Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Moderator: mods
Donkey Shot schreef:ik acht de kans zeer klein dat er wijzigingen aangebracht worden t.a.v. rugnummers. Sulejmani houdt rugnummer 11 joey, ik zet er een flesje wijn op
WAHOEEEEEE! KOM MAAR OP MET DIE WIJN, DOC!

Ik was ongeloofwaardig volgens Dominee, maar ik had wel gelijk!

Ennuh... dat hele verhaal over Aissati die 10 moest krijgen kan naar het rijk der fabelen worden verwezen.

Het stinkt aan alle kanten!
Uit het AD:
Een type als Jaap Stam lijkt me ook wel wenselijk. Zou ie Boulahrouz bedoelen? In ieder geval goed om te zien dat Van Basten ook vindt dat er een goede verdediger bij moet komen. (Mínstens 1 zou ik zeggen, maar dat zegt Marco dan weer niet.)Van Basten: Behoefte aan kampioenschap
AMSTERDAM - Marco van Basten weet waar hij bij Ajax aan begint. ,,De behoefte aan het landskampioenschap is groot. Binnen alle geledingen van de club merk je dat'', zei de voormalige bondscoach van Oranje maandag na zijn eerste training met Ajax.
Ajax wacht al jaren op de titel. Het verwachtingspatroon ligt dan ook heel hoog in Amsterdam. ,,Dat is duidelijk. Het gaat bij Ajax om presteren. Normaal betekent dat winnen, en het liefst met goed voetbal. Daar gaan we met de club aan werken. Het doel is echter duidelijk: de titel.''
De selectie van de Amsterdammers is groot, constateerde Van Basten maandag zelf ook. ,,We hebben met een groep van ruim dertig spelers getraind. Het niveau is goed, maar we willen graag nog een verdediger erbij hebben. Een type als Jaap Stam is wenselijk.''
Er moeten dus wat spelers afvallen, zeker omdat Ajax nog één of twee spelers aan hoopt te trekken. Bovenaan het prioriteitenlijstje staat een verdediger, liet de coach weten. "We zoeken naar een type-Jaap Stam. Henrique, van FC Barcelona, is een optie. Wellicht kunnen we hem huren, maar de situatie is vrij complex. Het is dus even wachten hoe dat loopt. Of Khalid Boulahrouz een optie is? Nou, het lijkt me niet verstandig om op allerlei namen in te gaan. We zoeken in elk geval naar een fysiek sterke speler, die bovendien de lijnen uit kan zetten. Zoals Stam deed, dus."Van Basten: Behoefte aan kampioenschap
Een type als Jaap Stam lijkt me ook wel wenselijk. Zou ie Boulahrouz bedoelen? In ieder geval goed om te zien dat Van Basten ook vindt dat er een goede verdediger bij moet komen. (Mínstens 1 zou ik zeggen, maar dat zegt Marco dan weer niet.)
"Maar ook als we er niet in slagen om deze verdediger aan te trekken, zijn we blij met de selectie", haast Van Basten zich te zeggen. "We hebben twee zeer goede aankopen gedaan, met Dario Cvitanich en Miralem Sulejmani. En als ik Danny Blind meetel, hebben we zelfs drie belangrijke aanwinsten. Want Danny (de nieuwe technisch directeur, red.) is hier heel goed op zijn plaats", aldus de oud-spits.
Uiteraard kwam ook Ismail Aissati even ter sprake. Van Basten zei vooral dat hij een verdediger zocht, maar over een nieuwe middenvelder repte hij niet. Toch is het geen geheim dat Ajax bij PSV een bod heeft neergelegd op de jonge middenvelder. "Ja, daar wordt inderdaad over gesproken. Maar we hebben intern afgesproken dat ik daar niet op reageer.
Bron: Fcupdate
Het lijkt me wel duidelijk dat ze in ieder geval bezig zijn met een verdediger. Anders gaan ze dat niet zo vaak verkondigen. Of die verdediger er uiteindelijk ook komt en of we die goed genoeg is, is een ander verhaal.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."