FECHA DE NACIMIENTO: 2 de Febrero de 1980
ESTATURA: 187 cm
PESO: 82 kg | POSICIÓN: Defensa Central

28 dec 1981
lengte: 1.91 m
gewicht: 86 kg
Moderator: mods
Zou het niet weten, misschien omdat ie in een goed draaiend elftal niet zo op valt.Verder, heb ik het idee dat ie in het veld niet zo snugger is is.Zo kan ik me wedstrijden herinneren waar ie echt domme tweede gele kaarten pakten .. de vraag is natuurlijk kan ie voor AJAX wel iets betekenen.Zou AJAX wel zijn nivo zijn.Ik bedoel soms is club A net iets te hoog gegrepen, maar blijkt dat je bij club B op je plaats bent ..Jöhnk schreef:Toch is hij twee jaar basisspeler geweest. En niet in de minste seizoenen. Hoe kan dat?
Je gaat me toch niet vertellen dat ze in Spanje harder lachen dan ik in Finland deed op het moment dat ik hoorde dat A.M. 10 mio voor Heitinga had uitgegeven?!Real Ajax schreef: In Spanje zullen ze Ajax keihard uitlachen dat is zeker.
Als Boulah 1.91 m is, ben ik zo groot als Rik Smits is.Jinne schreef:Wiki heeft hem ook als 1.83
Van Heitinga kan ik na 7 seizoenen in Ajax-1 een avondvullende voorstelling maken.Jöhnk schreef:Over iedere verdediger, maar er zal een aanleiding zijn geweest om dit filmpje te maken.
ASAjax toont belangstelling voor Amaral
maandag 07 juli, door AA, Amsterdam, 11:54u, O Globo
Ajax wacht niet meer op de mogelijke komst van Henrique op huurbasis. De club heeft een officieel bod uitgebracht op Antonio Cleilson da Silva Feitosa, kortweg Amaral (foto).
De twintigjarige verdediger, veelvuldig jeugdinternational, is eigendom van Palmeiras en speelt op huurbasis bij Atlético Mineiro. De rappe Braziliaan kan zowel in het centrum als aan de rechterflank uit de voeten. (O Globo)
Nee, de uitstraling van Chivu overheerst. Chivu was immers ook vaak bezig om zijn gemakzucht en gebrek aan snelheid middels overtredingen te compenseren.Jöhnk schreef:Maar bij Chivu overheerst het goede.
Ik heb geen idee hoe die Oleguer ervoor staat. Maar de Oleguer van enkele jaren geleden zou een enorme verbetering zijn t.o.v. Heitinga.Dit soort filmpjes worden gemaakt door lieden die Oleguer een ontzettende prutser vinden.