PSV 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
999

Bericht door 999 » za jul 12, 2008 12:37 pm

Er staat " Maar over Erik Pieters: toch jammer dat Ajax die jongen niet gehaald heeft. Ik zie wel wat in hem. Hij had KJH twee jaar geleden al in zijn broekzak ", daarmee suggereert sw schrijver dat vanaf toen tot nu het geval is.Maar zoals met vele discussies hier neemt men het niet zou nouw met de feiten en geeft men de voorkeur tot eigen invulling van .. het zij zo .. maar wordt er al met al niet leuker op ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 12, 2008 1:06 pm

Nee, ik doelde specifiek op de wedstrijd van toen. Pieters deed het toen heel goed in de mandekking en hoe oud was hij toen helemaal? Zeventien? Achttien?

Vorig seizoen heb ik hem niet speciaal gevolgd. De uitwedstrijd van Ajax in Utrecht heb ik sowieso gemist, want toen zat ik in het buitenland.
Het stinkt aan alle kanten!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za jul 12, 2008 1:12 pm

Ik herinner me één potje waarin hij compleet werd gedold door iemand. Ik weet alleen niet zo goed meer welke pot en wie de directe tegenstander was.

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 12, 2008 1:49 pm

Door Rommedahl natuurlijk. :hypocrite.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za jul 12, 2008 1:49 pm

Colin.

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 12, 2008 2:43 pm

Dit schrijft Wilfred Genee deze week in het AD:

Strijd in Eindhoven: de schijterd vs. de ex-commando

Wist u dat Heurelho Gomes heeft leren keepen op de wc? Althans, het ontwikkelen van zijn uitzonderlijke sprongkracht vond plaats op het toilet van de familie Gomes.

Door op het kleine huisje alsmaar richting het plafond te springen, slaagde de jonge Heurelho er in steeds hoger te komen. Het zijn van die triviale feiten die je soms bijblijven uit een interview. Tegelijk probeer je je voor te stellen wat voor smeerboel het moet zijn geweest op dat toilet. Zelf heb ik rustig zittend al moeite genoeg om alles binnen de randjes te houden.

Gomes vertelde deze anekdote aan het begin van het vorig seizoen in de Voetbal International. In dit interview prees hij PSV en de cultuur van de club uit Eindhoven, maar ook zijn eigen opvoeding. Hij omschreef zichzelf als iemand met sterke sociale waarden en een groot verantwoordelijkheidsgevoel: ,,Cruzeiro is mijn club, PSV is mijn huis. Als ik ooit wegga, dan kan ik alleen naar een club die zulke waarden ook hoog in het vaandel heeft staan. Daarbij kijk ik niet alleen naar het financiële plaatje.’’ In dit interview noemde hij Nederland zijn tweede vaderland en gaf hij voor het eerst aan graag voor Oranje te willen spelen. Als hij nog een seizoen was gebleven, had hij Nederlander kunnen worden.

Zijn liefde bleek toch minder groot. Daar verandert de huilbrief bij zijn afscheid niets aan. Na een eerdere aanvaring halverwege het seizoen kwam het in mei van dit jaar tot een volledige uitbarsting richting directeur Jan Reker. De boodschap was duidelijk: ,,Reker eruit of ik eruit!’’ Met een opsomming van vermeende leugens en vage toezeggingen van Reker probeerde Gomes duidelijk te maken dat de algemeen directeur de club kapot aan het maken was. De Braziliaanse doelman luidde op basis van zijn sociale inborst de noodklok... Aangezien ook anderen toen met de nodige kritiek op Jan Reker kwamen, ontstond er toch de enige twijfel over diens functioneren. Ook op deze plaats.

Naar nu blijkt, is Jan Reker echter door de top van PSV aangesteld om een grote schoonmaak te houden. Niet al zijn beslissingen verdienden de schoonheidsprijs, maar de leiding kon het niet langer aanzien. Toen ik Reker enkele weken geleden in Eindhoven sprak, beschreef hij situaties die meer weg hadden van scènes uit ‘The Sopranos’ dan van normale spelersbegeleiding. Geïntimideerde spelers, opgedrongen assistenten en dubieuze voorstellen. Inmiddels heeft Gomes toegegeven dat het interview vooraf was ingestoken door zijn zaakwaarnemers en is hij in deze machtsstrijd enkel gebruikt als pion. Hoe graag PSV hem daarbij opofferde, blijkt wel uit het gegeven dat hij voor vijf miljoen onder de gelimiteerde transfersom is vertrokken. Feit is dat er een duidelijke verharding plaats vindt in het milieu van de zaakwaarnemers. Daar kwam Heerenveen de laatste maanden ook achter toen er rond Miralem Sulejmani allerlei mensen verschenen die zich bekommerden om zijn ‘welzijn’. Het was plots erg lastig om de watervlugge aanvaller te spreken. Onaangekondigd aankloppen was zelfs ronduit link.

Met zijn transfer naar Ajax is duidelijk dat ‘kamp Lemic’ zich verplaatst naar Amsterdam, want als het aan Reker ligt, zit de deur in Eindhoven behoorlijk op slot. Het ging allemaal te ver. Op mijn vraag of hij bang is geworden door al deze praktijken antwoordde de oud-commando: ,,Absoluut niet, want als mij iets overkomt, weet iedereen uit welke hoek het komt.’’
Alleen die conclusie al. Eén ding is duidelijk, Reker is geen schijterd. Gomes wel, maar dat was natuurlijk onvermijdelijk met zo’n opleiding.
AD

999

Bericht door 999 » za jul 12, 2008 3:16 pm

Lees ik dat goed, is ie ( niet ) bang voor een aanslag ?.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 12, 2008 3:18 pm

Yep.

Uit dit artikel krijg je ook de indruk dat Lemic Heerenveen min of meer gedwongen heeft om Sulejmani te verkopen.

PSV moet blij zijn dat het van die lui af is. Hopelijk blijven ze ver uit de buurt van de Arena.

999

Bericht door 999 » za jul 12, 2008 3:24 pm

Nou, gaat lekker met dat foebele ..
Blij met de punten ...

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » za jul 12, 2008 6:54 pm

zo lang het prijzen geeft de meeste fans ze geven niet om die invloed.

kijk maar naar psv...
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za jul 12, 2008 6:57 pm

En neem het die fans maar eens kwalijk.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » za jul 12, 2008 8:33 pm

zwak vlees.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

jabu

Bericht door jabu » za jul 12, 2008 8:39 pm

...maar de geest is gewillig?

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » za jul 12, 2008 9:19 pm

joey schreef:Dit schrijft Wilfred Genee deze week in het AD:

Strijd in Eindhoven: de schijterd vs. de ex-commando

Wist u dat Heurelho Gomes heeft leren keepen op de wc? Althans, het ontwikkelen van zijn uitzonderlijke sprongkracht vond plaats op het toilet van de familie Gomes.

Door op het kleine huisje alsmaar richting het plafond te springen, slaagde de jonge Heurelho er in steeds hoger te komen. Het zijn van die triviale feiten die je soms bijblijven uit een interview. Tegelijk probeer je je voor te stellen wat voor smeerboel het moet zijn geweest op dat toilet. Zelf heb ik rustig zittend al moeite genoeg om alles binnen de randjes te houden.

Gomes vertelde deze anekdote aan het begin van het vorig seizoen in de Voetbal International. In dit interview prees hij PSV en de cultuur van de club uit Eindhoven, maar ook zijn eigen opvoeding. Hij omschreef zichzelf als iemand met sterke sociale waarden en een groot verantwoordelijkheidsgevoel: ,,Cruzeiro is mijn club, PSV is mijn huis. Als ik ooit wegga, dan kan ik alleen naar een club die zulke waarden ook hoog in het vaandel heeft staan. Daarbij kijk ik niet alleen naar het financiële plaatje.’’ In dit interview noemde hij Nederland zijn tweede vaderland en gaf hij voor het eerst aan graag voor Oranje te willen spelen. Als hij nog een seizoen was gebleven, had hij Nederlander kunnen worden.

Zijn liefde bleek toch minder groot. Daar verandert de huilbrief bij zijn afscheid niets aan. Na een eerdere aanvaring halverwege het seizoen kwam het in mei van dit jaar tot een volledige uitbarsting richting directeur Jan Reker. De boodschap was duidelijk: ,,Reker eruit of ik eruit!’’ Met een opsomming van vermeende leugens en vage toezeggingen van Reker probeerde Gomes duidelijk te maken dat de algemeen directeur de club kapot aan het maken was. De Braziliaanse doelman luidde op basis van zijn sociale inborst de noodklok... Aangezien ook anderen toen met de nodige kritiek op Jan Reker kwamen, ontstond er toch de enige twijfel over diens functioneren. Ook op deze plaats.

Naar nu blijkt, is Jan Reker echter door de top van PSV aangesteld om een grote schoonmaak te houden. Niet al zijn beslissingen verdienden de schoonheidsprijs, maar de leiding kon het niet langer aanzien. Toen ik Reker enkele weken geleden in Eindhoven sprak, beschreef hij situaties die meer weg hadden van scènes uit ‘The Sopranos’ dan van normale spelersbegeleiding. Geïntimideerde spelers, opgedrongen assistenten en dubieuze voorstellen. Inmiddels heeft Gomes toegegeven dat het interview vooraf was ingestoken door zijn zaakwaarnemers en is hij in deze machtsstrijd enkel gebruikt als pion. Hoe graag PSV hem daarbij opofferde, blijkt wel uit het gegeven dat hij voor vijf miljoen onder de gelimiteerde transfersom is vertrokken. Feit is dat er een duidelijke verharding plaats vindt in het milieu van de zaakwaarnemers. Daar kwam Heerenveen de laatste maanden ook achter toen er rond Miralem Sulejmani allerlei mensen verschenen die zich bekommerden om zijn ‘welzijn’. Het was plots erg lastig om de watervlugge aanvaller te spreken. Onaangekondigd aankloppen was zelfs ronduit link.

Met zijn transfer naar Ajax is duidelijk dat ‘kamp Lemic’ zich verplaatst naar Amsterdam, want als het aan Reker ligt, zit de deur in Eindhoven behoorlijk op slot. Het ging allemaal te ver. Op mijn vraag of hij bang is geworden door al deze praktijken antwoordde de oud-commando: ,,Absoluut niet, want als mij iets overkomt, weet iedereen uit welke hoek het komt.’’
Alleen die conclusie al. Eén ding is duidelijk, Reker is geen schijterd. Gomes wel, maar dat was natuurlijk onvermijdelijk met zo’n opleiding.
AD
Brrr. Het lijkt wel alsof Lemic deel uitmaakt van een soort voetbalgerichte tak van de Joegoslavische maffia. Hopelijk laat Ajax zich niet te veel in met die griezel.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jul 12, 2008 9:23 pm

Helemaal koosjer zal hij vast niet zijn, maar Reker heeft er natuurlijk ook wel baat bij om het Lemic-verhaal nog even extra op te blazen. Het zegt me ook wel wat dat hij zoiets even informeel meldt in een gesprek met Genee.

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 12, 2008 11:55 pm

Ach, die Reker is geen licht en een flapuit bovendien, maar ik geloof niet dat hij geraffineerd genoeg is om dat soort dingen te verzinnen. Maar dat is mijn indruk.

Van de kant van Heerenveen werd ook al aangegeven dat Sulejmani zich heel anders ging gedragen nadat Lemic op het toneel was verschenen.

999

Bericht door 999 » zo jul 13, 2008 11:23 am

Maar toch, als je dit, zelfs tussen neus en lippen door, een jaar of 20 geleden tegen een journalist vertelde was de verontwaardiging groot, nu valt het blijkbaar niet meer op en maakt men er zich weinig druk over ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 13, 2008 11:56 am

Er is ook een hoop veranderd. Vroeger vond men Cor Coster al een boef. Tegenwoordig is mensenhandel doodgewoon in de voetbalwereld.

Harm

Bericht door Harm » zo jul 13, 2008 5:27 pm

Jansma schreef:zo lang het prijzen geeft de meeste fans ze geven niet om die invloed.

kijk maar naar psv...
Want vier jaar geleden was dit allemaal al bekend bij jou zeker?

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma jul 14, 2008 5:07 pm

Uitspraken Aissati verbazen PSV-trainer Stevens
Door Mark van den Heuvel

Huub Stevens heeft met verbazing kennis genomen van uitspraken van Ismail Aissati, die maandag voor de eerste training van het seizoen tegen de NOS zei dat hij PSV wil verlaten. “Ik heb Ismail twee weken gesproken en ook vanmorgen nog,” zei Stevens in de middaguren. “Maar tegen mij heeft hij niks gezegd.”

Sterker, beide keren hield Stevens ‘een goed gevoel’ over aan de contacten met Aissati, die maandag zelf verklaarde dat hij twee maanden geleden al heeft besloten om PSV te verlaten. Stevens: “Wij willen Aissati niet kwijt. Ik wil komend seizoen gebruik maken van zijn kwaliteiten en of-ie speelt of niet, dat is helemaal aan hem. Als Aissati nu zegt dat-ie weg wil, kan ik daar niks aan doen. Hij staat onder contract bij PSV. En vanmorgen heb ik een Aissati gezien, die met plezier aan het trainen was.”

Het contract van Ismail Aissati met PSV loopt volgend jaar af. De middenvelder zou mondeling akkoord zijn gegaan met een nieuwe verbintenis, die loopt tot 2012, maar de handtekeningen onder dat contract zijn nooit gezet. Directe concurrent Ajax heeft inmiddels een officieel bod uitgebracht op Aissati, maar volgens Adrie van Kraaij, de nieuwe technisch manager in Eindhoven, valt die aanbieding nauwelijks serieus te nemen.
www.sportweek.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

columbus

Bericht door columbus » ma jul 14, 2008 10:31 pm

Blessure van Méndez verrast PSV en Stevens
14/07/2008 22:33

De voorbereiding gaat voorlopig voorbij aan Edison Méndez. De Ecuadoraan loopt tot verrassing van PSV al ruim een maand rond met een blessure.

'Méndez heeft een spierscheuring opgelopen, begin vorige maand in een interland', zei PSV-coach Huub Stevens na de eerste training op De Herdgang. 'Wij waren daar niet van op de hoogte. Ik denk dat hij zeker nog drie á vier weken van de voorbereiding gaat missen en dan weet je dat het lastig wordt voor de eerste helft van de competitie.'

Jan Kromkamp was ook niet van de partij. De verdediger herstelt nog van een knieoperatie. Bas Roorda moet voorlopig verstek laten gaan. De keeper onderging een herniaoperatie en staat waarschijnlijk nog twee maanden aan de kant.
www.vi.nl

Het wordt nog gezellig op de Hertgang...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 14, 2008 10:45 pm

Duke schreef:
Uitspraken Aissati verbazen PSV-trainer Stevens
En dat verbaast mij dus. :smallgrin.gif:

Dat hij teleurgesteld is kan ik me voorstellen, maar iedereen kon zien aankomen dat Aissati zijn vertrek zou aankondigen. Die jongen vertrouwt niemand meer bij PSV.

Baseman

Bericht door Baseman » di jul 15, 2008 12:16 pm

joey schreef:Die jongen vertrouwt niemand meer bij PSV.
Ten eerste is dit onzin en ten tweede is het natuurlijk erg zwak om niets tegen de nieuwe trainer te zeggen en meteen daarna tegen de pers te vertellen dat je vertrekt.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 15, 2008 12:30 pm

Gomes zei ook al niets tegen Stevens, dus misschien ligt het aan Stevens? :hypocrite.gif:

PSV kan het hoofdstuk-Aissati beter afsluiten. Dit schiet niet op. En ja, dat kost geld, de breuk met Lemic kost geld. Is niets aan te doen.

jabu

Bericht door jabu » di jul 15, 2008 12:34 pm

Het spijt me Base, maar het lijkt weer alsof het je erg veel moeite kost om enigszins kritisch jegens PSV te zijn. Het ligt nu weer allemaal aan Aissati en PSV treft totaal geen blaam? Je zou op z'n minst kunnen stellen dat PSV niet al te snugger met één van haar grotere talenten van de laatste jaren is omgesprongen.

Gesloten