SC Heerenveen 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Alexander

Bericht door Alexander » ma jul 07, 2008 5:17 pm

Samaras en Varynen ook...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma jul 07, 2008 5:33 pm

Toch kun je lullen wat je wil maar voor een subtopper verdiend H'veen toch vaak een godsvermogen aan transfergeld en halen ze eigenlijk elk jaar europees voetbal... dan zullen ze toch wel wat goed doen he.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jul 07, 2008 5:41 pm

Ajax verdient ook een godsvermogen aan transfergeld. Maar Ajax wordt erom geslacht waar Heerenveen geroemd wordt.

Ik vind dat het kapitaal op het veld moet staan. Geldt voor Ajax maar ook voor Heerenveen.

Jesse

Bericht door Jesse » ma jul 07, 2008 5:44 pm

Ik ben het wel eens met BZ dat Heereveen volgens mij na Ajax en PSV het meeste aan transfergeld binnenhaalt. Is toch niet slecht.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma jul 07, 2008 5:55 pm

Jöhnk schreef:Ajax verdient ook een godsvermogen aan transfergeld. Maar Ajax wordt erom geslacht waar Heerenveen geroemd wordt.

Ik vind dat het kapitaal op het veld moet staan. Geldt voor Ajax maar ook voor Heerenveen.
Ja idd, maar AJAX is een topclub en H'veen een subtopper, bij een subtopper is het al helemaal moeilijk om je goede spelers te behouden en als je dan ziet hoeveel geld ze toch door de jaren heen ophalen en hoe ze toch ook elk jaar Europees voetbal halen.. ik vind het toch knap.

goodfella

Bericht door goodfella » ma jul 07, 2008 6:49 pm

Ajax heeft in een jaar tijdsbestek 60 miljoen euro binnengesleept. Heerenveen 38 miljoen. Ze lachen zich nog kapot bij Heerenveen als ik iedereen moet geloven. Ik zou er niet om kunnen lachen als ik Heerenveen supporter was. Alves, Zuiverloon, Sulejmani en binnenkort Bradley. Wat een feest zeg.

jabu

Bericht door jabu » ma jul 07, 2008 9:24 pm

Rishi schreef:En waar komt die vandaan?
Kroatisch talent van Hajduk Split. Goede voetballer. Zou het vreemd vinden als hij naar Heerenveen gaat. In dat geval had Ajax hem ook wel op mogen halen.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 07, 2008 9:26 pm

Jabu schreef:
Rishi schreef:En waar komt die vandaan?
Kroatisch talent van Hajduk Split. Goede voetballer. Zou het vreemd vinden als hij naar Heerenveen gaat. In dat geval had Ajax hem ook wel op mogen halen.
Haha, alsof Ajax daar doortastend genoeg voor is. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

jabu

Bericht door jabu » ma jul 07, 2008 9:29 pm

Ik denk dat hij duur zal zijn en dat hij nooit van zijn leven naar Heerenveen zal overstappen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jul 07, 2008 9:29 pm

Alsof Ajax behoefte had aan deze speler.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jul 07, 2008 9:30 pm

Hoezo niet? Ajax heeft altijd behoefte aan aanvallers, zo lijkt het.

jabu

Bericht door jabu » ma jul 07, 2008 9:30 pm

Aan toptalenten had Ajax toch altijd behoefte?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jul 07, 2008 9:31 pm

Ga jij nou ook al de hele tijd van die loze opmerkingen plaatsen? :1evil.gif:

Beetje kansloos om Ajax iets te gaan verwijten dat ze niet te verwijten valt.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma jul 07, 2008 9:32 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 07, 2008 9:31 pm

Alleen als ze kei- en keiduur zijn! :666.gif: :hypocrite.gif:

jabu

Bericht door jabu » ma jul 07, 2008 9:34 pm

Thomas schreef:Ga jij nou ook al de hele tijd van die loze opmerkingen plaatsen? :1evil.gif:

Beetje kansloos om Ajax iets te gaan verwijten dat ze niet te verwijten valt.
Waar verwijt ik ze wat?

Met die loze opmerkingen heb je het waarschijnlijk over je eigen opmerking? :hypocrite.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jul 07, 2008 9:35 pm

Ik had het tegen Peter.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jul 07, 2008 9:37 pm

Hé, ik mag ook wel eens treiteren!

jabu

Bericht door jabu » ma jul 07, 2008 9:40 pm

Oké, dan is het goed en heb je natuurlijk helemaal gelijk. :1evil.gif:

Ik verwijt Ajax nu overigens niets. Ik denk namelijk dat Kalinic niet naar Heerenveen zal vertrekken, omdat hij in mijn ogen een groot talent is en naar veel betere clubs kan. Dat een talent als Sulejmani naar Heerenveen vertrok lag natuurlijk aan zijn problemen met Partizan. Mocht Kalinic wel naar Heerenveen vertrekken, dan zal dat voor een hele forse transfersom zijn. Maar nogmaals, ik zie het niet snel gebeuren.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » ma jul 07, 2008 9:49 pm

ze hebben nu aardig wat geld te besteden, neem aan dat dat niet opgaat aan lulring...

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 08, 2008 9:59 am

Zou me erg tegenvallen van Heerenveen. Maar misschien zoeken ze een aanvaller die alleen tegen Ajax presteert... :hypocrite.gif: :blush.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di jul 08, 2008 10:13 am

Lurling al bijna in Heerenveen
Door SJOERD MOSSOU

BREDA - De beste NAC-speler van afgelopen seizoen dreigt op korte termijn te worden weggekaapt uit Breda. SC Heerenveen heeft zijn zinnen gezet op aanvaller Anthony Lurling en de speler zelf ziet een overstap wel zitten. Een transfer lijkt een kwestie van tijd.

,,Heel veel andere clubs had ik afgezegd, maar deze belangstelling streelt me enorm,’’ aldus Lurling. ,,Ik heb het heel goed naar mijn zin bij NAC, maar Heerenveen is in sportief opzicht een prachtige stap vooruit. Bovendien heb ik heel mooie herinneringen aan Heerenveen. Zowel sportief als op het menselijke vlak.’’

Voor Lurling zou het een terugkeer betekenen naar de club waar hij tussen 1999 en 2002 ook al speelde. De Brabander kende een succesvolle periode in Heerenveen en verdiende met zijn spel destijds een transfer naar Feyenoord. Bij die club slaagde hij niet, maar afgelopen seizoen maakte de 31-jarige Lurling een uitstekende indruk bij NAC, dat verrassend derde werd in de reguliere competitie.

,,Het is nu afwachten hoe het verder gaat,’’ aldus Lurling. ,,De bal ligt bij de clubs.’’

NAC tracht zijn Speler van het Jaar - gekozen door de supporters - te behouden. ,,We willen Anthony absoluut niet kwijt,’’ aldus technisch directeur Earnest Stewart. ,,Dat hebben we ook zo gecommuniceerd aan Heerenveen. Nee, we zijn niet onder de indruk van het eerste bod.’’

Vraag wordt echter hoe lang NAC weerstand kan bieden aan de druk vanuit Friesland. Het contract van Lurling loopt slechts tot medio 2009 en NAC had tot afgelopen weekeinde nog geen concrete actie ondernomen om Lurling langer vast te leggen. ,,Nee, over contractverlenging was tot op heden nog niet gesproken,’’ aldus Lurling. ,,Nu zegt NAC alsnog te willen verlengen, maar dat is pas gaan spelen toen Heerenveen interesse toonde. Een langer verblijf in Breda wijs ik niet gelijk af, ik vind NAC een prachtige club, maar het mooie aanbod van Heerenveen heeft mijn situatie natuurlijk wel veranderd.’’

De Friese club heeft miljoenen te besteden op de transfermarkt, dankzij de verkoop van onder meer Miralem Sulejmani aan Ajax (16,25 miljoen euro) en Gianni Zuiverloon aan West Bromwich Albion (4 miljoen). Ook Michael Bradley (Monaco heeft interesse) en Danijel Pranjic (diverse clubs) zouden wel eens voor forse bedragen verkocht kunnen worden.

Voor Lurling zou een transfer naar Heerenveen de derde terugkeer betekenen naar een club waar hij eerder speelde. ,,Eerder haalde FC Den Bosch me terug en ook bij NAC heb ik al eens op huurbasis gespeeld,’’ aldus de aanvaller. ,,Als het met Heerenveen rondkomt, is dat de derde club die me terughaalt. Dat zie ik als een grote blijk van waardering. ’’

Na Rogier Molhoek (Vitesse) zou Lurling de tweede gezichtsbepalende speler worden die vertrekt bij NAC, naast de reservespelers Victor Sikora en Sander van Gessel. Trainer Ernie Brandts was al vertrokken en onlangs stapte assistent-coach Leon Vlemmings over naar Feyenoord. De Bredase club legde Ellery Cairo, Jim van Fessem en Kees Kwakman vast, terwijl Gert Aandewiel werd aangesteld als assistent van trainer Robert Maaskant.

NAC hoopt op korte termijn nog Robbert Schilder over te nemen van Ajax. De speler zelf wil dolgraag, maar beide clubs zijn nog in onderhandeling.
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 08, 2008 10:24 am

Duke schreef:NAC tracht zijn Speler van het Jaar - gekozen door de supporters - te behouden. ,,We willen Anthony absoluut niet kwijt,’’ aldus technisch directeur Earnest Stewart. ,,Dat hebben we ook zo gecommuniceerd aan Heerenveen. Nee, we zijn niet onder de indruk van het eerste bod.’’
Haha, koekje van eigen deeg. Hup NAC! :headbang.gif: :neutral.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » di jul 08, 2008 10:33 am

Lulring in Oranje!! :headbang.gif: :hypocrite.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di jul 08, 2008 10:34 am

Ach, 10 miljoen zullen ze toch wel voor hem over hebben? Kan NAC tenminste een behoorlijk bedrag voor Schilder betalen, en zo is het plaatje weer rond. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel

Bericht door Lionel » di jul 08, 2008 10:49 am

Wat vindt jij van die Kalinic Thomas? Wat voor soort aanvaller is het?
IK GELOOF!!!!!!

Gesloten