Typisch dat je om niets op de man moet spelen.Harm schreef:Dan maak ik van alle bijna alle. Zo goed meneer de schoolmeester?
PSV 2008 - 2009
V. Bommel en Kezman wel, v. Nistelrooy niet. In het PSV van afgelopen seizoen had ik moeite met clown Gomes en jankventjes als Lazovic en Afellay. Ik kan erg slecht tegen dat gemekker en dat is een eigenschap die v. Bommel, Kezman, Gomes, Afellay en Lazovic in mijn ogen op het veld met elkaar gemeen hebben.Harm schreef:En met Van Bommel, Van Nistelrooy, Kezman?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
VIPSV-belofte Achenteh op proef bij KV Mechelen
Rochdi Achenteh probeert een contract te verdienen bij KV Mechelen. De aanvallende middenvelder van Jong PSV is op proef bij de Belgische club.
De twintigjarige Achenteh speelde nog niet in de hoofdmacht van PSV. Bij KV Mechelen heeft de middenvelder er inmiddels twee trainingen op zitten. Hij zal vrijdag en zondag in actie komen tijdens oefenduels met KFC Katelijne en SK Kampenhout.
Vreemd, ik verkeerde in de veronderstelling dat deze jongen een talent was. Zal ik me dat wel verkeerd herinneren.

Het stinkt aan alle kanten!
- Cluijffert
- Cluijffert
Idd.Bertje schreef:Volgens mij bedoelde Jansma te zeggen dat er ook bij ons zogenaamde talenten rondlopen die de top nooit halen.
Volgens mij we kunnen een aardig lijst maken van so called supertalents die het nooit gered hebben.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Maar ook van so called supertalents die het wel gered hebben. Dat moet PSV nog even laten zien.Jansma schreef:Idd.Bertje schreef:Volgens mij bedoelde Jansma te zeggen dat er ook bij ons zogenaamde talenten rondlopen die de top nooit halen.
Volgens mij we kunnen een aardig lijst maken van so called supertalents die het nooit gered hebben.
- Cluijffert
- Cluijffert
winners ze leven in het heden, losers ze kijken naar alleen het verleden.Jöhnk schreef:Maar ook van so called supertalents die het wel gered hebben. Dat moet PSV nog even laten zien.Jansma schreef:Idd.Bertje schreef:Volgens mij bedoelde Jansma te zeggen dat er ook bij ons zogenaamde talenten rondlopen die de top nooit halen.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- Cluijffert
Nog een verdediger voor PSV:
ADErik Pieters snel naar PSV
EINDHOVEN - Erik Pieters heeft er een rotsvast vertrouwen in dat hij binnen enkele dagen FC Utrecht verruilt voor PSV. Mentaal is hij er helemaal op voorbereid dat hij zich komende maandag voor de eerste training moet melden bij zijn nieuwe trainer Huub Stevens.
,,Formeel is er nog geen akkoord tussen beide clubs, maar alle signalen wijzen er op dat het nog slechts een kwestie van tijd is,’’ zegt de 19-jarige linksback, die gisteren op het KNVB Sportcentrum in Zeist de loting voor de bekerstrijd verrichtte.
,,Zelfs als het uiteindelijk niet tot een ruil met Aissati komt, reken ik er op dat ik straks bij PSV voetbal. Ook als die overeenkomst met gesloten beurzen niet doorgaat, wil PSV me hebben. Ik heb zelf weliswaar nog geen gesprek in Eindhoven gehad, maar volgens mijn zaakwaarnemer komen we er wel uit.’’ FC Utrecht houdt eveneens rekening met dat scenario. Chef-scout Edwin de Kruyff verblijft in Scandinavië, waar hij gisteravond een linksback bekeek. Als zijn bevindingen positief zijn, gaat technisch directeur Piet Buter de potentiële opvolger van Erik Pieters eind deze week ook zelf nog een keer bekijken. ,,Als club anticiperen we op het komende vertrek van Pieters,’’ aldus Buter. ,,Wél met de kanttekening dat we er met PSV nog niet uit zijn.’’
PSV wil Pieters zo snel mogelijk inlijven. Het liefst nog deze week. In dat geval kan de aanwinst maandag bij de eerste training alvast kennis maken met zijn ploegmaten, voordat hij met olympisch voetbalelftal vertrekt naar China.
,,Zo ziet het plan er inderdaad uit,’’ bevestigt Pieters. ,,Op 21 juli moet de olympische selectie zich bij De Haan melden. Officieel weet ik weliswaar nog niet of ik naar China ga omdat de bondscoach zijn selectie nog niet heeft bekend gemaakt, maar de kans is groot dat ik er bij zit. Het is dus beter alvast wat rond te kijken in Eindhoven.’’
Voor Pieters komt met zijn komende transfer naar de regerende landskampioen een droom uit. ,,Ik zal FC Utrecht altijd dankbaar blijven dat ik de kans heb gekregen me bij die club te ontwikkelen, maar PSV is natuurlijk wel een behoorlijke stap voorwaarts.’’
De carrière van Pieters zit in een stroomversnelling. Nog geen twee jaar geleden kreeg het toen pas 17-jarige talent tijdens het trainingskamp van FC Utrecht in Oostenrijk zijn eerste speelminuten in de basis. Daarna veroverde hij in ijltempo een vaste plek in de hoofdmacht van eerst Foeke Booy en daarna Willem van Hanegem.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat is hij ook, al zegt dat nog weinig.joey schreef:Vreemd, ik verkeerde in de veronderstelling dat deze jongen een talent was.
Hij heeft een aardig inzicht en een uitstekend linkerbeen, maar hij is fysiek niet zo sterk, zijn loopvermogen en omschakeling kunnen beter en hij is 'al' 20. Misschien is er ook teveel concurrentie, maar ik weet het niet.
Aangezien hij mag vertrekken is hij blijkbaar niet goed genoeg voor PSV.
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Met de koop van Pieters spelen ze denk ik in op een eventueel vertrek van Salcido. Netals dat men met het aantrekken van Amrabat al inspeelde op een eventueel vertrek van Farfan.joey schreef:Mwah, bij de Lemic-affaire zaten ze op de eerste rij.
Iets anders: heeft PSV inmiddels niet teveel verdedigers?
Verder is het natuurlijk niet zo gek wat er gebeurd is, we zijn twee verdedigers kwijtgeraakt (Alcides en Rajkovic) en hebben er twee voor teruggehaald (Maza en Brechet).