Volgens het AD wordt Pieters gewoon gekocht door PSV als Aissati niet een jaar aan Utrecht uitgeleend wil worden.Jöhnk schreef:Er schijnt in te staan dat Aissati niet voor Utrecht wil spelen.
PSV 2008 - 2009
- Daily Blind
- InnerHarbour
Alsof wij in die jaren goed voetbal te zien hebben gekregen.InnerHarbour schreef:Liever niets dan dat ik 4 jaar lang naar Italiaansvoetbal moet kijken.

Ik vind Pieters zeker een talent. Deed het heel goed tegen KJH.
Maar over Aissati, op PN lees ik het volgende:
Godfather schreef:
Ik heb heel het verhaal in de VI gelezen en ik erger me aan sommige teksten van Dhr Aissati en zijn vertrouwenspersoon. Vooral de opmerking: Die Hongaar mag de veters van Ismail nog niet eens strikken, vind ik respectloos en laf, en het klopt niet met de waarheid. Dit kwam uit de mond van de vertrouwenspersoon van Aissati, Dhr van den Bosch.
In het verhaal staat ook te lezen dat Ajax nu weer speelt en het heel goed kan dat PSV hem ook gewoon verkoopt aan Ajax, omdat hij anders volgend jaar transfervrij de deur uitloopt. Aissati heeft zichzelf nog steeds heel hoog staan en voelt zichzelf te goed voor Twente en Utrecht, jammer is dat weer. Maar hij moet vooral doen wat hij zelf wil, laat vast staan dat ik er geen traan om zal laten als hij naar Ajax vertrekt, die jongen gaat het daar echt niet maken.
Aissati weigert blijkbaar naar Utrecht te gaan op huurbasis. Daar heeft hij groot gelijk in, lijkt mij. Hij zit in dezelfde situatie als KJH destijds: ze hebben hem niet nodig en willen hem vooral uitlenen vanwege zijn transferwaarde. Hij doet er goed aan het heft in eigen handen te nemen en te vertrekken.
Het stinkt aan alle kanten!
Peter schreef:Hoe wakker is Ajax nou daadwerkelijk, zeg. Ik zie echt niet in waarom we hier geen lijntje aan het uitgooien zijn.
Godfather schreef:
Ik heb heel het verhaal in de VI gelezen en ik erger me aan sommige teksten van Dhr Aissati en zijn vertrouwenspersoon. Vooral de opmerking: Die Hongaar mag de veters van Ismail nog niet eens strikken, vind ik respectloos en laf, en het klopt niet met de waarheid. Dit kwam uit de mond van de vertrouwenspersoon van Aissati, Dhr van den Bosch.
In het verhaal staat ook te lezen dat Ajax nu weer speelt en het heel goed kan dat PSV hem ook gewoon verkoopt aan Ajax, omdat hij anders volgend jaar transfervrij de deur uitloopt. Aissati heeft zichzelf nog steeds heel hoog staan en voelt zichzelf te goed voor Twente en Utrecht, jammer is dat weer. Maar hij moet vooral doen wat hij zelf wil, laat vast staan dat ik er geen traan om zal laten als hij naar Ajax vertrekt, die jongen gaat het daar echt niet maken.
Ajax word kort genoemd in het stuk.
FC Utrecht is uit beeld voor Aissati en FC Twente schijnt ook weinig kans te maken maar Ajax is terug in beeld. Verder gaan ze er niet echt verder op in alleen vermelden ze nog even dat een transfer naar Ajax in de winter afketste. PSV wil nog altijd de concurrentie niet versterken maar een transfervrij vertrek zou extra zuur zijn in 2009.
FC Utrecht is uit beeld voor Aissati en FC Twente schijnt ook weinig kans te maken maar Ajax is terug in beeld. Verder gaan ze er niet echt verder op in alleen vermelden ze nog even dat een transfer naar Ajax in de winter afketste. PSV wil nog altijd de concurrentie niet versterken maar een transfervrij vertrek zou extra zuur zijn in 2009.
PSV is dan ook al twee verdedigers kwijtgeraakt met Alcides en Rajkovic. Salcido zou nog kunnen vertrekken en met de komst van Pieters mag Zonneveld nu ook weg, neem ik aan.joey schreef:Mwah, bij de Lemic-affaire zaten ze op de eerste rij.
Iets anders: heeft PSV inmiddels niet teveel verdedigers?
Gabri is bij de meesten hier echt onomstreden basisspeler, hè? Ik zou De Jong controlerend opstellen en Gabri eruit halen.Alexander schreef:Gabri en Lindgren op het middenveld en dan Aissati daarvoor, lijkt mij een prima middenveld!
Ik denk dat hij dat moet kunnen. Niet als pure controleur in de as, maar wel als controlerende halfspeler. Hij is positioneel sterk. Moet natuurlijk wel aan z'n loopvermogen en z'n (duel)kracht werken. Daarnaast komen ook al z'n aanvallende kwaliteiten op die positie nog van pas. De Jong zou veel en veel minder balverlies lijden dan Gabri.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op wo jul 09, 2008 3:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.