PSV 2008 - 2009
Gomes kan gewoon wat beter toneelspelen dan de rest.Jöhnk schreef:De liefde voor PSV was blijkbaar niet groter dan de liefde voor de zaakwaarnemer/centen. Wat hem dan zo bijzonder maakt ontgaat mij.
Voor een Braziliaanse topspeler is de Nederlandse competitie geen eindstation. Zo eerlijk moet je zijn. Spelers die suggereren van wel zijn grote huichelaars.
Het stinkt aan alle kanten!
Dit wordt een herhaling van zetten, maar het fantastische gedrag van Gomes tot dit jaar was absoluut geen toneelspel. Dat hij zich daarna gek laat maken door zijn zaakwaarnemers is naast erg dom ook erg kwalijk, maar dat doet niets af aan zijn acties ervoor. Zowel binnen als buiten het veld liet hij zien een bijzonder mens te zijn.joey schreef:Gomes kan gewoon wat beter toneelspelen dan de rest.
Doodzonde dus dat hij het op zo'n manier kapot heeft gemaakt.
Ik vind juist wel dat het daar iets aan afdoet. Als hij echt van PSV had gehouden had hij zich niet laten verleiden tot een offensief.Baseman schreef:Dit wordt een herhaling van zetten, maar het fantastische gedrag van Gomes tot dit jaar was absoluut geen toneelspel. Dat hij zich daarna gek laat maken door zijn zaakwaarnemers is naast erg dom ook erg kwalijk, maar dat doet niets af aan zijn acties ervoor.joey schreef:Gomes kan gewoon wat beter toneelspelen dan de rest.
Ten eerste, natuurlijk niet.Rishi schreef:maar denk je echt dat het Gomes lekker zat dat mindere keepers wel bij het Braziliaanse elftal zaten en hij niet?
Ten tweede, wat heeft dit ermee te maken ?
Dunga selecteert ook keepers uit de Braziliaanse competitie, dus het niveau van de Eredivisie is het probleem niet.
Ja en nee.Jöhnk schreef:Ik vind juist wel dat het daar iets aan afdoet. Als hij echt van PSV had gehouden had hij zich niet laten verleiden tot een offensief.
Gomes blijkt niet de slimste te zijn (al lijkt dat wel standaard te zijn bij voetballers), als Reker dan vervolgens enkele domme uitspraken doet en vooral Lemic de boel daarna op blijft naaien neemt Gomes dat voor waarheid aan. Hij vertrouwde de verkeerde personen, wat natuurlijk ook zijn eigen schuld is.
Gomes houdt volgens mij nog steeds van de club, alleen heeft hij geen idee wat hij gedaan heeft. Anders kan ik zijn laatste brief ook niet verklaren, die slaat namelijk helemaal nergens op gezien zijn vorige acties.
Wat ik in ieder geval zeker weet is dat hij zich de eerste 3 jaar fantastisch gedroeg en zich een bijzonder mens toonde, doodzonde dat hij het daarna zo verneukt.
Baseman schreef: Gomes blijkt niet de slimste te zijn
Jouw naiviteit getuigt anders ook niet van een bovengemiddelde intelligentie.Wat ik in ieder geval zeker weet is dat hij zich de eerste 3 jaar fantastisch gedroeg en zich een bijzonder mens toonde, doodzonde dat hij het daarna zo verneukt.
Je laat je toch niet paaien door middel van wat prietpraat. Gomes liet wat versiertrucs op de fans van PSV los en die hapten als verliefde bakvissen... Even later wendt Gomes die populariteit aan om zijn eigen agenda te vriend te houden (uit liefde voor de club PSV natuurlijk, daar kan geen twijfel over bestaan

Boertje Reker zet de hakken in het zand, iedereen in het dorp rolt over elkaar heen, Gomes vindt een nog grotere liefde ($$$) dan PSV al was en bakt aan het eind van de dorpsklucht weer zoete broodjes.
Bijzonder mens, uh huh: in het belang van dat bijzondere mens zelf.
-
- AT Toto winner 15/16
Inderdaad. Misschien is hij buiten het veld persoonlijk een bijzonder figuur, maar binnen het veld vond ik hem in ieder geval verschrikkelijk. Pleuris clown!T82 schreef:Bij NAC tot tweemaal toe een gefrustreerd zielig ventje die hapt als een paar supportertjes hem belachelijk proberen te maken. Aandoenlijk figuur was die Gomes toen...
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."