Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

goodfella

Bericht door goodfella » zo jul 06, 2008 9:24 am

Blind is slechts een loopjongen. Als van Basten een speler wil hebben en Coronel zegt dat het geld er is dan pas komt Blind in actie. Hij heeft botweg gezegd een ceremoniele functie. Niks mis mee overigens, want hij hoort wel bij Ajax. Dat dan weer wel.

Toppie

Bericht door Toppie » zo jul 06, 2008 10:07 am

Marco van Basten moet uiteindelijk zelf met zo'n speler gaan praten met een toekomst visie dat wekt meer indruk dan Danny Blind of wie dan ook.

Dit lijkt me ook het geval bij meerdere twijfelaars die benaderd worden, er moet een team staan met een balans tussen oudere en jongere spelers. Geldt natuurlijk ook dat dit soort spelers elke week vanzelf sprekend in de basis willen staan. En daar zit nou het verschil....

Maar ja Nederland is geen Engeland, Italie of Spanje en die verdomde voorronde van de CL hebben we gemist en die factor telt heel zwaar

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo jul 06, 2008 11:34 am

goodfella schreef:Blind is slechts een loopjongen. Als van Basten een speler wil hebben en Coronel zegt dat het geld er is dan pas komt Blind in actie. Hij heeft botweg gezegd een ceremoniele functie. Niks mis mee overigens, want hij hoort wel bij Ajax. Dat dan weer wel.
Niet zo zeer ceremoniëel als wel een uitvoerende functie.

Lionel

Bericht door Lionel » zo jul 06, 2008 12:46 pm

Dat denk ik dus ook. Ajax is dus bereid om ongeveer 10 miljoen uit te geven.. Goede zaak.
IK GELOOF!!!!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo jul 06, 2008 6:15 pm

Op de andere fora lees ik toch wel veel over het aantrekken van Oleguer. Nu is het weer vakantieperiode en zien veel pubers ze weer vliegen, maar toch.

Mosterd na de maaltijd zie ik, want Jöhnk zei dit gisteren ook al.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr jul 11, 2008 11:07 am

wanneer komen die verdedigers, of moeten Oga en Colin ook dit jaar bewijzen GEEN Ajaxwaardige spelers te zijn, Centraal is het ookal niet om naar over huis te schrijven en Marco wil de linksback-plaatsen toch niet opvullen met de huidige bagger of wel?

Toppie

Bericht door Toppie » vr jul 11, 2008 12:11 pm

Donkey Shot schreef:wanneer komen die verdedigers, of moeten Oga en Colin ook dit jaar bewijzen GEEN Ajaxwaardige spelers te zijn, Centraal is het ookal niet om naar over huis te schrijven en Marco wil de linksback-plaatsen toch niet opvullen met de huidige bagger of wel?
Nou daar is mijn vrees ook op gebaseerd , ik hoop niet dat die de zelfde NL elftal fouten die hij het in het begin maakte ook op die toer bij Ajax gaat beginnen. 1 ding scheelt dan is is die niet na 4 jaar maar na 4 maanden als pleite. :blush.gif:

Nihad

Bericht door Nihad » vr jul 11, 2008 12:41 pm

Echt, toen ik die laatste regel van je las kwam de stoom uit mijn oren.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr jul 11, 2008 1:01 pm

want?

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » vr jul 11, 2008 1:32 pm

Het slaat, met alle respect, weer eens nergens op. Zulke posts zijn gewoon moeilijk te lezen.

peter

Bericht door peter » vr jul 11, 2008 1:33 pm

Ontopic. Elke keer als ik dit topic rood zie staan, dan gaat mijn hartje sneller kloppen.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr jul 11, 2008 1:36 pm

vol verwachting of gewoon pissed dat Ajax weer niet leert van de voorbije jaren?

999

Bericht door 999 » vr jul 11, 2008 6:32 pm

Nee nog geen nieuws :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Ronald!

Bericht door Ronald! » zo jul 13, 2008 7:52 pm

Ajax maakt werk van komst Aissati
Geschreven op zondag, 13 juli om 20:47

De interesse van Ajax in Ismail Aissati blijkt geen indianenverhaal te zijn. De Amsterdammers hebben PSV officieel laten weten dat het de middenvelder graag wil overnemen. Dat bevestigt algemeen directeur Jan Reker in het Eindhovens Dagblad.
Voetbalzone
Ajax meldt zich voor Aissati

EINDHOVEN – Ajax heeft officieel te kennen gegeven dat het Ismail Aissati wil overnemen van PSV. Dat bevestigde algemeen directeur Jan Reker zondagavond.

De Eindhovense club zegt ’in principe’ niet te willen meewerken aan een transfer.

Aissati leek enkele maanden geleden zijn contract bij PSV te verlengen tot medio 2012. Hij ondertekende die verbintenis echter nooit.

PSV is ervan overtuigd dat het contract rechtsgeldig is.

>> Maandag meer in het ED
ed.nl

peter

Bericht door peter » zo jul 13, 2008 7:54 pm

Kijk! Dat is nog eens nieuws! Dank je, Ronald!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo jul 13, 2008 8:01 pm

Ajax valt volgend jaar vrolijk aan en door de mand...

Makki

Bericht door Makki » zo jul 13, 2008 8:03 pm

Donkey Shot schreef:Ajax valt volgend jaar vrolijk aan en door de mand...
Ja het gezegde je moet 1 keer meer scoren als de tegenstander komt zo wel erg dichtbij...zo worden het straks allemaal 5-4 overwinningen bij wijze van spreken..

Meeste goals voor...meeste goals tegen...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo jul 13, 2008 8:03 pm

Een betrouwbare bron, dus een eigen topic voor Aissati. Daar verder over hem graag.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel

Bericht door Lionel » zo jul 13, 2008 9:55 pm

Op het moment dat je je tegenstander onder druk kunt houden met zoveel aanvallend geweld maakt die baggerverdediging tegen kleinere clubs ook minder uit...

Begrijp me niet verkeerd, ik wil het liefst nog wat versterking achterin maar op deze manier zie ik ons ook wel minder goals tegenkrijgen.

Ondanks dat Ajax vorig seizoen het meeste scoorde vond ik Ajax behoorlijk machteloos aanvallend gezien. Met KJH in de spits en S en S op de vleugels durf ik te wedden dat er maar maximaal 2 teams 1 op 1 durven te spelen...
IK GELOOF!!!!!!

Makki

Bericht door Makki » ma jul 14, 2008 4:44 pm

http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=66847

Ajax contracteert Darko Bodul

Amsterdam, 14 jul 2008
Ajax heeft per direct Darko Bodul gecontracteerd. De centrumspits komt transfervrij over van sc Heerenveen en wordt toegevoegd aan de selectie van Jong Ajax.
Bodul tekent een contract voor een jaar. In het contract zit een optie waarmee Ajax de overeenkomst met de op 11 januari 1989 in Bosnië geboren speler met een Oostenrijks paspoort, met nog twee seizoenen kan verlengen tot 30 juni 2011.

Hij heeft wel wat weg van Zlatan... (qua uiterlijk, verder ken ik hem ook niet hoor)

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 14, 2008 10:44 pm

Uit het AD:

Wat Van Basten en Ajax nog níet is gelukt, is het aantrekken van de opvolger van John Heitinga. In dat traject hoopt de nieuwe trainer nog steeds op medewerking van clubs zoals FC Barcelona, AC Milan of Arsenal. Bij zijn presentatie in maart kondigde Van Basten aan dat hij zijn ‘eigen verleden’ ging aanwenden om spelers bij die grootmachten los te weken.

,,In deze fase is het moeilijk om concreet te worden met spelers van dergelijke clubs,’’ bekende Van Basten gisteren. ,,Dat komt deels omdat de transferperiode helemaal wordt doorgetrokken tot de laatste dagen van augustus. Daarnaast is het aanbod sowieso beperkt. Als wij een speler van Barcelona willen, moet hij net niet goed genoeg zijn voor die club, maar heel bruikbaar voor ons. Dan zoek je dus in een beperkt gebied.’’

De Braziliaanse verdediger Henrique blijft de eerste keus op Ajax’ lijstje. Van Basten: ,,Een type Jaap Stam, daar zetten we eigenlijk op in. Bij voorkeur een Nederlander met ervaring. Maar dat wordt een moeilijk verhaal, want die types moeten er dan wel zijn. Met Henrique zijn we sowieso bezig. Maar de bestuurssituatie bij Barcelona is complex, ze weten daar zelf niet helemaal hoe het verder gaat.’’

Ajax, dat voor de vacature-Heitinga niet aan Khalid Boulahrouz denkt, wil daarnaast zelf nog van een aantal spelers af. Voor de eerste training meldden zich 30 voetballers. Van Basten wil in principe werken met een A-selectie van 24 man.
Is Henrique dan een type Jaap Stam?????
Het stinkt aan alle kanten!

Jesse

Bericht door Jesse » ma jul 14, 2008 10:51 pm

Als ik Thomas moet geloven niet. Henrique lijkt me juist een verbeterde versie van Vermaelen. Niet echt het type dat we zoeken.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jul 14, 2008 10:51 pm

Volgens mij is dit uit z'n verband gerukt, joey. Zijn volgens mij twee afzonderlijke uitspraken; één dat Van Basten nog een type Jaap Stam zoekt en één dat Ajax met Henrique bezig is. Zo heb ik het namelijk afzonderlijk op al die andere sites gelezen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jul 14, 2008 10:52 pm

Van Basten wil Henrique + een type Stam.

Precies Bertje.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op ma jul 14, 2008 10:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jul 14, 2008 10:52 pm

Zo heb ik het ook begrepen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie