druk bezig om een tijdelijke verblijfplaats voor de eenmalig international te vinden. Zo hadden Bologna, Celtic en Chievo naar verluidt ook belangstelling voor de Zuid-Europeaan. Antunes is na Ludovic Giuly de tweede speler van AS Roma die vandaag de deuren van het Stadio Olimpico achter zich dichttrekt.
www.voetbalzone.nl
www.sportweek.nlInter-baas Moratti: 'Lampard wil naar ons komen'
Frank Lampard heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Internazionale. Dat beweert Massimo Moratti, de voorzitter van de Italiaanse kampioen. ‘Wat betreft de acquisitie van Lampard moeten we geduld opbrengen. Wij hebben het ja-woord van de speler, maar Chelsea heeft al het recht van de wereld om geen zaken te doen.’
Lampard onderhandelt al bijna twee jaar over het openbreken van zijn in 2009 aflopende contract. In Milaan zou de Engelsman worden herenigd met trainer José Mourinho. Moratti zegt in het interview op de website van Inter ook dat zijn club al een lijst met alternatieven voor Lampard heeft samengesteld.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
Leonardo heeft Seedorf gevraagd of hij zijn nummer 10 wil afstaan aan Ronaldinho. Om maar weer even aan te geven dat een rugnummer wel degelijk een rol speelt.
Verder zouden Chelsea en Real weer achter Kaka aanvangen. Als ik Milan was dan had ik die 100 miljoen aangenomen, want voor dat geld kun je nou echt een 'aardig' elftal inrichten.
Verder zouden Chelsea en Real weer achter Kaka aanvangen. Als ik Milan was dan had ik die 100 miljoen aangenomen, want voor dat geld kun je nou echt een 'aardig' elftal inrichten.
- peter
Voor zo'n rasvoetballer is altijd plaats, al zie ik stiekem toch liever een echte spits.Roma doet officieel bod op Mutu
Geschreven op dinsdag, 22 juli om 19:47
Adrian Mutu leek de komende jaren in het paars te bewonderen, maar een officieel bod van AS Roma kan daar wel eens verandering in gaan brengen. Pantaleo Corvino, technisch directeur van Fiorentina, bevestigde dinsdagavond aan de Italiaanse media de interesse uit Rome in de 29-jarige Roemeense aanvalsleider.
"AS Roma heeft een officieel bod op Adrian Mutu uitgebracht", laat Corvino weten. "Het is niet meer dan logisch een dergelijk voorstel te bestuderen. Dat is de plicht van Fiorentina en tevens mijn taak. De club wil de beste spelers behouden, maar als een speler nabij de dertig eventueel wil vertrekken, dan overwegen wij medewerking te verlenen."
De afgelopen periode waren er de nodige transfergeruchten rondom Mutu. De aanvaller werd eerder al aan Schalke 04 gelinkt, maar met het principe-akkoord over een nieuwe vierjarige verbintenis werden de speculaties onmiddelijk de kop ingedrukt. De 64-voudig international heeft er twee seizoenen opzitten bij de Viola en was in deze periode goed voor 33 doelpunten in 62 wedstrijden.
Naar verluidt bedraagt het bod van de Giallorossi een slordige twintig miljoen euro. Het zou de eerste grote aankoop van Roma deze zomer zijn. Ook Mutu heeft profijt van de transfer. Hij kan in het Stadio Olimpico een salaris van drie miljoen euro tegemoet zien.
www.voetbalzone.nl